9.

9 2 4
                                    

WARNING 18+

C ,,Ja som si myslela, že ty si už skúsená....... Nechápem ako dokážeš žiť bez sexu!! Ja som šukala už v trinástich, tak ako je možné, že ty ešte nie?!" 

Ona je nejaká sexoholička alebo čo? A tým, že šukala už v trinástich sa vážne chváliť nemusí... Prečo sa doriti vôbec stará do toho, že som ešte nemala sex? Kurva, neskutočne ma to vytáča!

N ,,Prečo ťa to vôbec zaujíma? Nemám náladu na sex..."

C ,,Ja ti dám, že nemáš! Musím ťa poučiť!! A keďže som taká dobrá, tak tvojho prvého si môžeš vybrať."

N ,,Čo? Ja si nikoho vyberať nebudem. Idem spať, tak šukajte tichšie." 

C ,,Ako chceš, ale varujem ťa, tieto beštie ťa nepustia, takže buď budeš zmrdaná hociktorým alebo si vyberieš."

HE???????

N ,,Nie Cate, toto mi nemôžeš urobiť!" 

C ,,Samozrejme, že môžem. Tak šup-šup!"

To ako vážne? Ale je vôbec niektorý z nich jemný? Ani jeden z nich nebol môj typ, ale už dlhšie ma zaujímal tento typek.

N ,,Fajn, Fajn!! EIN!"

Jediný on sa mi z nich páčil... Ale nie tak, že by som bola zbláznená, ale bol zvláštny, to asi preto...

C ,,Hmm... Celkom dobrý výber, ale nie som si istá či sa vie krotiť. Ale je to tvoj výber."

_______________________________________

Medzitým

Ch ,,Sima, mám pre teba novú látku." 

S ,,Jej účinky?"

Ch ,,Absolútna poslušnosť. Máš tam návod ako to aplikovať, ale musím ťa varovať. Nie je to len taká droga. Obeť môže napadnúť aj jej aplikátora. Záleží na psychických stavoch."

S ,,Rozumiem. Díky Christ, očakávaj odo mňa nové zmesi."

Ch ,,Budem." 

______________________________________

Žeby som vybrala zle? Čo ak ma psychicky zlomí?

Pomaly sa priblížil ku mne aj s jeho nádherne vypracovaným telom. Začali letmé bozky, ale potom to už išlo tvrdšie. 

Začal ma bozkávať takmer všade. Od hora až ku Šani (pinde). Jeho zelené oči, len tak žiarili v tme. 

Ale naraz to prišlo... pomaly ho vsunul do mňa, ale páčilo sa mi, že bol jemný, aj keď to najprv bolelo ako keby mi tam zapichli vrtačku. Zatiaľ sa nehýbal... Aby som si zvykla, ale potom pomaly začal. Pekelná bolesť, ale potom som už cítila len úžasný pocit, ktorý sa odohrával v mojom medzinoží...

______________________________________ 

*Ráno*

N ,,AU! Kurva Cate, bolí ma celá piča..." 

C ,,To prejde, zlatko. Vitaj medzi nami, plnohodnotnými ženami."

N ,,Fakt dik..." 

Plnohodnotné ženy... To znamená, že všetky už mali sex? Ale za ten pocit to stálo... Možnože od nich neutečiem, tak ako som to plánovala.

______________________________________

*12:06*

Spala som ako zabitá, ale prebudil ma otravný zvuk motorky. Ale ten hneď prestal. A do dverí vbehla Sima celá od krvi.

N ,,Preboha! Čo sa ti stalo?!" Vbehla sem aj Cate s otvorenými ústami.

C ,,Koho si zasa zrazila?"

....Myslela som si, že sa jej opýta ,,Si v poriadku? Nie si zranená?" ,tak by to mali kamarátky robiť, no nie?

S ,,Ja nemôžem za to, že kokotské srnky ako najebané skáču cez cestu!"

To akou rýchlosťou išla, keď táto krv je len zo srny?

C ,,Nemáš jazdiť ako blázon. Poď sem dám ti čisté oblečenie." 

S ,,Dik, Nela poď mi pomôcť vyčistiť motorku."

N ,,Prečo ja?"

S ,,Pretože tá tvoja prdel na nej bude neskôr sedieť, tak pohni!"

The game of four psychoWhere stories live. Discover now