▪Capiluto 8▪

51 4 0
                                    

3 μήνες μετά

Όλα πλέον είναι πιο ήρεμα . Η Clara αν και με τρομάζει με τις βραδινές της βόλτες στο σπίτι το πρωί είναι άλλος άνθρωπος. Γλυκιά κοινωνική και δουλεύει και στην δουλειά που κου πρότεινε ο Nicolas.

O Nicolas....

Είχαμε έρθει πιο κοντά . Είχαμε ανταλλάξει και τηλέφωνα. Μιλούσαμε συχνά και με πηγαίνει στην σχολή κάποιες φορές. Κάναμε και καμία ειδικότερα Φυσικής γιατί είπε πως είναι πιο προχωρημένη από τα αλλά παιδιά και είναι κρίμα να πηγαίνω πίσω . Δεν με άφηνε να τον πληρώνω. Είχα πιάσει και εγώ δουλειά σε ένα καφέ. Είχε έρθει αρκετές φορές. Μου έκανε παρέα στα διάλλειματα και κάποιες φορές περνούσαμε μαζί και τα σαββατοκύριακα. Σινεμά, βόλτες, μικρέ εκδρομές.

Βέβαια η σχέση μεταξύ μας ήταν πιο πολύ φιλική. Ανταλλαζαμαι φιλιά  που και που αλλά δεν είχαμε προχωρήσει παρακάτω.

Σήμερα είναι Σάββατο. Ήταν μεσημέρι η Clara ήταν εκτός αυτό το τριήμερο για ένα σεμινάριο . Ένοιωθα λίγο μόνη. Δεν είχα πολλους φίλους μόνο την Lora και τοv Nicolas. Του μιλούσα πλέον στο ενικό. Μετά από όσα έκανε  για εμένα  και την αδέρφη κου δεν βρίσκω λόγο να τον ντρέπομαι. Έγινε  δικός μας άνθρωπος.

Είχα πάρει ρεπό σήμερα γιατί  δεν ένοιωθα καλά. Ξαφνικά χτύπησε το τηλέφωνο μου.

"Εμπρός?"

"Γεια ο Nicolas είμαι "

"Nick! Τι κάνεις? Έγινε κάτι?"

"Όχι απλά να ....εμ....νοιώθω λίγο μόνος και έλεγα...άμα δεν έχεις και δουλειά...."

"Ναι θέλω να πάμε βόλτα.....ή μάλλον θες να έρθεις από εδώ επειδή εχει κρυο και ειμαι ήδη λίγο χάλια..."

"Μέχρι να πεις κύμινο θα έρθω. Τα λέμε!! "είπε και το έκλεισε .

Εκείνη την στιγμή άρχισα σαν τρελή να χοροπηδαω πάνω στο κρεβάτι μου σαν υστερική. Άμα έκανε οντισιόν για τον εξόριστη θα με έπαιρναν σιγουροτατα. Γέλασα και μόνο στην σκέψη και σηκώθηκα να ετοιμαστώ. Έβαλα μια μαύρη φούτερ που έγραφε "carma is a bitch" και ένα ζευγάρι μαύρα τζιν. Πήγα κάτω και ανοιξα την τηλεόραση και χάζευα ένα ανούσιο ριαλιτι.

Ύστερα από λίγο χτύπησε το κουδούνι. Έτρεξα στην πόρτα και την άνοιξα χωρίς δεύτερη σκέψη .

"Γεια έφερε κινέζικο....το αγαπημένο σου..."
《 Δεν χρειαζόταν πραγματικά....περνά μέσα κάνει κρύο 》
Όντως έκανε είχαν πει κάτι για χιόνια κιόλας....

《Πώς είσαι τι έχεις?》ρώτησε ενώ έβγαζε το παλτό του.
《Να μωρέ λίγο το κεφάλι μου 》

《Σου έχω πει χιλίες φορές να μην πίνεις υπερβολικά όταν βγαίνεις με την Lora !》είπε λίγο νευριασμένα

《Άμα δεν πιω τώρα ποτέ θα πιω ?Όταν γίνω σαράντα? 》

《Και τα σαράντα καλά είναι και λίγο κοντά......》είπε και το τέλος της πρότασης λίγο χαμηλόφωνα αλλά δεν έδωσα σημασία.

《Θες να δούμε καμία ταινία? 》

《Ναι αμέ . Ασε με να πάω το φαγητό στην κουζίνα και θα επιστρέψω αμέσως 》είπε και κούνησε το κεφάλι καταφατικά

《Τι είδους ταινία θέλεις?》φώναξα ενώ χάζευα τις προτάσεις.

《Εμ..Δεν έχω πρόβλημα διάλεξε εσύ! 》απάντησε επειδής φωνάζοντας από την κουζίνα .

Διάλεξε το me before you . Το εχω  δει άπειρες φορές αλλά δεν τον χόρταινα
Μετά από λίγο μπαίνει και ο Nicolas μέσα με δύο πιάτα και κάθετε δίπλα μου στον καναπέ.

Η ταινία αρχίζει και είμαι προσηλωμένη. Από την άλλη πλευρά όμως αισθάνομαι δυο ζευγαρια γαλάζιων ματιών να με κοιτούν.

Τι κι αν είπε σ'αγαπώ;Where stories live. Discover now