Jungkook'a sabah söyleyebilirdim bunun için hazırlanıcaktım. Çünkü jungkook çok kızacaktı. Sonra jungkook domates keserken boynuna doğru arkadan sarıldım. O kadar güzel bir histi ki tam mutlu olmuştum. Jungkook "Ahhhh!" Diye bağırdı. Hemen endişeyle ona baktım. Benim yüzünden parmağı kesilmişti. Hemen bir peçete alıp elini sildim. Bütün romantik an gitmişti. Hemen ilk yardım çantasını alıp onun yanına koydum. Yara bandını çıkarttım. Ve yapıştırdım. Canı acımasın diye bastırmadım. Sonra elini ovuşlarken diğer elini elimin üstüne koyup bana masumca bakıyordu. Sonra o mükemmel eliyle beni kavradı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Mükwmmel bir öpücük kondurmuştu dudağıma. Çok seviyordum onu. Onu hiç bırakmayacağım. Sonra ben bıraz kızarmıştım jungkook yanağımı yavaşka tokatlamaya başladı.
—Hey jungkook!
—efendim sevgilim
—şöyle şeyler söyleme. Kalpten gidecek oluyorum.
—Napıyım sevgilim değil misin. Güzel sevgilimsin.
Demişti. Koluna yavaşça vurduğumu sandım. Ama çocuğa bir vurdum itiklendi. Bu kadar zayıf olduğunu bilmiyordum ya:) sonra ben kendi odama geçtim. Sonra gece 3 de jungkook yanıma geldi.
—Lisa uyuyamıyorum.
—Neden ki?
—Korkunç bir rüya gördüm. Bugün yanında yatabilir miyim?
—Ah jungkook. Sen gerçekten benim küçük çocuğumsun. Gel yat bari.
—Yes bee.
Çok mutlu olmuştu ve bana sarılarak uyumuştu bende ona. Sabah olmuştu. Herşey yeniden aynıydı. Ben konuyu açmıştım.
—Ihh jungkook benim sana söylemem gereken birşey var?
—Noldu kötü birşey mi?
—Hayır ama kızacaksın.
—Söyle bakalım.
—Se-Sehun beni dün kendi stajyeri yaptı ve bugün onun evinde gitmem gerekiyor.
—Lisa sen beynini mi yetirdin ha?
—Jungkook müdür öyle istemiş. Napabilirim. Lütfen aramızda birşey olmicak.
—O it herif senden hoşlanıyor. Ne yapmamı bekliyorsun?
—Tamam jungkook. Ben izin vermem ki olmayacak. Çünkü hemen bazı şeyler alıp çıkacağız.
Kızgın bir şekilde "peki" demişti. Bende bu duruma üzülmüştüm. Ama elimden birşey gelmiyordu. Jungkook beni Sehun'un evine bırakmıştı. Sonra içeri girdim. Herşey normaldi. Sonra Sehun bana bir ceketi verdi. Onu asmam için. İçinden bir demir makas düşmüştü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EUPHORİA~LİZKOOK
Romanceben stajyer olmaya çalışırken neden bu kadar aşık oldum? ben sensiz yaşarken nasıl mutluydum❤❤