LİSA
Bu sene üniversitemin son senesiydi.
Ailemin beni okutmak için çok çaba
Gösterdiğini hatta babamın sırf beni ve
Kardeşimi okutmak için geceleri bile
işe giderdi. Ama bunları bize söylemez-
di. Ben annem ile aralarında tartışırken
duydum bunu.
Her neyse ben doktor olmak istiyordum. Ve onun için yarın stajyerlik yerim belli olacaktı. Çok merak ediyordum. Hemen uyudum.
Erken kalkmıştım. Üstümü değiştirip
Hemen okula gittim. Ve sıra bana gelmişti. Ben EUPHORİA HOSPİTAL adında bir hastaneye çıkmıştım. Kim ike çalışacağımı ve nasıl bir atmosferde çalışacağımı çok merak ediyordum.
Yarın ilk günüm olucaktı. Ama ben
Ama ben merak ettiğimden leptobumdan araştırdım. Google amca
Sağolsun dışını görmeme yardım etti.
Biraz daha araştırdığımda o hastanede çok üst düzey doktorların bulunduğu yazıyordu. Yarın olmuştu ben en güzel bugün için en sevdiğim elbisemi giydim ve hastaneye doğru yola çıktım. Hastaneye baktığımda çok disiplinli ve güvenli bir hastane görünüyordu. Acaba stajyerlikte başarılı olup en iyi şekilde mezun olabilicekmiydim.
Ailem ben ve kardeşim için çok uğraşıyordu. Onları hayal kırıklığına uğratmak istemiyordum. Sonra stajyerlik için danışma bölümüne gittim. Danışma adımı istemişti. Bende Lalisa Monaban demiştim. Beni 8 numaralı adı Jeon Jungkook olan bir doktora yönlendirmişti. Açıkçası çok merak etmiştim nasıl biri olduğunu. Hemen hızlı adımlarla yukarı doğru çıkmıştım. Kapıya vurup içeri girdim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORİA~LİZKOOK
Romanceben stajyer olmaya çalışırken neden bu kadar aşık oldum? ben sensiz yaşarken nasıl mutluydum❤❤