part-10

1.4K 87 13
                                    

"ဆယ္ဟြန္း  kai နဲ႕တစ္ခန္းထဲ ေနရတာအဆင္ေျပလား"

"ေျပပါတယ္ fanfan ရဲ႕ သူကစကားနည္းတာနဲ႕သားကစကားမေျပာတတ္တာနဲ႕ဆိုေတာ့စကားမေျပာမိယုံတင္ပါ"

"ဟုတ္ပါျပီ "

"fanfan ေရာ ေယာက္ဖနဲ႕ ေနရတာအဆင္ေျပလား"

"အာ ဆယ္ဟြန္းဘာေတြေမးေနတာလဲ "'

"အမ္က်ေနာ္ေမးေနတာက အရင္ကေယာက္ဖနဲ႕အဆင္မေျပဘူးဆို အခုအတူတူေနရေတာ့ အဆင္ေျပလားေမးတာ fan fan ကဘာေတြထင္ေနတာလဲ "

"ဘာ  ဘာမွ မေတြးပါဘူးးးဟိုေလ ဆယ္ဟြန္း မခ်စ္ပဲ နမ္းလို႕ရလားဟင္"

"မခ်စ္ပဲ နမ္းရင္ အဲ႕ေကာင္ကအျကံသမားမလို႕ ေပါ့ fanfan ရ"

"သူကခ်စ္တယ္ လဲ မေျပာဘူး ေလ hyung ညအိပ္ရင္ ခိုးခိုးနမ္းလို႕ အဲ႔တာေလ သူ႕ စိတ္ကို hyung ကိုယ္တိုင္လဲ နားမလည္လို႕ "

"အဟားးးးေယာက္ ဖက fanfan ကိုခိုးနမ္းတာလား"

"အင္း"

"ဟားးးးဟားးး ဒါေလးမ်ားဘာျဖစ္လဲ fanfan ရာ ကိုယ့္လင္လင္ခ်င္းနမ္းတာပဲေလ ရုပ္ျကီးကဘာလို႕နီရဲေနရတာတုန္း"

"အာ ဆယ္ဟြန္းေနာ္ hyungကကိုယ့္ညီေလးမလို႕တိုင္ပင္တာကို "

"ဟုတ္ပါျပီ"

"သူ႕မွာခ်စ္သူရွိတယ္ ဆယ္ဟြန္းရဲ႕ ျပီးေတာ့ေလ ဟိုတစ္ေန႕က chan ရဲ႕ ခ်စ္သူကအိမ္လာသြားတယ္ မေတာ္တဆလား တမင္သက္သက္လားမသိေပမယ့္ hyung ေပၚ ေကာ္ဖီေတြေမွာက္က်တာ သူ႕ေျကာင့္ဆိုတာေတာ့သိတယ္ ျပီးေတာ့ေလ hyung ကို chan နဲ႕ ေဝးေဝးေနဖို႕ လာေျပာတာ"

"ဘာ  ဒါကို ေယာက္ဖကမသိဘူးလား"

"hyung ျပန္မေျပာခ်င္ပါဘူး ဆယ္ဟြန္းလဲ သြားမေျပာနဲ႕ ေနာ္ chan က နဂိုကတည္းကမွ သူတို႕ခ်စ္သူနွစ္ေယာက္ကိုကြဲေအာင္လုပ္တယ္ ဆိုျပီးhyung ကိုမုန္းေနတာ"

"ဒါဆို ေယာက္ဖက သူ႕ခ်စ္သူကိုပဲ ခ်စ္တာေပါ့ ျပီးေတာ့ hyung ကို လဲ နမ္းတယ္ေပါ့ ဒါဆို hyung ကို ကစားခ်င္တာလား ဆႏၵေျဖေဖ်ာက္ယုံတင္လား"

"hyung လဲ နားမလည္ဘူးလို႕ အဲ႕တာမို႕ ဆယ္ဟြန္းကိုတိုင္ပင္တာပါဆို"

BlindWhere stories live. Discover now