bölüm7

187 21 3
                                    


Ama hiçbirşey umrumda değildi açıkçası. Umrumda olan tek şey jungkookdu. Evet ondan hoşlanıyordum. Ama bunu asla ona söyleyemezdim. Sonra utançtan yüzüne nasıl bakıcaktım ki hem? Neyse hastaneye gelmiştik. Sehun doktor bana tip tip bakıyordu. Neden anlamıyordum. Jungkook bana aniden bir şey söyledi. Çok şaşırmıştım. Söylediği şey şuydu.
-Bugün benimle beraber ameliyata gireceksin. Artık bu düzeye geldiğine inanıyorum. Umarım bunun altından güzelce kurtulabiliriz.
Çok sevinmiştim. İlk defa ameliyata girecektim ve bu çok mutlu ediciydi. Hazırlıklar tamgaz devam ediyordu.
SEHUNDAN
Bunların arasında kesin birşey var. Bir arada olamazlar asla. Bunu istemiyorum. Lisa'ya platoniğim ben. Lise 10 dan beri ondan hoşlanıyorum. Evet aynı okuldaydık. Lisanın bundan haberi yoktu. Beraber olmalarına izin veremezdim. Jungkook bu hastaneden kovulursa herşey hallolucaktı. Stajyer hemşire yanıma gelip jungkook'un bugün ameliyatı olduğunu söyledi. Bu işe çomak sokmalıydım. Ameliyathanenin etrafı kör nokta olduğundan herkesden önce yaklaşık 2 saat önce ameliyathaneye girdim. Duyduğuma göre ameliyatta hastanın organlarından birinin içine birşey sıkışmış. Onu almak içinde içinde makas kullanılacaktı. Normal makası ceketimin içine koydum. Yerine kör makas koymuştum. Kör makas koyduğumdan hastanın organını kesemeden hasta kan kaybından ölecekti. Ve hastanemizin müdürüde onu hastaneden yanlış tedavi ettiği için kovacaktı. Ve bende lisa'yı kendime stajyer yapacaktım. Bu planı tam gaz devam ettirdim hallolldu.
LİSADAN
Hayatımda ilk kez bir ameliyata gireceğim. Umarım mükemmel olur ve hastamızın sağlığı çok güzel bir şekilde yerine gelir. Görevimi en iyi şekilde yapacağım ben. Jungkook doktor bana bi takım malzemeler almamı söyledi ameliyathaneden. Araç gereçler işte. Gözüme bir makas takılmıştı. Sanki biraz değişik bir makastı. Aman nasıl bir makas olabilir ameliyathanedeyse. Lisa istersen saçmalama!
Bütün malzemeleri getirdim ve ameliyat için hazırlanmaya başladık. Jungkook ile. Kıyafetlerimizi değiştirip üstümüze mavi bir şey, kafamıza mavi bir şapka, elimize ise plastik bir eldiven geçirdik. Tabi önce elimizi yıkadık. Ve herşey hazırdı. Ameliyata giriyorduk..

EUPHORİA~LİZKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin