Sehun sietősen kilépett a suliból, és felvette a kapucniját. Jimin úgy három méterre mögötte követte.,, Honnan került hozzá a pulcsi? Mi ez, valami egyenruha?"Jimin gyanakvóan követte a fiút. Úgy 20 perc séta után elérkeztek egy ékszerbolthoz. Sehun belépett, Jimin pedig kicsivel utána szintén követte. Elrejtőzött egy aranyékszerekkel megrakott polc mögé, ahonnan tökéletes rálátása volt az egész helységre. Sehun és a pénztáros halkan suttogtak valamiről, de Jimin nem hallotta, hogy miről folyik a szó.
-Akkor hát megegyeztünk- szólt hangosabban az eladó, és kezet rázott Sehunnal, majd egy fekete bőröndöt vett elő a pult alól, és átadta neki. Jiminnek kétsége sem volt afelől, hogy ez az a bőrönd, amivel a két fickó üzletelt. Nem kérdés tehát, hogy Chanyeol keze is benne van a dologban. ,,Akkor hát, a következő lépés kideríteni, hogy mi van abban az istenverte bőröndben." Sehun kilépett az üzletből, és az iskola felé vette az irányt. Jimin a rövidebb utat választotta, így még előtte ért a sulihoz. Felment az emeletre, és kicsöngőig a folyosón üldögélt. A diákok egyszerre özönlöttek ki a tantermekből, és egy szempillantás alatt betöltötték az iskolát a kiabálásukkal. Az ajtón Felix lépett ki, nyomában egy igencsak megviselt Taehyunggel.
-Na mi van?- vigyorgott rá Jimin.
-TE MÉGIS HOL A BÜDÖS PICSÁBAN VOLTÁL!? VAN NEKED FOGALMAD ARRÓL, HOGY MIKEN KELLETT KERESZTÜLMENNEM!? -drámázott Tae. Jimin mosolyogva figyelte.
-Sehunt tartottam szemmel. -Tae összevonta a szemöldökét.- Chanyeol egyik haverja.-magyarázta. Tae bólintott.
-Na,gyere, menjünk. Namjoon szólt, hogy taliztunk Jinnél.- húzta maga után Jimint. Mire odaértek, már mindannyian ott voltak.
Izgatottan ülték körbe Joont, aki elindította a felvételt.
-...Mi lesz már? Szükség van rá, méghozzá most!
-Előbb fizessetek, utána átadom.
- Ne szórakozz velem. Mókus tudni fogja, ha fenyegetőzöl. És nem lesz jó vége, ha észreveszi hogy ellenszegülsz.
-Röhejesek vagytok.
-Ne ezzel foglalkozz. Megszerezted? - a másik nem válaszolt. -Megszerezted azt a kibaszott fegyvert!? -sziszegte.
-Nesze,itt van. De előtte tanuljátok meg használni, kisfiúk.- a csávó köpött egyet-Add a pénzt.
-Holnap hozza a srác. Ékszerbolt.-Jimin szeme nagyra nyílt.
-Jól van. Fogd a szaros fegyvered, és húzzunk innen.
-....Mókus....kész a terv.....igen....-innentől nem hallatszott más, mint a két férfi távolodó lépteinek zaja. A fiúk összenéztek.
-Ez meg mégis mi volt!?- kérdezte Hoseok enyhén sokkos állapotban.
-Fogalmam sincs- Joon gondolkodva meredt maga elé.
-Sehun.- Jimin a fejét rázta- Mindenki Chanyeol embere ebben az istenverte országban!?
-Ezt mire érted?- ráncolta a szemöldökét Yoongi. Jimin elmesélte,hogy mit látott ma az ékszerboltban.
-Akkor Sehunnál van a fegyver. -értelmezte Jin - De mégis minek nekik fegyver? Ki a frászt akarnak kinyírni?
-Nekem lenne egykét tippem...- Taehyung meglepően nyugodt volt. Jimin ránézett.
-Ezt most felejtsd el szépen. Nem lesz baj. - Tae csak vállat vont.
- Nem tehetünk semmit.
-Dehogynem. Megszerezzük a bőröndöt, és megfigyelés alatt tartjuk Chanyeolt, de inkább a bandáját. Túl okos ő ahhoz,hogy maga üzleteljen fegyverekkel.- jegyezte meg Jimin. Yoongi és Kook bólintott.
-Ki kell derítenünk, hogy ki a célpontjuk. -mondta Jin- Ez nem játék. Itt egy vagy több ember élete forog kockán. -A többiek helyeseltek.
