(W mediach moje oczko)
Złamał ci serce Mateusz, jak ty możesz go nadal kochać? Tyle innych śliniących się na twój widok facetów a ty wybrałeś tego, który już cię nie chce. Kochasz go mino to całym sercem, nie możesz patrzeć jak jest szczęśliwy z twoim najlepszym przyjacielem. Tomek nie wiedział i nie dowie się o twoim uczuciu do jego słoneczka. Właściwie wie tylko jedna osoba oprócz ciebie wie, Kochan. Sfrustrowany wychodzisz na balkon w hotelu, przebiega cię dreszcz, gdy twoje nagie stopy stykają się z lodowatymi kafelkami, lecz nie zwracasz na to uwagi. Wiesz, że jutro czeka cię półfinał Pucharu Polski, wiesz także, że spotkasz się z Kubą i Tomkiem, na co uśmiechasz się. Dzisiaj przyjechaliście do Katowic, ale nie mogliście się spotkać, mieliście dużo roboty. Chciałeś już wtulić się ponownie w ciało zawodnika Skry i wypłakać się w jego ramię, wypić kawokao z Tomkiem, dobrze wiesz, że obiekt twoich westchnień najpewniej teraz zadowala Fornala, pod twoimi powiekami ponownie zbierają się łzy, ale nie chcesz ich uwolnić, bo to oznacza słabość i ktoś mógłby cię zobaczyć. Ale kto o 3 w nocy nie śpi? Masłowski weź oprzytomniej. Uwalniasz tylko jedną z nich i od razu tego żałujesz.
- Maślak, co ty odpierdalasz? - szybko wycierasz łzę i rozglądasz szukając źródła dźwięku. Znalazłeś go, Jakub Kochanowski, pokój obok ciebie, a ty nawet nie zauważyłeś jak wyszedł na balkon
- Nie potrafiłem spać - odpowiadasz zgodnie z prawdą
- Płakałeś? - pyta, ale doskonale widzi twoje oczy
- Tak - wzdychasz, a Kochanowski przeskakuje przez barierkę i cię przytula
- Mały, jeszcze znajdziesz osobę, która cię pokocha całym sercem a nie wrzuci do friendzona - powiedział cmokając cię czule w czoło. Poczułeś dziwne uczucie w środku, nie wiedziałeś, co to znaczyło.
- Nie wiem czy kiedykolwiek poczuję jeszcze coś do kogoś innego niż Michał - spojrzałeś Kubie głęboko w oczy i zobaczyłeś tam ogromną troskę oraz... no właśnie? Nie miałeś pojęcia, co za uczucie kryło się w oczach środkowego.
- Pomogę ci, Mati wyjdziesz z tego. Może nie odkochasz się od razu, ale postaram się żebyś zapomniał o tym dupku - ponownie czule cmoknął cię w środek czoła, uśmiechnąłeś się delikatnie. W jego oczach była miłość? Czy on cię kochał? Nie miałeś pojęcia a bałeś się zapytać, a gdybyś coś do niego poczuć? Może on nie odrzuciłby cię? Ale to się nie dowiesz, jeśli nie spróbujesz nie odważysz się, a ty jesteś cholernym tchórzem.
****
Specjalnie dedykowane dla dwóch umilaczek mi kwarantanny ❤klocuchh i Zakochana_w_futbolu to dla was moje kochane ❤💜
_Łapa_
CZYTASZ
Sport łączy/ One-Shots
FanficKOREKTA TRWA ROZPOCZĘCIE 19.12.2020 ZAKOŃCZENIE One shoty z sportowcami. Wszyscy, kogo sobie nie zażyczycie, skoczkowie, siatkarze, pilkaryze, szczypiorniści, lekkoatleci, tenisiści i wielu innych. Gejowskie, hetero, samobójstwo, smutne, wesołe...