Hastamızı yatırıp bayılttık. Neyseki herşey mükemmeldi. Karnını kesmek için bıçağı jungkooka verdim oda tabi kesti. Sonra ayna ile onun neresine sıkıştığını tespit ettik ve önce orayı yumuşattık.
Sonra jungkook doktoruma makası uzattım. Hastanın organına saplanan şeyi çıkarmak için orayı kesmeye çalışıyordu. Ama kesemiyordu. Çünkü makas, makas sorunluydu. Kesmeye çalışırken organı yıprattı jungkook. Ve aniden nabzı gitti hastanın. Sonra aniden düzeltmeye çalışsakta olmadı. Hastayı ya jungkook yüzünden yada makas yüzünden kaybettik. Ama ailesine bunu nasıl diyecektik. Bir makas yüzünden olduğunu. Bize inanmazdı. Allahım içimde o kadar kötü bir his var ki anlatamam sana. Sonra hastayı morga götürmesi için işlem başlatılmasını istedi jungkook. Jungkook çok kötüydü söylerken sesi titredi. Aniden eldivenleri yere atıp koşarak tuvalete koştu. Hastanın yakınları bağırıyordu."doktoor nereye gidiyorsun" "kızım nerede" " doktor annem nerede" diye sesler duyuyordu. Sonra bende eldivenlerimi bırakıp onun yanına erkekler tuvaletine girdim.
-Jungkook iyi misin?
-Lisa beni rahat bırak!
-neden bırakayım jungkook sen benim herşeyimsin. Seni asla yalnız bırakmam. Lütfen ağlama bende kötü oluyorum.
-Lisa farkında mısın ben az önce bir hastayı öldürdüm. Benim yüzümden öldü ya. Bir cana mal oldum. Ben bu basit ameliyat yüzünden.
-Makas kesmedi jungkook senin bir suçun yo-
-Daha fazla uzatma lisa. Zaten çok üzgünüm olan oldu artık yapıcak birşey yok. Yüzümü yıkayayımda bu durumu ailesine bildireyim.
Sonra aniden bir doktor yanıma geldi.
-senin burada ne işin var. Bayan tuvaleti yanda herhalde karıştırdınız.
-Yok karıştırmadım ama sizin öyle bir haliniz var beyefendi. burası erkekler tuvaleti herhalde. sizle ikimiz çıkalım burası bize uygun değil.
Diye adama çıkışmıştım. Zaten sinirliydim demesine dahada sinir oldum. Jungkook azda olsa onu dedikten sonra tebessüm etti. Ve ailenin yanına başı eğik bir şekilde gitti.
Sonra annesinin durumunu öğrenmek isteyen 3 yaşındaki çocuk
- Doktor bey annemin durumu nasıl? Daha iyi değil mi? Onu ne zaman göreceğim?
Diyince jungkook'un gözünden yaşlar damlamaya başladı.
Yaşlı kadın
-Doktor bey neden ağlıyorsunuz?
- kı-Kızınız bir alet hatası yüzünden hayatını kaybetti. Çok utanıyorum. Çok özür dilerim.
-Ama bu nasıl olur. Burası çok iyi bir hastane diye getirdim ben kızımı diyip yere çömelerek ağlamaya başlamıştı. Masum kızının gözlerinden yaş akıyor. Bir umut jungkooka bakıyordu. Jungkooku ilk kez böyle görmüştüm. Bende ağlamaya başlamıştım. Jungkook benim kolumdan tutup beni çekerek götürmeye başladı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORİA~LİZKOOK
Romanceben stajyer olmaya çalışırken neden bu kadar aşık oldum? ben sensiz yaşarken nasıl mutluydum❤❤