Jimin háromnegyed hétre ért Jinhez, és becsöngetett. Hoseok nyitott neki ajtót, és elmosolyodott amikor meglátta.
- Azt hittük már,hogy nem jössz.- mondta.
- De igen,csak kaptam egy szobatársat.-mondta Jimin. Hoseok összeráncolta a szemöldökét.
- El fogtok férni abban a kis szobában ketten? - kérdezte.
- Meglátjuk- vont vállat Jimin.
A nappaliasztalon piák sorakoztak. Egy kisebb bárt lehetett volna nyitni abból az italmennyiségből,amit a fiúk csinos kupacban gyűjtöttek az estére. Jimin is lerakta a pezsgőt,amit hozott, és továbbment a konyha felé. Namjoon és Jin épp a pudingot főzték, a torta pedig a sütőben sült.
- Megjöttem! Segítsek valamit? - kérdezte Jimin.
- Jó sokáig elvoltál - jegyezte meg Joon - Hallom kaptál szobatársat... - perverzen összemosolygott Jinnel.
- Ne nézzetek így rám - mondta Jimin. - Nem fogok az első adandó alkalommal összejönni vele.
- Persze,hogy nem - bólogatott még mindig vigyorogva Jin - de azért legalább jó pasi? - kérdezte, és kacsintott egyet.
- Ki a jó pasi? - lépett be a konyhába Hoseok- Csak nem megint rólam beszéltek? - bekapott egy sütit,és leült a földre.
- Nem, kivételesen nem rólad folyik a szó. Hanem Jimin új szobatársáról - árulta el Namjoon.
- Ohh Jimin, máris rámozdultál az új fiúra? - kérdezte Hoseok.
- Nem - sóhajtott Jimin - Éppen ezt mondom. Nem is ismerjük egymást, fél órát beszéltünk.
Ahhaa,értem - mondta Hoseok - de várjunk csak! A te szobádban nem csak egy ágy van? - nézett rá szemtelenül, mire kitört a nevetés a szobában. Jimin csak a fejét fogta. Nem hiszik el neki, hogy nem akar lefeküdni Taehyunggel. ,,pedig kétségtelenül jól néz ki, sőt! Igazából elképesztően szexi. Vajon milyen lehet vele az ágyban?" Jimin megrázta a fejét ,, hisz az előbb mondtam,hogy nem jön be nekem! Nem fogok legeküdni vele! Legalábbis most nem..." - gondolta magában. A többiek még mindig jót szórakoztak rajta,így inkább kiment a nappaliba, és felbontott egy zacskó gumicukrot. Kék színű gumicukrot. ,, Pont mint Taehyung haja"- Csak a fiú járt az eszében, nem tudott nem állandóan rá gondolni. Inkább visszarakta a gumicukrot sz asztalra. Eközben kijöttek a konyhából a többiek is,és a buli kezdetéig beszélgettek mindenféléről. Fél tíz táján Yoongi elindult Jungkookért, és elkezdtek megérkezni az első vendégek. Jungkook láthatóan meghatódott attól,hogy a barátai meglepetésbulit rendeztek neki, és az ajándékoknak is örült. Jimin a kanapéról figyelte a táncoló lányokat-fiúkat, és csendben itta a (sokadik) whiskyjét. Ekkor egy kar ragadta meg, és behúzta őt a tömegbe. Jungkook volt az. - Köszönöm a bulit! És az ajándékot is! - kiabálta túl a zenét JK.
- Igazán nincs mit! Boldog szülinapot, Kook! - mosolygott rá kedvesen. A buli hajnali háromig tartott, amikor mindannyian jókedvűen és meglehetősen részegen elhagyták Jin lakását. Jimin botladozva bár,de a tíz perces utat másfél óra alatt megtéve valahogy eljutott a szobájába,és bedőlt az ágyba a békésen szuszogó Taehyung mellé. Lehunyta a szemét, és már aludt is.Jimin lassan kinyitotta a szemét- és szembetalálta magát szobatársa meztelen hátával. Igen különös pózban ébredt. Hátulról átölelte Tae-t, lábaik pedig egymásba voltak gabalyodva. Jimin gyorsan kapcsolt, és arrébb húzódott az alvó fiútól, de ekkor iszonyatos fájdalom hasított a fejébe. ,,Baszki, hülye másnaposság! Mennyit is ittam? Nem emlékszem. Ennyire kiütöttem volna magam? Mindegy,ma legalább nincs suli." Szombat lévén nem volt tanítás, így volt ideje kipihenni a tegnap estét. Visszadőlt a párnára, és délután kettőkor ébredt fel újra. Taehyung már nem feküdt mellette, pedig titokban remélte, hogy nem így lesz. Kikászálódott az ágyból, és gyorsan lezuhanyozott. A telefonjával a kezében visszament az ágyba,és hasra fekdt, így a feje épp Taehyung párnájára került. Beszívta az illatát, és elmosolyodott. Mosolya csak még szélesebb lett, amikor meglátta az értesítéseit.
* Kim Taehyung ismerősnek jelölt*
Széles vigyorral a ,,visszaigazolás" gombra nyomott, és a fiú képeit kezdte nézegetni. Nagyon helyes volt, minden képén mosolygott,és más színű haja volt. Mindegyik szín eszméletlenül állt neki. ,,Meg akarom őt szerezni magamnak!"- elszántsága kb három percig tartott, ahogy végigpörgette az ismerőseinek a listáját. Megakadt a szeme egy neven. Pontosabban kettőn. Kim Jisoo és Lee Felix. Naná,hogy a suliribancok. Máris kiszemelték maguknak Taehyungot. ,,Vajon most hol van? Reggel óta nem is láttam. Remélem, nem Felixet szórakoztatja épp a csinos fenekével.." Jimin kiment sz ajtón, feltehetőleg azzal a szándékkal,hogy megkeresse őt. Két órán keresztül kereste, mégsem találta sehol. Csalódottan ment vissza a szobájába, és reménykedett benne,hogy Taehyungnek nem esik semmi baja. Már épp nyitotta volna ki at ajtót, amikor tompa puffanásokra lett figyelmes. Hallgatózott egy kicsit,és megállapította,hogy a folyosó végéről jönnek a hangok. Valaki felkiáltott fájdalmában. Egy nagyobb puffanás, majd síri csend. Valaki elkezdett rohanni. Valakik. Minimum három ember. A lábdobogás lassan elhalt. Valaki folytottan felnyögött. Jimin elkezdett rohanni a hang irányába. Megcsúszott valamin,és lenézett a földre. Vér. Befordult a sarkon,és majdnem sírva fakadt a látványtól.
Remélem tetszett💜
-Mina