"အိမ္ျပန္မယ္ chen မင္းပဲဆက္လုပ္ထားလိုက္ေတာ့"
"nae အခုမွ 10နာရီခြဲပဲ ရွိေသးတာေလဆရာဆရာ ေရာက္တာ 8နာရီခြဲကခု ျပန္ေတာ့မွာဆိုေတာ့"
"chen မင္းကေလငါ့သူငယ္ခ်င္းမလို႕လားမသိဘူးအေတာ္ေလးကိုလ်ွွာရည္တယ္ လုပ္ဆိုလုပ္ထားလိုက္ေပါ့အေရးျကီးတာအကုန္ ငါျကည့္ျပီးျပီ ေနာက္ဆိုအိမ္ကေနပဲ လွမ္းညႊန္ျကားခ်င္ညႊန္ျကားမွာအိမ္မွာ wu yifan တစ္ေယာက္တည္းစိတ္ကိုမခ်ရဘူး ျပီးေတာ့အိမ္မႈကိစၥနိုင္နင္းတဲ႕ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ေလာက္ရွာေပးထားအုန္း ဒါပဲ chen ရာ မင္းကိုရွင္းျပရတာနဲ႕အသက္ထြက္ေတာ့မယ္ "
"ငါ႕တူေလးရွိတယ္ အကုန္လုပ္တတ္တယ္မင္းေခၚထားမလား အခုေလာေလာဆယ္ေပါ့ လူရွာလို႕မေတြ႕ေသးခင္"
"ok ေလ ငါ့အိမ္လိပ္စာေပးျပီးလႊတ္လိုက္ ငါ့အိမ္မွာပဲ အိပ္ေပါ့အဲ႕တာပိုအဆင္ေျပတယ္"
"okok သြားသြား မင္းေယာက်ာ္းကိုစိတ္မခ်ဘူးမလား"
"မင္းေတာ္တယ္ chen ဒီလိုျဖစ္ေနရမွာ"
wu yifan အေျကာင္းေတြးရင္းနဲ႕ပဲ အိမ္ကိုဘယ္လိုျပန္ေရာက္လာလဲ မသိ က်ေနာ့္မွာသူ႕မ်က္နွာေလးလြမ္းလွျပီသူမသိေင္ခိုးနမ္းရတာလဲ အေမာ ။"အခ်စ္ "အိမ္ထဲ ဝင္ဝင္ခ်င္း Wu yifan ကိုစမယ္ ဆို ျပီး အခ်စ္လို႕ေခၚမိပါတယ္
ေတြ႕လိုက္ရတာက wu yifan နဲ႕ တျခားေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ အဲ႕ေကာင္ေလးက wu yifan လက္ေမာင္းကိုမွီျပီးကပ္ခ်ြဲေနတာက်စ္ မ်က္စိထဲ ကန္႕ လန္႕ပဲ။"chan ဘာေမ့က်န္ခဲ႕လို႕လဲ ဟင္ ခုဏကမွအလုပ္သြားတာမဟုတ္ဘူးလား "
"သူကဘယ္သူလဲ wu yifan"
" ဒါ ကိုယ့္ရဲ႕ ညီေလး ဆယ္ဟြန္းတဲ႕ သူကဒီမွာခဏေလာက္ေနခ်င္လို႕တဲ႕အဲ႕တာ chanစီဖုန္းဆက္ျပီးခြင့္ေတာင္းမလို႕ ေလ chan လာတာနဲ႕အေတာ္ပဲ"
"ေနေလ ဟိုဘက္ခန္းမွာေနရာခ်ေပးလိုက္ျပီးေတာ့ ထမင္ခ်က္ဖို႕ ကေလးတစ္ေယာက္လာလိမ့္မယ္ က်ေနာ္တို႕အခန္းထဲမွာပိုေနတဲ႕ကုတင္တစ္လံုးကိုဟိုဘက္ခန္းထဲ ထည့္ေပးလိုက္ ထမင္းခ်က္ကေလးဆိုေပမယ့္က်ေနာ့္သူငယ္ခ်င္းတူေလး သူကအခ်က္ျပဳတ္ဝါသနာပါလို႕ လာလုပ္ေပးမွာ"
YOU ARE READING
Blind
Fanfictionမ်က္စိမျမင္တဲ႔ေကာင္ေလးနဲ႕ လူျကီးေတြအတင္းစီစဥ္လို႕ လက္ထပ္ရတဲ႕ အတြဲဟာ အဆင္ေျပနိုင္ပါ့မလား