-Brandon-
Jacob lager et sugemerke på meg og jeg må ærlig innrømme at jeg liker det. Etter kanskje en time med bare kos og litt små snakk bestemmer vi oss for å reise oss opp. «Hva blir det til frokost da?» spør jeg og rufser til håret mitt mens jeg ser på han. «Noe med egg?» spør Jacob og drar på seg noe. Jeg gidder ikke ta på noe mer enn en joggebukse. Vi går ut i stuen og inn på kjøkkenet hvor vi starter med frokosten vår. Jeg henter egg fra kjøleskapet mens Jacob tar fram stekepanna. Jeg dulter til han med albuen og ler litt over reaksjonen hans. «Pass deg, jeg har en stekepanne i hånda» sier han og hever den. Jeg ler litt til og smiler. Jeg stiller meg bak han og holder han på hoftene og legger hodet mitt på skulderen hans. Jeg ser på at han starter å steke Eggene. «Brandon, jeh kan ikke gjøre noe når du holder meg slik» sier Jacob og har en lattermild tone. Jeg smiler og vender han om så han ser rett på meg. Jeg kysser han og drar han inntil meg så den ene hånden hans havner på magen min. Jeg smiler og biter han i leppa før jeg stopper og går bort fra han. Jacob ser bare forvirret ut men han fortetter mens jeg starter å dekke på. Vi bli ferdige etter litt og maten ser himmelsk ut.
-etter Maten-
Jeg reiser meg og tar hans fat oppå mitt og går til kjøkkenet. «Du trenger ikke vakse opp» hører jeg fra stua. «Kan sette det inn i oppvaskmaskinen» svarer jeg og starter å sette det inn. Når jeg er ferdig og ser opp står en smilende Jacob og ser på meg. «Jaså, skal jeh gjøre alt?» spør jeg og legger armene i kryss over brystet. Jacob kommer bort og dytter meg inntil kjøkkenbenken og stiller seg tett inntil. Jeg ser ned på han og møter blikket hans. «Og hvor vil du med dette?» spør jeg og smiler lurt. Han kysser meg ved å stå litt på tå. Jeg smiler over hvor søt han er og løfter han opp i armene, snur meg om og setter han på benken. Jeg stiller meg mellom beina hans og styrker den ene hånden oppover låret hans mens jeg smiler. «Vi kommer ikke noen vei med dette» sier han og ler litt. «So be it» sier jeg og kysser han. Jeg blir litt Leo av høydeforskjellen og drar han til meg og i armene igjen. Jeg går til sofaen med han og legger han nedi mens jeg kommer over han og kysser han litt før jeg «kollapser» ned på han og blir liggende der med hodet på brystet hans. Jacob starter å fikle med håret mitt så jeg lukker øynene min og nyter dette. Jeg trekker meg etter fjernkontrollen og finner den etter litt og skrur på tv-en. Jeg graver ansiktet mitt ned i brystet hans. «Hva er planene for idag?» spør Jacob og klør meg i hodebunnen. «Hmm, ikke noe» svarer jeg og smiler over hvor deilig det er. «Kan vi ikke bare ligge slik? Vi trenger ikke gjøre noe» sier jeg og ser opp i ansiktet hans. «Det er opp til oss da» sier Jacob og kysser hodet mitt, Gud så mye jeg elsker han.
-Jacob POV-
Jeg smiler og kjenner at Brandon koser seg inntil meg og jeg må innrømme at jeg elsker følelsen av å ha han så nær meg. Vi snur begge hode mot tv og begynner å følge med, jeg fortsetter å leke med håret hans, som er så mykt som silke, og han ligger med hendene sine rundt meg og han fikler litt med tskjorten min. Jeg føler meg så fredelig og ville ikke ha byttet dette mot noe.
-Senere-
Jeg kjenner at jeg begynner å bli litt sulten og ikke mange sekunder senere rumler magen min, jeg fryser og rødmer som bare det og jeg hører at Brandon begynner å le «Sulten?» spør han og jeg nikker stivt uten og flytte blikket fra tv-en. Brandon legger hånden sin på kinnet mitt og løfter ansiktet mitt forsiktig helt til vi har blikkontakt, han bøyer seg forsiktig fremover til leppene hans er millimeter fra mine «Hva sier du til å gå ut for å finne noe å spise?» sier han og jeg har blitt helt stum så jeg bare nikker, Brandon smiler før han endelig presser leppene våre sammen og jeg ruller øynene mine bak i nytelse og legger armene mine rundt halsen hans og drar han enda nærmere hvis det en gang er mulig. Etter en stund rumler magen min igjen og jeg rødmer enda mer «La oss gå» sier han og reiser seg opp før han tilbyr meg hånden sin og reise meg opp. Vi bestemmer oss for at jeg skifter her, mens Brandon venter så drar vi til leiligheten hans så han kan skifte og så finner vi en restaurant i nerheten. Jeg gikk inn på rommet og fant frem noen klær og går inn på badet og låser «Du vet det ikke er noe vits ja, sett alt uansett» roper Brandon og jeg rødmer igjen «Stopp» roper jeg litt tilbake og igjen hører jeg den vidunderlige lyden til Brandons latter og jeg smiler og begynner å kle på meg og ordne meg. 10 minutter senere åpner jeg døren og går ut «Endelig...» sier han og møter blikket mitt og stopper opp før han smiler og kommer mot meg «Du ser så søt ut» sier han og begynner å klemme på kinnene mine «Nei jeg er hot» sier jeg og han bryter ut i latter igjen «Ja, dream on» sier han og kysser begge kinnene mine før han gir meg et lite nuss på munnen før han går og griper hånden min «Kom igjen la oss dra» sier han og drar meg til døren og vi får på oss skoene og er ute av døren sekundet etter. Jeg låser og vi går ned trappene og ut på gata og setter kurs mot leiligheten hans. Når vi kommer frem og Brandon har låst opp og vi har gått inn, går han inn på rommet sitt og begynner å skifte og jeg står i stuen og studere alt, han har mange tegninger hengt opp litt her og der og jeg beundrer dem så jeg hører ikke når Brandon kommer, men kjenner at han legger armene rundt meg og skvetter «Shit! Jeg hørte deg ikke» sier jeg og Brandon ler litt «Skjønte det» sier han «Har du tegnet disse?» spør jeg mens jeg snur meg og ser på han med en tegning i hånden «Ja, de er noen ideer til noen tatoveringer» sier han og jeg står der målløs «De er helt...» sier jeg og finner ikke et ord som passer «Jeg kan ikke finne ord som ville ha gjort tegningene dine rettferdigheten de behøver» sier jeg og Brandon smiler litt «Synes du virkelig det?» spør han og jeg nikker kjempe voldsomt «JA» sier jeg og kysser han over hele ansiktet.
YOU ARE READING
Just the two of us
RomanceEn park som deler to gutter fra hverandre, men er det nok til å stoppe dem? Og hva vil skje hvis en av de tør å krysse den?