Litost

25.7K 442 107
                                    

Yatakta dönüp duruyordum. Uyanmıştım ama başım deli gibi zonkladığı için kalkmak istemiyordum. Yatağın yan tarafının çökmesi ile biri saçımla oynamaya başladı.

Biri değil... O kişinin Emma olduğunu gözümü açmadan da anlayabilirdim. Yavaşça başımı alıp göğsünün üstüne koydu. Hareketiyle ellerimi beline daha da sıkıca sardım. Arka perdeden sesi duyulunca dinlemek için başımı kaldırdım. "Venüs sana ağrı kesici getirdim tatlım."

Başımı kaldırıp gözlerim kapalı şekilde ağzımı açtım. İlacı dilimin üstüne koyup yavaşça suyu içirdi. "Venüs ayılman için kalkıp duş alman lazım. Hadi ama şu an tembellik yapamayız." Sonunda açılan gözlerimle somurtup istemiyorcasına inledim. Ne yazık ki uğraşlarım işe yaramamış, yaklaşık beş dakika sonra banyoya itelenmiştim.

Banyodan çıktıktan sonra daha yeni kendi evimde değil de Emma'nın atölyesinde olduğumu anlamıştım. Dolaptan üstüme Emma'nın koyu renkli tişörtünü geçirip mutfağa doğru yürüdüm. Tahmin ettiğim gibi Emma oradaydı. Tahmin etmediğim bir şekilde de yanında sürtük kuzeni Fox vardı.

Emma'nın yüzünden ne olduğunu anlamak zordu ama karşısındaki kız öfkeliydi. Parkelerden gelen ayak seslerimle ikisinin de başı bana döndü. Fox'un kindar gözleri eşliğinde Emma'ya sarılıp dudağına bir öpücük bıraktım. Sorgulayan bakışlarımı Fox'a çevirirken Emma'nın Fox'a sertçe baktığını fark ettim. Emma'nın bakışları Fox'un çenesini kapatmasına yetmemişti.

"Ah, demek sürtük Leslie'nin yakın arkadaşı da buradaymış." Elini bana doğru salladı. Bakışlarını Emma'ya çevirdi. "Dikkat et Emma. O da seni sadece eğlenmek için kandırıyor ol-" cümlesini bitirmesini beklemeden elimi yanağına geçirdim. Emma'nın beni geri çektiğini fark ediyordum. Dudaklarımı açtım. Sonra da kıkırdadım. "Kandırmak mı? Leslie mi seni kandırdı yoksa sen mi onu? Özür dilerim bebeğim ama sevgilisi varken başkalarıyla randevuya çıkan kişi Leslie değil. Kendine ördüğün ego duvarlarını kaldırıp en azından kendin hakkında ki gerçekleri bir görmeni tavsiye ederim." Emma beni tutamadan ikinci tokadı da geçirip Emma'nın odasına girdim.

Arkamdan kapıyı sertçe kapattım. Kapıya dayanıp keyifle Fox'un şok olmuş yüzünü hatırladım. Arkadan Emma ile Fox'un kavga ettiğini duyuyordum ama şu an beni ilgilendiren şey aklıma yeni doluşan ve şok olmama sebep olan partinin son anlarıydı.

Davon ve Leslie'nin öpüşmüştü.

Hızla yere bakıp telefonumu aradım. En sonunda telefonun yerde değil de komidinin üstünde olduğunu fark etmiştim. Telefonumun lanet şarj cihazını da sonunda çantamda buldum. Telefonumu şarja takıp açtığım an bildirimler ardı arkası kesilmeden gelmeye başladı. Çoğu okulun dedikodu sayfasındandı. Bildirimleri okumamla gözlerim açıldı.

Sayfada Emma ile benim fotoğraflarım vardı. Altında bizimle ilgili yazılan olumsuz yorum azdı çünkü okulun hatırı sayılacak bir kısmı eşcinseldi. Benim eşcinsel olmama şaşırdıklarına dair yorumlar ve Emma'yı benden önce kapamadıkları ile ilgili saçma yorumlar vardı.

Asıl şok eden ve sayfadaki trend olan fotoğraf Fox, Davon ve Leslie ile olan fotoğraftı. Ekranda Leslie, Davon'un kucağındaydı ve öpüşüyorlardı. Fox sinirli suratıyla onlara bakıyordu. Black ne olduğunu anlamazcasına şaşkınca onlara dönmüştü. Fotoğrafı yakınlaştırınca arkada Emma'nın kucağında onlara baygın gözlerle bakan ben gözüküyordum.

Tanrım sadece bir gece sarhoş olmuştum. Neden en önemli olaylar kafam bulanıkken meydana geliyordu?

Hızlıca fotoğraftaki yorumlara girdim. Olayı anlamayanlar çoğunluktaydı çünkü Leslie'nin lezbiyen olduğunu neredeyse öğretmenler bile biliyordu. Birçok kişi Davon ve Leslie'nin son aralar çok yakın olduğundan ve böyle bir şeyi tahmin ettiklerinden bahsetmişti. Arada Black'in bakışlarına yorum yapanlar vardı.

Mor girlxgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin