[Nå skjer det litt mer sekuselle hendelser, som du kan hoppe over hvis du ikke vil lese det]
-Brandon-
Jeg slenger fra meg skjorten på gulvet og fører den ene hånden min fra bryet hans og videre ned magen min. Jeg fører pekefinger tuppen min nedover så det kiler. Jacob biter seg litt i leppen og ser på meg. Jeg lener meg ned og kysser han på magen så han strammer den. Jeg åpner munnen og slikker han nedover til jeg kommer til buksekanten hans. Jeg åpner knappen og drar ned smekken hans men jeg får blikkontakt med han. Jeg drar ned bokseren hans også og Jacob prøver å se vekk men jeg vet at han vil også følge med på hva jeg gjør. Jeg smiler når jeg ser på han. «Ikke se så mye» piper han. Jeg himler med øynene med et smil om munnen. «Jeg gjør som jeg vil» svarer jeg med et glis og tar et tak om hans stive penis. Jeg starter å bevege hånden min opp og ned og plaserer munnen min over. Jeg tar penisen hans lenger inn i munnen min når hånden går ned og motsatt andre veien. Jeg øker farten på begge deler nå Jacob stønner fritt og ikke motstår det. Jeg suger han strammer ved å suge meg mer fast til penisen hans. Jeg kan kjenner godt at jeg vokser enda mer enn før av dette. «Fy faen så lyst jeg har på han» tenker jeg og suget hardt og fører hånden raskere opp og ned. Jacob presser hodet tilbake i puten og stønner mer. «Brandon..» er det eneste han klarer å si før han kommer i munnen min. Jeg kan se overraskelsen hans i øynene av hva han gjorde. Jeg tar munnen mim bort og svelger alt som kom inni den. Jacob rødmer kraftig. «Skulle aldri tro at du smakte så godt baby» sier jeg og slikker meg rundt munnen. Jeg kjenner at Jacob begynner å ta av meg buksen og jeg lar han bare ta litt kontroll. Når busken og bokseren min er av tar jeg stylingen igjen og begynner å kysse han. Jacob kysser veldig ivrig tilbake og åpner munne litt mot min når penishodet mitt presses inn i hullet hans. Jeg presser meg selv helt inn og Jacob stønner igjen. Jeg smiler og går inn og ut i et rolig tempo. Jeg kysser han og går raskt over til tungekyssing når han kysser meg tilbake. Når han starter å bli mer vant til størrelsen av meg inni seg øker jeg farten mye mer. Jacob presser godt tilbake i puten igjen og jeg følger etter han. Jeg går raskere, dyperer og Hardere inn og ut av han og stønne hans øker og øker. Jacob graver neglene hans litt inn i ryggen min og åpner beinene sine mer for meg. «Si ifra om jeg gjør det for voldelig» hvisker jeg i øret hans og kysser han vilt på halsen. Jeg kysser Hardere og lager sugemerker på han. Jeg merker at stønnene hans blir kraftigere når jeg suger han på halsen på et viss sted. Jeg smiler for meg selv og holder meg på det punktet en stund. Jeg kjører meg selv så langt inn som over hodet mulig og Jacob med hånde i lakenet. Jeg kan ikke forhindre meg selv at jeg stønne selv, han er bare så jævlig digg. Jeg finner hendene hans og fletter fingrene mine inni hans og presser dem opp over hodet hans. Jacob klemmer hardt om fingrene mine når jeg treffer punktet hans. Jeg elsker de så nytelseslydene hans som kommer ut når han elsker det. «Hardere» hører jeg og smilet om munnen min brer seg mer. Jeg gjør som han ber om og øker mer og mer etter hver gang jeg går inn i han. Etter litt merker jeg at han får noen rykninger i kroppen. Jeg kysser han på leppene igjen men Jacob strever med å kysse meg tilbake. All denne nytelsen gjør meg på tampen til å komme. Jeg biter meg selv litt i leppa og tungekysser med han nok engang. Jeg leker meg tungen hans. «Brandon.. jeg kommer om du fortsetter sånn» sier han flau og presser fingrene sine om mine. «Jeg å babyboy» sier jeg kysser kysser han på kinnet. Jeg klarer ikke å holde fest inne lenger og med engang jeg rører hans innerste del og er på vei ut kommer jeg brått. Jacob lager noen nytelseslyder og like etter kommer han selv. Jeg roer ned tempoet og sørger for at absolutt alt jeg gjør blit behagelig for han. Jeg kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jeg roer ned helt og går ut av han. Jeg legger meg ned på siden av han. Jeg smiler. Jacob legger seg tett inntil meg og legger den ene hånden sin i håret mitt og fikler litt med det. Jeg smiler bare mer så det gjør vondt. Jeg slår armene mine om han og drar han så tett inntil meg så jeg kjenner pusten hans mot brystet. Jeg lukker øynene og kjenner på den deilige følelsen av å ha han så nær er.
[Nå er det ferdig, bare les videre]
-Jacob POV-
Det siste jeg husker er å presse meg nærmere Brandon og bare virkelig være lykkelig. Når jeg nå våkner, våkner jeg med et stort smil om munnen, jeg blunker litt før jeg åpner øynene. Og ser rett inn i det muskuløse brystet hans, jeg rødmer litt og ser opp på ansiktet hans og ser at han fortsatt sover, han ser veldig søt ut og jeg har lyst å bare ta tak i ansiktet hans og kysse han til vi dør. Jeg løfter hendene mine mot håret hans og begynner å tvinne det og leke me det, jeg skal til å snu meg for å se hva klokken er men kjenner at det praktisk talt er umulig så jeg gir opp ganske fort. "Han er så strek og har så mange muskler" tenker jeg, men smiler som bare det. Når jeg begynner å bli litt lei av å leke med håret hans beundrer jeg kroppen hans og følger tatoveringene, og legger fingerene mine forsiktig oppå og studerer de "Wow" hvisker jeg og ser hvor fine de er og jeg husker at han fortalte at alle betydde noe til han
-Flashback-
«Tatovør» sier han og øynene mine sperres opp «Seriøst?!» spør jeg og han nikker «Hvordan er det?» spør jeg «Både og, men jeg kan ikke si noe annet enn at jeg elsker det» sier han og jeg elsker måten han snakker om jobben sin på «Du virker litt som typen» sier jeg og nikker mot armen hans «Jeg har ikke tatt tatoveringer bare for å ha tatt tatoveringer, alle betyr noe» sier han og jeg føler meg litt dum «Jeg beklager» sier jeg og ser rett frem «Jeg skal ikke oppholde deg mer» sier jeg og reiser meg mens jeg går mot bokhandelen igjen
-Slutt på Flashback-
"Jeg må spørre han om de" tenker jeg og minder meg selv på å spørre han når han våkner. Og som om han viste hva jeg tenkte kjente jeg at han begynte å røre seg litt og jeg ser opp på han og han ser ned på meg "God morgen" sier jeg og han smiler før han gjeser "God morn" sier han og klemmer meg nærmere han og tanken slår meg, mens jeg blir komfotabel mens jeg gnir hodet mitt mot brystet hans, "Vi må diskutere dette". Og jeg får frysninger av bare tanken "Nei, så kleint. Tenk om han bare vil at det skal være en engangs ting, og at han vil at vi skal gå tilbake til sånn det var. Eller at han synes det har begynt å bli mas og vil at jeg skal si at vi slår opp nå og han vil gå tilbake til å ikke kjenne meg. Jeg blir nesten på gråten av tanken, jeg vet ikke hva som kommer over meg men jeg griper tak rundt han og presser meg så nærme som det går ann. Jeg hører at Brandon ler litt og fikler litt med håret mitt, alt jeg vet er at vi må prate om dette men jeg ikke vil være den som tar det opp. Jeg kysser brystet hans og bestemmer meg for å gi han et sugemerke siden han var den eneste som fikk sjansen i går, og jeg har kanskje tretti stykker... Jeg hører et lite dypt åndedrag som plutselig stopper, men så fortsetter men han gjør ingenting for å stoppe meg så jeg bare fortsetter.
YOU ARE READING
Just the two of us
RomanceEn park som deler to gutter fra hverandre, men er det nok til å stoppe dem? Og hva vil skje hvis en av de tør å krysse den?