-Minden oké? - kérdezte aggódva Tae.
-Persze. Csak gondolkodtam. - mosolygott Jimin.
-Akkor jó. - bólintott Tae. - Gyere, menjünk be- mondta, és lenyomta a kis szállás kilincsét. Bent kellemes meleg volt, és bár még közel sem volt karácsony, gyömbér és forralt bor illata érződött a levegőben.
-Ki kezdi a zuhanyzást? -kérdezte Tae- vagy fürödhetünk együtt is..- vigyorodott el perverzen. Jimin csak a szemét forgatta, és csókot nyomott Taehyung szájára.
-Nyugodtan menj előbb te - mondta
-Akkor nem fürdünk együtt? Tudod, csak hogy spóroljunk a vízzel.. Afrikai gyerekek, tudod... - mondta Tae és hátulról belepuszilt Chim nyakába. Jimin csak mosolygott.
-Abból nem lenne fürdés.. - mondta, és közelebb lépett hozzá. Tae ösztönösen hátrált, amíg a háta a falnak nem ütközött. Jimin hevesen csókolni kezdte, amit Tae azonnal viszonzott. A levegőt kapkodva váltak el egymástól, majd Jimin belemarkolt Tae fenekébe, mire az elpirult.
-De kis kanos vagy, mi van veled? - kapott észbe Taehyung. Azért mégiscsak ő az aktív fél, nehogy már holmi bottom Jimin ellopja a helyét..
-Miért, talán baj? - harapott az alsó ajkába Chim, és a csípőjét riszálva besétált a fürdőszobába. - Most akkor jössz fürdeni, vagy nem? Tudod, afrikai gyerekek.. - Tae szóhoz sem jutott a hirtelen jött ,,kanos Jimintől" , de persze követte őt a fürdőbe. Jimin se szó se beszéd levetkőzött, és megnyitotta a csapot. Hátranézett a leesett állal bámuló Taehyungre, és elnevette magát.
- Úgy állsz ott, mint fasz a lakodalomban, miért nem jössz már? Nem vagyok talán elég jó neked? - Jimin szemmel láthatóan élvezte a szituációt, de inkább előre fordult, mintha csak a tusfürdővel babrálna, hogy Tae ne legyen annyira zavarban, és énekelgetve tusolni kezdett. Egyszercsak egy kezet érzett a derekán, mire elmosolyodott, és abbahagyta az éneklést. Tae puszilgatni kezdte a nyakát, egyre lejjebb haladva a kulccsontján.
-Mit csinálsz? - kuncogott- Nem lesz jó vége.- suttogta szembefordulva Taehyunggel. Apró, óvatos csókokat nyomott a szájára, mire Tae közelebb húzta magához, és elmélyítette a csókot.
-De igen, szerintem nagyon jó vége lesz- suttogta Tae és Jimin elé térdelt. Ekkor azonban megszólalt Jimin telefonja a szobából.
-Basszameg - sziszegte Jimin - ki a halálnak vagyok ilyen fontos ilyenkor? - mérgelődött.
- Lehet, hogy fontos- mondta Tae
-Jelen helyzetben egy bizonyos dolgon kívül semmi sem érdekel...- suttogta, Taehyung hajába túrva, de ő elhúzta a fejét, és felállt.
-Jimiiin. Lehet, hogy Yoongiék azok. Fel kéne venned. Lehet, hogy baj van. - Jimin sóhajtott, és törülközőt tekerve maga köré kisietett s fürdőből.
-Igen? - szólt bele a telefonba.
-Jimin? Suga vagyok. - mondta. - Hol vagytok?
-Tegu mellett, egy kisvárosban, miért? -a vonal másik végén ideges suttogások és elfojtott káromkodások hallatszódtak.
-Yoongi, mi történt? - kérdezte egyre idegesebben Jimin.
-Jin... - kezdte Yoongi.
-Mi történt Jinnel? - Jimin hisztérikusan kiabált a telefonba.
-Nos... egy ideje nem jött haza. Namjoonnal voltak vacsorázni, még tegnap este, és utána RM megkérdezte őt, hogy hazakísérje-e, de nemet mondott, azt mondta még sok dolga van. Nem volt a lakásában, a szülei sem tudtak semmit, az osztálytársai sem. - hadarta Yoongi - Aztán JK kapott egy üzenetet egy ismeretlen számról.
-Mi, milyen üzenetet? -
-Egy lakcím.
-Lakcím? Hol? Szöulban?
-Nem.. Teguban...
-Odamegyünk Taehyunggel. Csak pár perc vonattal.
-Gondolod, hogy jó ötlet? Főleg Taehyunggel, aki a fő célpont? Jimin, ez egy csapda. Ha odamentek, azon nyomban kicsinálnak titeket. Pontosan tudják, hol vagytok, ahogy azt is, hogy Tae veled van, és nekik ő kell. Ha odaviszed, azzal csak nekik kedvezel. Namjoon és Hosi már úton vannak vonattal. Menj velük te is Jinért, mi meg megyünk Kookieval Taehyungért.
- Okés, megyünk. De ti hol vagytok?
-Nemsokára ott. Most egy benzinkúton megálltunk kajálni. - Suga idegességében erős daegu-i akcentussal hadart, így Jimin alig bírta kibogozni a mondanivalóját.
-Oké, oké. A vonatmegállónál találkozunk.
-Remdben. - mondta Yoongs, azzal letette a telefont. Jimin holtra vált arccal próbálta felfogni a történteket, míg Tae egyre csak kérdezgette, hogy mi történt. Jimin felvázolta neki a helyzetet, és gyorsan összepakolták a bőröndöket. Taehyung hívott egy taxit, és húsz perccel később már az autóban ültek, az állomás felé tartva.
-Minden rendben lesz.- mosolygott Jiminre szomorúan.
-Tudom.. csak aggódok Jin miatt.. és nagyon sajnálom, hogy így elbaszódott a közös kirándulásunk.. megint. - mondta Jimin.
-Nem a te hibád. Ne aggódj, majd bepótoljuk.
-Igen... ha ennek az egésznek vége, akkor bepótoljuk.MINDENKINEK BOLDOG ÚJ ÉVET!!!💜🥺Sziasztook! Most egy ilyen rövidebb fejezettel jöttem, erre futotta az időm💜😕. Remélem azért tetszett, Pusziii💜
-Mina