Milik

226 9 4
                                    

Arkadiusz Milik, ten co nie trafia do bramki.
Ten z którego się śmieje całą Polska.
Myślą że nic nie czuje, a on też ma czucia.
Arkadiusz Milik to ja.
Ludzie ja też mam uczucia.
Śmianie się ze mnie, robienie memów jeszcze wytrzymam, bo niektóre są naprawdę śmieszne, ale wszystko ma swoje granice.
Boli mnie to że polska jest takim krajem, że jak reprezentacji wychodzi to są z nimi, a jak nie to cię wyzywają od najgorszych.
Wojtek Szczęsny jest tego żywym przykładem, gdy na euro 2k16 doznał kontuzji to Polacy byli z nim, ale gdy przepuścił bramki na mundialu to kurwa od razu "najgorszy bramkarz", "#TeamFabiański". Drugim przykładem jest Błaszczu, na Euro jak nie strzelił karnego, wszyscy mówili że była niesprawiedliwość, że powinien być powtórzony.
A jak przestał grać idealnie to że nie nadaje się do repki.
Trener Nawałka, przed mundialem był najlepszy "ojciec" polskiej piłki. Po mundialu wypierdalaj bo spierdoliłeś...
Mnie to boli, chłopaków też.
Jak byłem u Kuby Wojewódzkiego, to było spoko Kuba nie przeginał.
Najlepsze było to wielkie pudło, śmiałem się jak nigdy, Wojewódzki ma poczucie humoru.
Polacy są po prostu dziwnym narodem.
Kochają i nienawidzą zarazem...
Są wiernymi kibicami gdy wygrywamy, największymi krytykami gdy przegrywamy.
Tak jest w każdej dyscyplinie sportu.
Mimo to kocham ten kraj.
Polacy jesteście najlepsi, choć strasznie zmienni, mimo to kocham was. Człowiek który nie trafił do bramki na lotnisku...

    """""""""""""""""""""""""""""""""""
Arek jest niedoceniany, jest najlepszym człowiekiem jaki może być.
Mimo że go wyzywają, on nie okazuje bólu, choć widać to w jego oczach często...
#BądźmyWiernymiKibicami
#NieHejtujmyArka
                                                     _Łapa🐾_

Sport łączy/ One-ShotsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz