8.

7 2 2
                                    

WARNING! 18+

C ,,Ukáž mi ten mobil!"
N ,,Mám ho v aute!"

No tak toto som dosť v riti! Čo ak sem už mieri polícia? Tie psychopatky ma zabijú!

Vybehla som rýchlo von a Cate ma nasledovala. Vybrala som ho z šuplíku a skúsila zapnúť.

C ,,Tak čo?"
N ,,Och.... Je vypnutý. Ja som zabudla, že som ho vypla, keď som ťa sledovala s doktorom. Nechcela som, aby zazvonil v tú najnevhodnejšiu chvíľu."

C ,,Fuuh! Tak je to okej..., ale ten mobil už nebudeš môcť aj tak použiť. Nechceme riskovať."

Hmm... No čo, aj tak ho nepotrebujem. Ako som rada, že vôbec žijem.

Vrátili sme sa späť do domu. Cate mi dala čosi na oblečenie a ľahla som si späť ku telke.

Ale akurát po schodoch išla Vaness a za ňou Ein.... Stále je divné volať ich podľa nemeckých čísel.

Ona mu naznačila, že má odísť a sadla si do kresla vedľa mňa.

Stíchla som a ubrala televízii. Stále som mala z nej taký divný pocit... Jej modré oči na mňa hľadeli ako šelma na svoju korisť.

V ,,Takže Nela, povedala ti Sima dôvod, prečo ťa nechala s nami?"
N ,,N-Nie... Nepovedala mi nič."
V ,,Hmm... To teda musela mať nejaký dôležitý dôvod, keďže iných ľudí by využila a odhodila preč... Čo také ťa robí výnimočnou?"

N ,,J-Ja... N-neviem..."

Bože môj, ten jej podozrivý pohľad mi prepichoval vnútro.

Čo jej mám odpovedať? Ja neviem prečo ma ten šialenec nevyužil ako pokusného králika.

V ,,Tak nevieš? Nemám veľa času, Nela. Hovor, rátam do troch."

Čo? Ale ja neviem prečo má tá krava nechala tak! Odkiaľ to mám doprdele vedieť?

V ,,1.....2."
Zúfalosť mnou prekypovala... Počkať!
V ,,3."

N ,,Moja odvážnosť!" prvá vec, ktorá ma napadla... Ale čo ak som povedala zle? Zabije ma!?

V ,,Hmmm.......Uvidíme!"

Prešla som?! Nezabije ma?!

V ,,Pozajtra pôjdeš so mnou, aby som sa o tvojej odvážnosti presvedčila sama." postavila sa.

N ,,Á-áno pani!"  už sa len usmiala a išla do kuchyne.

Keď už som ju nevidela, tak som sa poriadne vydýchla...

Táto baba je určite najväčší psychopat, ktorý v tejto parte je!

Diabol prestrojený za anjela. Na ňu si musím dať obrovský pozor!
_______________________________________

*0:08*
Do prdele, čo sú to za zvuky?!

Zobudili ma nejaké debilné hlasné zvuky z horného poschodia.

Vyšla som na chodbu a išla po schodoch hore.

Z jednej izby sa tie zvuky ozývali.
Mám sa tam ísť naozaj pozrieť? Myslela tým Sima toto? Ale ja nemôžem spať.

Dvere boli pootvorené. Pomaly a potichu som ku nim išla a pozrela cez škáru.........

No do boa! To čo je!! Preboha!

Všetci piati chalani a Cate?!! Dávali si Švédsku šestku!!!

No mňa drbne... Mám zaklopať, nech sú tichšie? Alebo proste sa tváriť, že nič nevidím a nerobím z toho vedu.

Ale takto nezaspím, ak budú stále mrdať sa tak nahlas.

Potichu som zaklopala, ale bohužiaľ to asi nepočuli, keď ani jeden z nich neodpovedal.

Zakryla som si oči a pomaly vstúpila dnu.

N ,,Ehm... Prepáčte, ale nemôžete byť trochu tichšie?" Odokryla som si oči. Všetci na mňa prekvapene zízali....

C ,,Ou... Ty si to videla... Ehm... Chlapi chyťte ju!!"

N ,,Nie! Počkaj!"

Neskoro už po mne bežali, že som sa ani nestihla otočiť...

Chytili ma a priniesli ku nim do postele...

Predomnou bolo nahé vypracované mužské telo... Aj s jeho obrovským červom....

N ,,Nie, nie! Počkať! Cate, ja nechcem!"

Neskoro... Strhol zo mňa nočnú košeľu.

C ,,Veď máš sexy telo. Nie si tučná ani vychudnutá. Uvidíš je to super."

N ,,Nie! Cate! Ja ťa zabijem!.. J-ja... som ešte panna!"

Povedala som to... A áno bola to pravda. Kvôli mojej prehnanej posadnutosti za prácou a učením som nikdy nemala sex...

Ale chalanov som mala veľa, ale každý ma opustil kvôli tomu, pretože som bola do učenia a práce veľmi zabratá a nevenovala im pozornosť... 

C ,,Heh!!! Tak panna?!! Robíš si srandu?... Ž-Že si robíš srandu?..."

Prečo má taký sklamaný výraz? A prečo to tak rieši?! Veď je normálne, že niektoré ženy nemali sex do tridsiatky...

The game of four psychoWhere stories live. Discover now