S ,,Meno: Simona Loewe.
Vek: 25
Vzťah: Nezadaná.
Záľuby: veda, motorky, pitvanie"Ehm... Prečo hovorí ako robot? Pýtala som sa len na meno...
N ,,Ahaaaaaa... " 😅 tvárila som sa, že nepočujem o tom, ako je pitvanie jej záľubou... No dobre možno u niektorých ľudí to je normálne, ale u "takýchto ľudí" si nikdy nemôžete byť istý.
Započula som blížiace sa kroky. Do miestnosti nakukol ten jeden z chalanov (pravdepodobne jeden z čísiel) a doniesol nám čaj a ľadovú kávu.
C ,,Zwei (Dvojka), priprav večeru. Budeme mať hosťa."
,,Áno, pani." poklonil sa a odišiel do kuchyne.Nemajú takmer žiadnu slobodu. To vážne budú svoj život žiť ako sluhovia nejakej psycho pipky?
S ,,No nič, ja idem." pozrela som sa na jej hrnček, v ktorom ešte pred pár minútami bola tá káva.
Ako? Ako mohla tú kávu, tak rýchlo vypiť?
C ,,Ako ťa poznám, tak niečo za tým ešte zožereš a potom dostaneš určite sračku." šťuchla ju do boku.
S ,,Pche. No určite!" stočila sa na päte a mierila ku dverám zatiaľ čo Cate odišla do kuchyne.
Len Sima ešte prišla ku mne a šepla mi do ucha: ,,Radím ti, po polnoci nevychádzaj z izby. Mohla by si to ľutovať." ,,Č-čo?"
Ale už len treskli dvere. Čo tým dopekla myslela? Prečo by som to mohla ľutovať?
_______________________________________*21:00*
Ležala som na gauči a kukala telku, keď v tom buchli vchodové dvere.
Postavila som sa a išla sa tam pozrieť.
N ,,Cate? Si to t-?"
Nie ona to rozhodne nebola. Predo mnou stálo dievča v čiernom saku a nohaviciach.
Perfektná postava, nádherná anjelská tvár, modré oči, ktoré sa leskli ako drahokamy, ale predovšetkým ako oheň žiariaci v najväčšej temnote ryšavé vlasy, ktoré vás pohlcujú len na pohľad.
Zostala som ako onemená z nej. Sebavedomie, ktoré z nej vyžarovalo vám spôsobilo husiu kožu. Len som tam tak stála a pozerala na ňu.
Nemala som žiadnych slov, ale ona prehovorila ako prvá. ,,Ty musíš byť Nela Porter. Teší ma, ja som Vanessa Walker."
Podávala mi ruku. ,,T-T-Teší ma." ledva som sa vykoktala.
Akurát z rohu nakukla Cate.C ,,Vaness! Čo ti tak dlho trvalo? Nemohla som sa dočkať! Mám pre teba prekvapenie v pivnici!"
To "prekvapenie" je ten plesnivý doktor?
V ,,Už sa naň teším. Ale mala som ešte na práci otravných ľudí, ktorí sa mi starali do biznisu, tak to preto som sa omeškala... Dnes tu prespím, ale ráno sa vyparím ako obvykle."
To, že sa na to usmievala ma znepokojovalo. Creepy...
C ,,Jasné, jasné. Ein (Jednotka)! Poď jej ukázať izbu!"
Ten pribehol veľmi rýchlo. Len bol zvláštny. Mal biele vlasy so zelenými očami, ale sexy... Musím uznať, že bol veľmi pekný, ale ten jeho tuhý výraz bol trochu neľudský...
Vaness aj s ním odišli hore po schodoch až som ich stratila z dohľadu.
N ,,Cate, prečo má Ein biele vlasy a svetlo zelené oči?"
C ,,Ah. No už z jeho mena môžeš vyčítať, že to bol Simin prvý pokus. Len sa jej to trochu vymklo z kontroly... A preto vždy, keď ho stretne, tak ho volá zlyhaním."
Zlyhaním? Ten to tiež nemá ľahké... Inak až teraz som si všimla, že ja som stále v mojej sesterskej uniforme.
N ,,Em, Cate? Nemáš niečo na prezlečenie? Pretože okrem môjho auta tu mám už len peňaženku a mobil."
C ,,Jasne... Počkať?! Mobil?!!... O KURVA!"
N ,,Čo je? Čo sa deje?!"
Čo? Čo sa stalo?.... Doplo mi to až po chvíli. R.I.P. moja inteligencia.
Niekto musel už nahlásiť, že z nemocnice zmizli traja zamestnanci! Čo ak ma bude polícia chcieť vystopovať?! Tak som v piči a som mŕtva!
YOU ARE READING
The game of four psycho
HumorLekárskej sestričke Nele sa život doslova obráti naruby, keď príjme prácu v cudzom meste s desivou povesťou. Stretáva sa tam totiž s ženami, ktoré to v hlave nemajú moc v poriadku. Všemožne sa snaží dostať z ich zovretia, ale zdá sa, že sa do ich sv...