Marisa P.O.V.
Αποχαιρετησα το κ.Evans και ξεκίνησα να περπατάω.Σε 3 λεπτό ήμουν έξω από το σπίτι μου.Δεν το είχα συνηθίσει ακόμα.Ηταν εντελώς διαφορετικό από το παλιό μου.Πρασινοι τοίχοι με άσπρα παράθυρα.Εστω είχε κήπο.
Έβγαλα τα κλειδιά μου και μπήκα μέσα.Η μαμά καθόταν στο τραπέζι της κουζίνας και διάβαζε το αγαπημένο της βιβλίο.Μπηκα στην κουζίνα.《Πως ήταν το σχολείο;》 με ρώτησε χωρίς να πάρει τα μάτια της από το βιβλίο.《Παρά πολύ ωραία !Γνώρισα και μια κοπέλα που την λένε.....》Η μητέρα σήκωσε το κεφάλι και με κοίταξε.《Δεν μπορείς να την αποκαλείς φίλη σου μόνο και μόνο από μια συζήτηση που έκανες με ένα κορίτσι!》είπε σαν να μην μίλησε.
Σοκαρίστηκα.
Ήξερα πως η μητέρα ήταν αυστηρή γιατί ήθελε να γίνω διάσημη επιστήμονας. Αλλά αυτή αντίδραση δεν την περίμενε γιατί αφορούσε τις φιλίες μου.
Στο παλιό σπίτι δεν ασχολούνταν με τις παρέες μου ασχέτως άμα δεν τις ενέκρινε.
Τέλος πάντων είπα ένα "συγγνώμη " Και πήγα στο δωμάτιο μου.
Ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και σκεφτόμουν όλα όσα έγινε σήμερα.Βλεμματα,κουτσομπολιά, η Lora και ο κ.Evans ........Ο κ.Evans. Αυτόν το σκέφτηκα λίγο παραπάνω από τους υπόλοιπους. Μπορεί να φτάσει τι ότι είναι καθηγητής Φυσικής αρα ήταν δεδομένο να τρέφω μια ιδιαίτερη συμπαθεί για αυτόν και να ήθελα να τον γνώρισα.Θελω μα πω πως θα ακολουθούσε το επάγγελμα του οπότε ΈΠΡΕΠΕ να τον μάθω. Και αυτή η συνάντηση μαζί του....Για μισό! Η συνάντηση !!Τι θα φορούσα;;Αλλά τι να με νοιάζει. Απλά θα μιλούσαμε και θα είμασταν στην βιβλιοθήκη.Δημοσιος χώρος!
Κοίταξα το ρολόι.Ηταν 7:40 το πρωί και δεν είχα ετοιμαστεί ακόμα για το σχολείο.Πεταξα τα σκεπάσματα και μπήκα στο μπάνιο.Επλυνα το πρόσωπο μου και θυμήθηκα πως σήμερα ήταν η συνάντηση με τον κ.Evans. Χωρίς κάποιον λόγο ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπο μου .Έτρεξα στην ντουλάπα μου πήρα ένα μαύρο τζιν και μια γκρι φούτερ .Πήρα την τσάντα μου και έφυγα από το σπίτι.
YOU ARE READING
Τι κι αν είπε σ'αγαπώ;
Short StoryΚαινούργια μαθήτρια, καινούργιος καθηγητής και ένας τυχαίος έρωτας.Που θα κατέληγε ομως η Ιστορία της Marisa και του καθηγητή της Φυσικής της;Μήπως δεν ήταν αγάπη αλλά κάτι άλλο;