unicode .9

382 24 0
                                    

"အိမ်ပြန်မယ် chen မင်းပဲဆက်လုပ်ထားလိုက်တော့"

"nae အခုမှ 10နာရီခွဲပဲ ရှိသေးတာလေဆရာဆရာ ရောက်တာ 8နာရီခွဲကခု ပြန်တော့မှာဆိုတော့"

"chen မင်းကလေငါ့သူငယ်ချင်းမလို့လားမသိဘူးအတော်လေးကိုလျှှာရည်တယ် လုပ်ဆိုလုပ်ထားလိုက်ပေါ့အရေးကြီးတာအကုန် ငါကြည့်ပြီးပြီ နောက်ဆိုအိမ်ကနေပဲ လှမ်းညွှန်ကြားချင်ညွှန်ကြားမှာအိမ်မှာ wu yifan တစ်ယောက်တည်းစိတ်ကိုမချရဘူး ပြီးတော့အိမ်မှုကိစ္စနိုင်နင်းတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်လောက်ရှာပေးထားအုန်း ဒါပဲ chen ရာ မင်းကိုရှင်းပြရတာနဲ့အသက်ထွက်တော့မယ် "

"ငါ့တူလေးရှိတယ် အကုန်လုပ်တတ်တယ်မင်းခေါ်ထားမလား အခုလောလောဆယ်ပေါ့ လူရှာလို့မတွေ့သေးခင်"

"ok လေ ငါ့အိမ်လိပ်စာပေးပြီးလွှတ်လိုက် ငါ့အိမ်မှာပဲ အိပ်ပေါ့အဲ့တာပိုအဆင်ပြေတယ်"

"okok သွားသွား မင်းယောကျာ်းကိုစိတ်မချဘူးမလား"

"မင်းတော်တယ် chen ဒီလိုဖြစ်နေရမှာ"
wu yifan အကြောင်းတွေးရင်းနဲ့ပဲ အိမ်ကိုဘယ်လိုပြန်ရောက်လာလဲ မသိ ကျနော့်မှာသူ့မျက်နှာလေးလွမ်းလှပြီသူမသိငေ်ခိုးနမ်းရတာလဲ အမော ။

"အချစ် "အိမ်ထဲ ဝင်ဝင်ချင်း Wu yifan ကိုစမယ် ဆို ပြီး အချစ်လို့ခေါ်မိပါတယ်
တွေ့လိုက်ရတာက wu yifan နဲ့ တခြားကောင်လေးတစ်ယောက် အဲ့ကောင်လေးက wu yifan လက်မောင်းကိုမှီပြီးကပ်ချွဲနေတာကျစ် မျက်စိထဲ ကန့် လန့်ပဲ။

"chan ဘာမေ့ကျန်ခဲ့လို့လဲ ဟင် ခုဏကမှအလုပ်သွားတာမဟုတ်ဘူးလား "

"သူကဘယ်သူလဲ wu yifan"

" ဒါ ကိုယ့်ရဲ့ ညီလေး ဆယ်ဟွန်းတဲ့ သူကဒီမှာခဏလောက်နေချင်လို့တဲ့အဲ့တာ chanစီဖုန်းဆက်ပြီးခွင့်တောင်းမလို့ လေ chan လာတာနဲ့အတော်ပဲ"

"နေလေ ဟိုဘက်ခန်းမှာနေရာချပေးလိုက်ပြီးတော့ ထမင်ချက်ဖို့ ကလေးတစ်ယောက်လာလိမ့်မယ် ကျနော်တို့အခန်းထဲမှာပိုနေတဲ့ကုတင်တစ်လုံးကိုဟိုဘက်ခန်းထဲ ထည့်ပေးလိုက် ထမင်းချက်ကလေးဆိုပေမယ့်ကျနော့်သူငယ်ချင်းတူလေး သူကအချက်ပြုတ်ဝါသနာပါလို့ လာလုပ်ပေးမှာ"

BlindWhere stories live. Discover now