Calum: Ne yapıyorsun?
Alexa:
Alexa: HazırlanıyorumAlexa: Calum neredesin sikik herif
Alexa: 5 dakika oldu
Calum: Keşke uyarsaydın
Alexa: ne
Calum: içtiğim suda boğuluyordum
Alexa: salak
Alexa: AOJWHFJSOW
Calum: senin dışarıdan nasıl göründüğüne dair hiçbir fikrin yok galiba
Calum: bebeğim
Calum: bu dünyadan değil gibisin
Alexa: uzaylıyım ben
Alexa: ama ecüş bücüş olanlarından
Calum: BUNU HİÇ DUYMAMIŞIM SAYIYORUM
Alexa: Çok geç bebeğim söyledim
Calum: oh hayır hayır
Calum: SEN TAPILASISIN
Alexa: pazar günü kilisede görüşürüz Calum
Alexa: orada kimin tapılası olduğunu konuşuruz
Alexa: Tanrı seni kutsasın
Kahkaha atarak müziğin sesini biraz daha arttırdım. Claire suratını buruşturarak odama girdi. "Çok neşelisin ve bu sinir bozucu." Kırmızı elbisesinin ütüsünü bozmadan yatağıma oturdu. "Sen niye neşeli değilsin peki?" dedim highlighterımı burnuma sürerken. "Michael arkamdan bir şey çeviriyormuş gibi geliyor," dedi ve suratını astı. Kirpiklerimi kıvırırken derin bir nefes verdim.
Siktir, bu konu hakkında renk vermemek için çok çaba sarf ediyordum.
"Mike'dan bahsediyoruz Claire, o küçük göt deliği gizli iş yapamaz," dediğimde küfür etmem onu sinirlendirmemiş aksine gülmesini sağlamıştı. "İşte böyle gül biraz, yeni bir yıla giriyoruz. İçindeki parti orospusu dışarı çıkıp biraz eğlenmeli. Ona da nefes alması için biraz zaman var."
Ayağa kalkıp bana sarıldığında, kapımın biraz ilerisindeki Madison şok olmuş bir ifadeyle bize baktı. "Bunu- bunu bana nasıl yaparsın?"
Claire ile kahkaha attık.
"İlişkimiz bitti Alexa!" Yalandan göz altlarını silerken konuştum. "İlişkimiz sen Ash'i görüp beni ikinci plana attığında bitmişti." Yüzündeki aldatılmış kadın ifadesi yerini, 'sugar daddym bana dünyaları sunuyor' ifadesine bıraktı. Kıçını sallaya sallaya yanımıza gelip ikimize de sarıldığında Claire gülümsedi ve aradan sıyrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
genesis | hood
Fanfiction"Ama küçük bir sorunumuz var," dediğinde kaşlarımı çattım. "Adam bekara ev vermem dedi." Ensesini kaşıdı. Ben bu hareketi biliyordum. "Ne bok yedin Calum?" dedim normal sesimle. "Evli olduğumuzu söylemiş olabilirim."