5

12 2 2
                                    

S ,,Vyser si oko, nechcem aby bola zranená, pretože by jej to mohlo spôsobiť stres a iné stavy, ktoré by ohrozili úspešnosť môjho pokusu."

Tak nič, je rovnako psycho ako aj Cate. Mohla by som ju nazvať "šialený vedec" alebo niečo také.  Mimochodom Cate mala nechápavý výraz, keď jej Sima vysvetľovala tamto.

N ,,Hej, ale ja nemám v pláne byť pokusný králik nejakého šialenca a nechať si vytrhnúť  retardovanou sestričkou necht. Proste povedzte, čo chcete a nechajte ma ísť... Môžem vám zaplatiť, ale nechajte ma ísť a prisahám, že nikomu nič nepoviem."

C ,,SAMA SI RETARDOVANÁ!" ignorovať....

Chcela som im ukázať, že sa nebojím a som odvážna sa proti nim postaviť, ale oni sa len zasmiali.

S ,,To s Cate máš pravdu, ale nechceme peniaze. To je to čo vládne dnešnému svetu. Nie sú to ľudia, ale ich chamtivosť za peniazmi. Ten kto je chudobný je pre bohatých braný ako odpad spoločnosti. Tento svet je hnusný, ale je treba naučiť sa v ňom prežiť a nič viac."

Vety, ktoré vedú k zamysleniu, ale má trochu pravdu. Lenže, čo chce potom, ak nie prachy?

C ,,HEJ! JA nie som retardovaná! A ty nemudruj!" Ani neviem prečo, ale keď sa hnevá je rozkošná. Vyzerá ako panenka... :3   

N ,,Ak to nie sú peniaze, tak čo potom chcete?" prosím! Nech to nie je niečo divné... Chvíľu rozmýšľala a miestnosťou panovala napätá atmosféra.

S ,,Páčiš sa mi a rozhodla som sa. Ty sa na pokus vážne nehodíš, ale pustiť ťa nemôžem. Budeš naša asistentka." 

 Čo?!! Ja im ujdem! Ja tu nechcem s nimi byť! To mám byť ako ich poskok?

C ,,Sima, čo to hovoríš? Neber do našej party len tak hocikoho. Čo ak nás zradí? A čo na to povie-!"

Ozvali sa obrovské výbuchy z hora. To znamenalo, že toto laboratórium bolo v podzemí... 

S ,,Vaness" zamumlala. To zas kto je? Ďalší psychopat? To je jedno, začína sa to tú rúcať! 

S ,,Cate, odpútaj ju a zober do auta. Ja musím zbaliť pár vecí ešte, lebo tu to dlho nevydrží." bežala rýchlo po nejaké prvky, lieky a ďalšie veci.

Cate ma odpútala a ja som chcela jej udrieť po hlave, ale došlo mi, že nemám ani tušenia, ako sa dostať von.

Tie cesty boli vážne komplikované a pochybujem, že by som našla cestu von. Boli tu hrozné zemetrasenia, ale nejako sme to zvládli a vyšli von. 

Všade sa dymilo a požiar sa šíril po okolí. Stres a panika vládla v meste totálneho chaosu. Skoro ma vystrelo, keď som uvidela to, čo bolo predo mnou.

C ,,Nastúp ty hlupaňa, hádam nechceš umrieť, keď ti na hlavu drbne kus budovy." 

N ,,Čo to kur-?!! Prečo tu je moje auto?!!" ,,Nastúp ty krava!" zvrešťala po mne.

V rýchlosti som nastúpila, ale na sedadlo spolujazdca... Na to som nebola vážne zvyklá. Predstava, že môjho miláčika riadi niekto iný...

N ,,A inak, čo tá brílatá baba? Nemali sme na ňu počkať?" ,,Pozri sa doprava. Zasa sa predvádza."

Pozrela som sa doprava. Sedela na motorke s batohom. Keď som sa na ňu pozrela, tak pridala ešte viac a jazdila ako šialená... Veď najebe do stĺpu!

C ,,Teraz môže jazdiť, tak rýchlo ako len chce, pretože policajti sú zamestnaní chaosom v meste."

N ,,Aha... Kam vôbec ideme?" 

,,Ku mne domov." 

,,A čo tam budeme robiť?" 

,,Nechaj sa prekvapiť." 

,,Kde bývaš?" Cate mlčala chvíľu, ale potom svoj hnev vypustila.

C ,,Krista, drž už hubu." na tom som sa zasmiala. Viem byť dosť otravná, ja viem. XD















The game of four psychoWhere stories live. Discover now