O makasın cebinde ne işi vardı. Bu işte çok anlamsız şeyler vardı. Sonra bana parfümcünün gösterdiğinin aynısı masasında duruyordu ve fiyatıda aynıydı. Bu işi sehun yapmıştı. Emindim. Bunu kanıtlamam lazımdı. Ona hiçbir şey çaktırmadan bir plan kurdum. Mükemmel bir plan. Neyse notlarımı almıştım. Hastaneye giderken kapıda Jungkook vardı. Ben onun yanına koşacakken Sehun kolumdan sertçe tutmuştu. Ne kadar değişik biriydi. Bana neden böyle davranıyordu ki?
Jungkook bunu gördü ve çok sinirlendi. Arabadan çıktı ve beni aldı. Bugün hastaneye götürmeyeceğini söyledi. Nedenini sormadım. Ama görüşlerimi onada belirtince çok sinirlendi. Ama sakinleştirmiştim. Araba kullanırken elini tutmuştum. Oda bana bakmıştı. Harikaydık. Ama jungkook az kalsın kaza yapacaktı. Sehun beni pek fazla umursamamıştı. Bir ormana gelmiştik. Burada kamp yapacaktık. Çok güzeldi herşey kuruyorduk. Taki içki mevzusu girene kadar. Beraber içki içtik ama fazla kaçırmıştım ben sanırım. Etrafta saçma sapan dans etmiştim. Bağırarak şarkı söylemiştim ve daha kötüsü jungkook'a el hareketi çekmiştim. Bunları sabah öğrenmiştim. Neyse jungkook 1 tane çadır getirmişti. Ve benle beraber yatmıştı. Harika bir duyguydu. Sabah oldu biraz başım ağrıyordu. Ama kalktım. Ve dışarda çay ve noodle yapılmış beni bekliyordu. Yemeğimizi yedik. Ve ben erkenden sehun'un evine gittim. Çünkü bir plan yapmıştım. O makasa dokunmasını sağladım. Yanlışlıkla düşmüştü. Yani ben düşürmüştüm. Sonra değmişti eli. Bana kızmıştı aslında. Ama bu bir delildi. Bu makasla diğer makasıda kör yapıp ona verdim. Evet anlamamıştı. Müdürün yanına gidip dna testi sonucunda herşeyi anlattım. Müdür çok sinirlenmişti Sehun'a hemen jungkook'u yanına çağırttı ve işine geri dönmüştü. Çok sevinçliydi. Sehun işten kovulmuştu ve kasten insan öldürme suçundan hapise gitti. Çok sevinmiştim. Yeni bir kadın doktor atanacağı söylendi. Adı söylenmişti. Adını duyan jungkook endişeli ve şaşkın bir yüz ifadesine büründü acaba bunu neden yaptı?..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORİA~LİZKOOK
Romanceben stajyer olmaya çalışırken neden bu kadar aşık oldum? ben sensiz yaşarken nasıl mutluydum❤❤