Tizedik fejezet

77 13 3
                                    

,,Leültek egy asztalhoz, és türelmesen várták a pincért az étlappal - de arra ami ezen az estén történt, egyikük sem volt felkészülve."

- Milyen óránk is lesz még?- ráncolta a szemöldökét Tae. Jimin vállat vont.
-Mittudomén. Biztos föci azzal az új tanàrnővel.
-Új tanárt kapunk föciből?- kérdezte Tae.
-Aham. Az előző elment szülni.
-Remélem jófej lesz.
-Én is. Az előzőnél már csak jobb lehet.-forgatta Jimin a szemeit.
-Figyelj. Van terved délutánra?-fordult felé Tae.
-Mivel délután ötkor van vége a tanításnak, inkább kérdezd úgy, hogy estére- sóhajtott Jimin meggyötörten. - Egyébként nincs. Miért?
-Arra gondoltam, elmehetnénk enni valahova. - Jimin meglepődött azon, hogy Taehyung konkrétan randizni hívja, de beleegyezett a dologba.
-Felőlem menjünk.- bólogatott, és előre örült, hogy vele megy valahova.
Földrajzóra után egy-egy kávéval, hullafáradtan battyogtak vissza a szobájukhoz, hogy készülődjenek az estére. Jimin épp a kádban áztatta magát, mint öregasszony a termálfürdőben, amikor nyílt az ajtó, és Taehyung lépett be rajta. Láthatóan nem zavarta, hogy Jimin anyaszült meztelenül ücsörög tőle úgy fél méterre, és nekiállt vetkőzni.
-Mi...mit csinálsz? - ébredt fel lassan a sokkból Jimin, és igyekezett nem a vetkőző Taehyungot bámulni.
-Fürdeni készülök. -Tae lazán ledobta az alsóját is, és bemászott a kádba, szembe a meghökkent Jiminnel.
-De most én fürdök. Még nem végeztem. -
Ezaz, Jimin, meggyőző vagy.
-Én se. -mosolygott Tae. Élvezte, hogy játszhatja a hülyét. Jimin sóhajtott.
-Jó, akkor fürödjünk ketten. - adta be a derekát, nem mintha Taehyungot érdekelte volna, hogy mit gondol erről Jimin. Szinte vágni lehetett volna köztük a szexuális feszültséget, mindketten csak arra a pillanatra vártak, hogy mikor esnek egymásnak végre. Jimin végignézett Taehyungon, ahogy ott ült, felhúzott lábakkal, karjai átkarolták a térdét. A szemeiben vágy csillogott, ajkai résnyire nyitva voltak. Jimin, mintha csak egy jelre várt volna, közelebb húzódott Taehoz,aki meglepve figyelte az előbb még szégyenlős Jimint, de nem sok ideje volt ezen gondolkozni. Megérezte Chim puha ajkait az övéin, és viszonozta a csókot. Kezei a másik pink hajába siklottak. Egyre növekvő szenvedéllyel csókolták egymást, ám ekkor Tae kilépett a kádból. Jimin összehúzott szemöldökkel figyelte, mégis miért szakította meg a csókot Taehyung. A kék hajú Chim után nyúlt a kádba, és lazán kiemelte onnan. Vizes testük egymáshoz simult, ahogy Jimin átkarolta a lábával a derekát. Amint beértek a szobába Tae ledobta az ágyra, és fölé mászott. Csókolni kezdte Jimint, egészen a nyakától a kulcscsontjáig apró puszikkal borította be, majd egyre lejjebb haladt, a combja belsejét simogatta, így ingerelve az egyre inkább felfokozott állapotban lévő Jimint, aki apró nyögésekkel díjazta Tae munkáját. Egyre jobban érezte, már nem bírja sokáig így Tae fejétóvatosan a hajánál fogva az ágyékára vezette. Taehyung megértette mit akar, és a nyelvével játszani kezdett Jimin makkjával, amit ő egyre hangosabb nyögésekkel fogadott, kezei beletúrtak a kék hajába, és lejjebb nyomta a fejét, hogy teljesen elmerülhessen Taehyung szájában, aki gyorsított a tempón. Jimin pedig pár percen belül elment, Taehyung kérdés nélkül lenyelte az élvezetét, Jimin pedig kifáradva  feküdt az ágyon. Tae felült, és megtörölte a száját.
-Gyere, Chim, ne lustálkodj. Öltözködj fel szépen, mert elkésünk, és bezár az étterem. - mondta, és a ruhásszekrényhez lépett. Mindent kidobált belőle, végül talált magának és Jiminnek is egy-egy inget meg nadrágot.
-Minek az az ing?- kérdezte Jimin felkönyökölve az ágyon.
-Mert most igazi randira viszlek - ,,aha, szóval tényleg randi" gondolta Jimin magában. - Puccos helyre megyünk, ahol sok a gazdag köcsög. Ki kell öltözni. -mondta, és odadobta Jiminnek a ruhákat. Mire felöltöztek, fél nyolc is elmúlt már. Kiléptek az ajtón a hűvös őszi levegőbe, és elindultak a hangulatos kis lámpákkal szegélyezett ösvényen az iskolakapu felé. Igazán szép este volt, még nem teljesen sötét, de pár csillag már látszódott. Jimin épp az égben gyönyörködött, amikor egy kezet érzett meg a sajátján. Megdermedt egy pillanatra, de nem húzta el a kezét, így egymásba fonódtak az ujjaik. Jimin nem bírta visszatartani a boldog mosolyát. Tae egyetlen apró érintésétől is kirázta a hideg, persze a jó értelemben. Az utcán elég nagy tömeg volt, a legtöbben a korukbéli - heteró - párok voltak, szépen felöltözve ők is. Taehyung végig fogta a kezét, a tömegben és a majdem sötétben senki sem láthatta.
-Megjöttünk.- nyitott be Tae egy étterem ajtaján, elengedve Jimin kezét. Bementek az óriási helyiségbe. A mennyezetről hatalmas kristálycsillárok lógtak, így az egész terem fényárban úszott. A járólap mézszínű márvány, az asztalokon világos terítők, az ablakokon nehéz, piros függönyök. Sok asztal volt foglalt, szépen kisminkelt úrinők és a férjeik ültek ott, drága ékszerekkel a nyakukban és a csuklóikon. Erre a helyre tényleg csak a leggazdagabbak jártak, de Taehyungéket nem érdekelték a suttogások a hátuk mögött. Leültek egy asztalhoz, és türelemmel várták a pincért az étlappal - de arra, ami ezután történt, egyikük sem volt felkészülve.
Sziasztoook!💜 Utálom magam, amiért ennyire összecsapott részt hoztam, és ilyen későn, nagyon sorry! 😭 Igyekszem még a nyári szünet vége előtt hozni a kövit, ami, ígérem izgibb lesz!😉 Pusziiii!💜
-Mina

HoldudvarWhere stories live. Discover now