-Ez így igaz. Előttük kell járnunk egy lépéssel. De mégis ki a halál az a Mókus? Komolyan ez lenne egy maffiavezér neve?-fintorgott JK.
-Lehet hogy Chanyeol. -találgatott Yoongi.
-Szerintem akkor Féreg lenne a neve...
-Jólvan na,nyugi. Elmondom mi lesz- Jimin előállt a tervével, miszerint Chanyeoléket követni kell minél több helyre, és minél tovább.
-És azt sem ártana kideríteni, hogy ki az a Mókus, és ki a célpontjuk. Most menjünk, nekem még lesz órám, gondolom nektek is.-tápászkodott fel Jimin. Elköszöntek egymástól, és mindenki ment a dolgára, szemmel tartva a CB-t, azaz a Chanyeol Bandát (kreatív,mi?😂🙄), Taehyung CB-nek hívni őket, és nemsokára mindenki átvette ezt a nevet. Ahogy telt az idő, Tae egyre inkább a társaság tagja lett, egyáltalán nem lógott ki közülük, aminek Jimin is nagyon örült. ,,Ha összejövünk Taehyunggel, az esküvőnkön úgyis ott lesznek. Jobb így, hogy már most összehaverkodnak."
-Hahó, Jimin! Itt vagy? -nevetett Tae - 10 perce hozzád beszélek, te meg csak bámulsz előre.
- Csak gondolkodtam. Bocsi,mondd csak, figyelek.
-Nem fontos. Min gondolkodtál?- érdeklődött mosolyogva. ,,Azon,hogy milyen színű virágok legyenek az esküvőnkön. Ja,mi?"
-Semmin. Csak úgy gondolkoztam- rögtönzött (illetve csak próbált rögtönözni valamit)Jimin.
-Menjünk.
-Matekóra jön. Nemáááár- nyavalygott Tae.
- Muszáj bemennünk. Már a tegnapit is ellógtuk. -sóhajtott Jimin. Ő is szívesebben ment volna fel a szobába Taeval.
-Csak nem megbántad?- vigyorgott Tae.
-Nem erről beszélek, te perverz. Legalább estig bírjad már ki!-nevetett Jimin.
- De ajhhh- szenvedett Tae.
-Menj Felixszel a szertárba. Szerintem szívesen leszopna.
-Fujj bazmeg, az kéne még! - pattant fel Tae - Köszi, már a dugástól is elment a kedvem....- morgolódott. Jimin csak nevetett.
-Naa, ne legyél már ilyen mor morci! Aranyosabb vagy,ha mosolyogsz.
- Te meg jobban néznél ki a farkammal a szádban- ,,vágott vissza" Taehyung.
-Remélem nem arra célzol,hogy nem nézek ki elég jól!- tettetett Jimin felháborodást.
- Ohh dehogy- Tae az ölébe húzta Jimint. -Túl jól nézel ki. Nem bírok estig várni.-suttogta a fülébe.
-Hát, pedig kénytelen leszel. - mondta Jimin enyhén rekedt hangon, és felkelt Tae öléből.
-Na,gyere te kis telhetetlen- mosolygott Taehyungre,akitől csak egy újabb morcos pillantást kapott. Végigszenvedtek egy matekot,illetve csak Tae. Persze,hogy ő felelt,aminek a vége az lett, hogy Jimint kiküldték a teremből az ügyetlen súgási kísérleteinek hála. Amikor pedig még a folyosóról is súgni próbált, a tanárnő nemes egyszerűséggel becsapta az ajtót. Jimin tehát egyedül maradt az óra végéig, és azzal szórakozott,hogy meddig tud a lámpába nézni anélkül, hogy pislogna. Ez persze jobban lekötötte,mint a mértékegység-átváltások ismétlése, így amikor Taehyung és az osztály kijött a teremből, Jiminre enyhén hunyorogva találtak, amint kitartóan meredt a lámpaba.
-Látom,elvagy- sóhajtott unottan Tae- Engem meg szétszivatott az a....
-Mr. Kim, még itt vagyok. És nem az én hibám, hogy maga nem ért a matekhoz. - mondta a matektanárnő, és eltipegett a tanári felé.
-Ó,hogy szopna lovat ez a vén kurva - Taehyung szemmel láthatóan mérges volt. - Meg fog buktatni félévkor. Mindegy. Menjünk enni.- Taehyung oldalán a félig vak Jiminnel elindult a büfé felé.
Sziasztoook!💜 Remélem tetszett ez a rész, és nagyon köszönöm a 300+ megtekintést!!! Igyekszem a kövivel! Pusziii💜
-Mina