bölüm4

244 27 16
                                    

- Bu kadar yüzünü asma. Bunlar hep olucak. Sen önüne bak. Umursama. Birşey olursa ben haddini bildirtirim.
-Size çok teşekkür ederim doktorum.
- Artık bana sizli konuşma. Sen diyebilirsin. Adımla hitap et. Resmiyetten pek hoşlanmam.
-Peki
Dedim ve normal bir şekilde çalışıyordum. Sonra doktorumun arkadaşı olan Sehun adında birini tanıdım. Açıkçası görünürde çok iyi ve içten biri. Benimle konuşmaya başladı.
-Demek bizim doktorumuzun yeni stajyeri sensin.
-Evet efendim.
-Açıkçası diğer stajyerlerdwn biraz farklı gibisin.
-Neden efendim?
-Çok nazik,kibar ve bir o kadarda güzelsin.
Demişti. Açıkçası çok kızarmıştım. Ama sevinmiştimde. Beni böyle görmeleri çok hoşuma gitmişti. Ama nedensiz yere Jungkook doktor buna sinirlenmiş görünüyordu. Açıkçası sormak da istemedim ama bence çok sinirlenmişti.
Ben bunu sormak istemedim açıkçası. Bugün çok yağmur yağmaya başladı bir anda anlamsızca. Yanımda şemsiye de yoktu. O yüzden eve şemsiyesiz gidicektim. Üzerimde de sadece ince bir yağmurluk vardı. Stajyerlik sürem bitti. Karşıya geçmek için yaya geçidinin orada kırmızı yanmasını bekliyordum. Biranda yağmur kesilmişti. Yukarı doğru baktığımda jungkook doktorum bana şemsiye tutuyordu. Kalbim yine atıyordu. Bu duyguya bir türlü anlam veremiyordum. Sonra bana şöyle birşey söyledi.
-Bu havada şemsiyesiz yapamazsın,üşütürsün.
-Ama evim buraya uzakta.
-Yağmur olduğu zamanlarda buradan otobüs geçmez. İstersen 1 günlüğüne benim evimde kal
-ama-
-Aması falan yok.dedi.
Ve benim bileğimden tutup şemsiyenin altında karşıya geçtik. Benim kalbim bileğime dokunduğunda daha çok atmıştı. Bu duyguyu biliyorum. Sanırım doktoeumdan hoşlanıyorum." Ahh saçmalama lisa böyle birşey olmaz sen nesin o ne. Haddini bil ve kendine gel" diye içimden geçirmiştim. Ben düşünene kadar eve varmıştık.
-Ben bu etek ve gömlekle nasıl yatabilirim. Ben en iyisi evime gideyim.
- Saçmalama lisa yağmur hala yağıyor. Benim kıyafetlerimden birini giyersin.
- Ama sizin kıyafetleriniz bana olmaz ki.
-Bir bana siz değil sen diyeceksin. İkincisi bir tshirtüm vardı. Onu da elbise niyetine giyersin işte. Daha da fazla uzatma da içeri geç.
Dedi ve içeri geçmemi söyledi.

Merhaba canlarım. Kitabım 200 olursa atıcağım demiştim. Ama artık böyle sınıtlamalar koymayacağım canlarım. Kısa zamanda yb atmak için çalışacağım sizi seviyorum♡♡♡♡♡

EUPHORİA~LİZKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin