4

414 35 8
                                    

Tiché ťukanie o stôl s upravenými prstami naznačovalo ako bol mladí chlapec už dosť nervózny. Bola to už nejaká hodina čo mladík sedel v malej kaviarni a čakal na svojho staršieho kamaráta ktorý mu mal predstaviť nového člena do ich malej skupinky. Kde môžu tak dlho byť? Jimin vedel že Minseok si vždy dáva na čas ale nikdy na neho nečakal až hodinu. Až do teraz, ružovovlasy mladík sa nad tou myšlienkou uškrnul a mávol na čašnícku ktorá behala od stola k stolu. Keď ku nemu dievča prišlo objednal si jedno karamelové frotte ktoré si poslednej dobe obľúbil.

Mladík už už vyťahoval mobil aby zavolal svojmu hyungovi s otázkou kde sú tak dlho. No veľmi rýchlo si rozmyslel keď uvidel jeho kamaráta s ešte jedným o niečo vyšším mladíkom za chrbtom. Ružovovlasy mladík sledoval obidvoch chlapcov. Svojou malou rukou začal mávať na tých dvoch do kým si ho nevšimli.

,, Jiminie toto je Hoseok, o ktorom som ti hovoril." na perách staršieho sa objavil malý úsmev. Najmladší aj keď nerád zmobilizoval svoje svaly aby sa postavil a podal si novým členom ruku. Ružovovlaseho mladíka dosť zaujali vlasy jeho teraz druhého hyunga. Totižto jeho vlasy boli sfarbené do oranžovej. Väčšina Kórejcov v jeho okolí neberie do úvahy inú farbu než bola ich prírodná. Preto ho Hoseok prekvapil. Obidvaja mladíci si sadli naproti najmladšiemu. Medzi chlapcami nastalo ticho. Jimin sa chcel spýtať na toľko otázok na ktoré by sa rád spýtal ale nevedel ako správne zložiť slová do otázky.

,, Čo všetko vieš o hybridoch?" prvá otázka ktorá padla zrzka ani neprekvapila. Na jeho perách sa objavil úškrn a naklonil sa cez stôl čo spravil aj mladší. Nastrašil uši aby čo najviac počul a mlčky čakal čo povie jeho nový hyung. Bol tak zvedavý. Každá jedna jeho bunka čakala na odpoveď na ktorú vedel iba on. ,, Hybridi sú dosť nedôverčivé stvorenia.." z úst druhého staršieho chlapca vyšiel tichý povzdych a jeho prsty sa zaborili do zrzaveho hniezda. ,, Držia si odstúp, ak sa ku ním priblížiš moc blízko máš dve možnosti."

Hoseok zdvihol dva prsty do vzduchu a na tvári si držal vážny pohľad. Keď to hovoril, Jimin mal dojem ako keby mladík pred ním si týmto prešiel. A mal pravdu aj keď o tom nevedel. Zrzavy chlapec mal svoje tajomstvo v podobe troch jaziev ako škrabance na hrudi. Ale to nemohli obidvaja mladíci vedieť.

,, Buď zomrieš alebo skončíš jazvou na celý život." Hoseok sa odtiahol od chlapca ktorému srdce vynechalo jedno alebo dva uderi. Hrudi ho zabolelo a strach obalilo jeho celé telo.
Smrť alebo jazva na celý život? Strach ktorý mu prúdil krvou nebol z toho že by sa bál o seba alebo bol to strach o jeho otca. Na chvíľu sa mu pred očami mihol obraz jeho otca s krvavým uhryznutim ktorí nebol až tak hlboký. Bolo mu jasné že jeho otec vedel do čoho ide a ako moc to je nebezpečné. No nechápal prečo ide do niečoho čo mu môžu ohroziť život a tak pripraviť Jimina o úžasného otca a jeho matku o dobrého manžela. Túžba pomôcť hybridovi a presvedčiť jeho otca aby prestal sa stala silná.

,, Druhá vec." mladíkov prenikaví hlas si získal Jiminovu pozornosť a on svojimi zvedavými očkami sa pozrel na Hoseoka.

,, Hybridi dokážu vycítiť každú tvoju emóciu. Môžeš sa tváriť ako chceš ale to ako sa cítiš pred nimi neutajíš." chlapcových úst vyšiel tiché uchetnutie. Prstami si prešiel po zrzavom hniezde. Jeho myseľ prestala pracovať a prehupla sa späť do minulosti. Pred jeho očami sa prehnal obrázok mačacieho hybrida s usmievajucou tvárou. Aj keď to nechcel do jeho očí sa vkradli malé priesvitné kvapky. Až keď si to Hoseok uvedomil rýchlo zamrkal a obrázok hybrida vyhnal z myšlienok. Zrzavy chlapec sa zhlboka nadýchol a pokrútil hlavou. Jeho oči sa pozreli na mladšieho mladíka pred seba a jeho očiach si všimol starostlivosť? Zvedavosť? Ak to bolo hocičo jeho to teraz nezaujímalo. Ich pohľad ktorý ukončil tým že sa pozrel niekde inde. Ale aj tak sa musel pozrieť späť na mladíka ak mu chcel povedať poslednú informáciu ktorú si zanechal pamäti.

Hybrid Heart ✔Where stories live. Discover now