Çok mükemmel bir histi. Kahvaltı hazırdı. Beraber yapıyorduk. Midem çok aç olucak ki jungkook'un yanında guruldamıştı. Çok açtım. Jungkook yüzünde bir tebessüm oldu. O gülünce bende istemsizce gülüyordum. Kahvaltı masasına oturduk. Ve ben kimchiyi hayvan gibi yiyodum. O sırada jungkook bana bakıyormuş. Kahkaha attı. Biraz utanıcak olucam ki yanaklarım kızarmıştı.
-Ah lalisa yapma gerçekten. Benden utanma. Yine kızardın. Çok tatlı oluyosun kızarınca. Kızarıp durma!
Demişti. İçimdwn güldüm. Çok hoşuma gitmişti. Beni tatlı bulmuştu. Neyse daha fazla kaptırmadan yemeğime devam ediyordum. Bitti. Kalktık işe gitmek için kıyafetim olmadığından jungkook beni arabasıyla evime kadar götürücekti. Kapıdan tam çıkarken sehun belirdi. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Çok korkmuştum. Yanlış düşünecekti.
-Siz burada ne yapıyorsunuz?
-Şey efendim-
-Biz lisayla sevgiliyiz.
-Ne?
-Duydun sevgiliyiz işte bu kadar bu konuyu deşme.
Sehun baya sinirlenmişti ve gitmişti.
SEHUNUN AĞZINDAN
jungkook ve Lisa sevgiliymiş. Lanet olsun böyle işe. Jungkook benim dostum. Lisa ise hoşlandığım kız. Ve aynı evde yaşıyorlar. Ah cidden.
LALİSA AĞZINDAN
jungkook beni sevgilisi olarak tanıtmıştı sehuna.
-Neden öyle tanıttın?
-Çünkü bende kaldığını söyleyipde sevgili olmadığımızı söyleseydim piç olarak beni görürdü ve bunu hastanedeki herkese iletirdi. Bu yüzden hem bugün hastane için üstünü giyeceksin. Hemde bavulunu topla. Bende kalacaksın.
-Ne?
-Başka türlü kendimizi ispat edemeyiz. Topla gel!
Bir yandan mutluydum ama bir yandanda üzgün. Hastanedeki herkes jungkooku çok seviyor ve ben çok tepki görecektim...Selam bebeklerim yb geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum güzellerim❤❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORİA~LİZKOOK
Romanceben stajyer olmaya çalışırken neden bu kadar aşık oldum? ben sensiz yaşarken nasıl mutluydum❤❤