Subašić/Perišič

104 12 274
                                    

Daniel,
Jedna dusza, dwa serca.
Moje ~ Ivana Perišicia i jego
Jego uśmiech jest jak słońce w pochmurny dzień, tak miły, piękny i bezinteresowny.  Co ja mogę?  Taki malutki Ivanek, do Daniela który bronił wszystko co leciało na Mistrzostwach świata.  Nic, darzę go uczuciem, jakim nie darzyłem jeszcze nikogo. Czuje sie opuszczony, samotny gdy jego nie ma w pobliżu, ale nie mogę się wyjawić. Niby nie jest homofobem, ale ma kobietę i czuje jakąś niechęć do homo.

Czy to moja wina że jestem inny? 
Czy to moja wina że pokochałem niewłaściwą osobę? 
Czy mam szansę na normalną miłość? 

Uwielbiam gdy otula mnie swoimi ramionami przed meczem, gdy razem oglądamy seriale w przerwach reprezentacyjnych, gdy podkradamy Milkę, naszym kochanym przyjaciołom czyli Modriciowi i Rakitičiowi, cóż nasze kadrowe papużki nierozłączki, chciałbym mieć taką "przyjaźń" jak oni, każdy wie że są razem, ale oni tego nie chcą ujawnić.

Cóż pewnie niektórzy napiszą czy wiem na 100% że jestem gejem. Tam wiem. Zapytacie skąd?  Byłem już w jednym związku, nie wyjawię imienia tej osoby, ale inicjały ma A.V, więc możecie się domyślać. 

Czy z A się całowałem?  Nie, stwierdziłem że pierwszy w życiu, całym życiu pocałunek zostawię osobie która naprawdę kocham, czyli jak już wiem Danielowi.

Cóż zakochałem się w facecie. Czy to głupie?  Tak, ale i nie. Chooj nie zapytasz czy on cię chce bo wyjdziesz na idiote, nie zapytasz, a jak on cię chce to stracisz szanse na fajny związek.

Nie wiem co o tym sądzić, z jednej strony gdy go widzę, serce bije 1000 razy szybciej, a nogi mam jak z waty i chciałbym tak codziennie, a z drugiej nie zapytam bo nie chce stracić przyjaciela. Świat jest dziwny, ludzie są różni. Nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.

Jest jedna osoba która wie że kocham Daniela, może nawet dwie. Jest to Lukita, a jak Lukita to pewnie też Rakitič ironia.

A Daniel? Nic nie podejrzewa, on jest wręcz zadowolony ze ma normalnego przyjaciela, że może mu powiedzieć o wszystkim. O domysłach że laska go zdradza,  o tym że ją kocha, ale boi się że ona leci tylko zna kasę. A ja tego słucham i w środku mam ochotę go pocałować, przytulić i zaciągnąć się jego zapachem.

****
Ostatnio mam coś na punkcie Coratii 🤷‍♀👬

_Łapa_

Sport łączy/ One-ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz