Doktor otvoril dvere, ale zabudol ich zavrieť. Dokonalá príležitosť pre mňa!
Potichu som pricupitkala ku dverám a pozrela sa dnu. Videla som ako išli do miestnosti za skladom, tak som rýchlo prebehla do skladu a schovala sa do skrine s náhradným sesterským oblečením.
Počula som ako Cate povedala: ,,Miláčik, ešte predtým než začneme, choď zamknúť skladové dvere."
Cez škárku som sledovala doktora ako ide zamknúť dvere... Bude dosť v riti, ak tu budú celú noc.
Keď si predstavím, že moje zlatíčko sedí tam vonku na tej zime a čaká na mňa, srdce mi ide utrhnúť.
Doktor sa zatiaľ pri mojich predstavách o aute presunul ku miestnosti za skladom.
Otvoril dvere. Videla som, že tam bola nejaká stolička, pri ktorej stála Cate.
Doktor vošiel do izby a zatvoril za sebou dvere.
Ja som rýchlo, ale potichu vyšla zo skrine ( ktorá chvála ti bohu maria nevrzgala) a išla sledovať cez kľučnu dierku.
Cate priviazala putami doktora o stoličku... Určite je masochista.
Vytiahla z jej tašky jablko a chcela mu to strčiť do úst. Doktor vyzeral byť dosť prekvapený.
D ,,Zlatko, čo to robíš? Chceli sme sa milovať, no nie?"
C ,,Samozrejme, ale chcem to urobiť zaujímavejšie."Zaujímavejšie? Toto je tak maximálne choré. A ešte tak nenápadne z jej uniformi vytiahla masku na spanie a zakryla mu oči.
...Fuj! Vážne sa idem práve teraz pozerať na to, ako má môj boss sex s cca 22 ročnou babou?
Ale ona nevyzerala, žeby chcela sa s ním milovať... Vytiahla nejaký malý kufrík a otvorila ho.
Nevidela som všetko čo tam bolo, ale viem, že určite to boli injekcie, leukoplasty, obväzy... Načo jej to bolo práve teraz?
Vytiahla odtiaľ nožnice a povedala: ,,Idem na to."
Pomaly priložila nožnice ku jeho brade a išla nižšie až zastavila u ľavej bradavky.
To čo je? Chytila som sa za ústa. Tá baba je úplne psycho!
Zobrala bičík, ale stále držala nožnice priložené pri jeho ľavej bradavke.
Bičíkom jemne švihla po jeho krku a po nohách. Doktor len tak zajajkal, ale bolo vidieť, že sa mu to páčilo... Ešte zrejme nevedel čo mu chce urobiť.
Začala ho biť silnejšie a silnejšie. Doktor vzdychal, ale naraz to prišlo
-cvak-cvak- a jeho ľavá bradavka dopadla celá krvavá na zem.Panebože! Ona to vážne urobila!
Doktor sa snažil kričať, ale nemohol. Spínal sa v bolesti, že som musela odvrátiť zrak. Bol to nechutný pohľad....
Nechcela som tu zostať už ani len minútu, ale nemala som ako utiecť, pretože som tam bola zamknutá.
Čo mám dopekla urobiť? Musím sa dostať von!
Kričanie o pomoc by mi nepomohlo... Možno nejako vypáčiť dvere alebo niečím ich vyraziť. Len ja nemám silu na to, aby som ich vyrazila...
Prebehla som potichu ku dverám od skladu. Hľadala som všetko možné čím by som to mohla otvoriť, ale nič.
Ešte som skúsila prehľadať regály liekov, že či tam náhodou nie je náhradný kľúč. Našla som ho! Bol tam a rýchlo som ho zobrala.
Kurva!
Šmyklo sa mi a zhodila som injekčnú striekačku, ktorá sa rozbila.Do riti! Ak ma nájde, tak ma určite zabije! Ale za rohom som si všimla celkom dobrú skrýšu. Bežala som za nejaké krabice a schovala sa tam.
Musela som byť absolútne potichu, lebo vážne si nie som istá, čo by sa stalo ak by ma našla...
Počula som ako sa otvorili dvere od miestnosti za skladom...
Nechcela som sa pozerať, pretože jedna chyba a našla by ma...
YOU ARE READING
The game of four psycho
HumorLekárskej sestričke Nele sa život doslova obráti naruby, keď príjme prácu v cudzom meste s desivou povesťou. Stretáva sa tam totiž s ženami, ktoré to v hlave nemajú moc v poriadku. Všemožne sa snaží dostať z ich zovretia, ale zdá sa, že sa do ich sv...