Uslu Ol ~3~

83 11 1
                                    

Yatagimda uzanmis karsidaki duvar bana ben ona bakiyordum.Tek arkadasim oydu suan,Yeri geldiginde bagirip cagirdigim yeri geldiginde kizdigim,Cunku susuyordu sadece,Bakiyordu yuzume..

Bugun olanlar gercekten urkutmustu beni hayir hayir o zengin zuppesi deil Bana yaklastigi an hissettiklerim,Sacmalama Zeynep kendine gel!İc sesim bana bunlari soylerken bir yandan kalbim oldukca duygusal yaklasiyordu..

Off Kafam Allak Bullak!!

Sevgili Gunluk;

Bugun yeni hayatimin ilk baslangicini yaziyorum sana,Yeni okul yeni sinif belkide yeni bir ask..

Biliyorsun sende ben şuana kadar kimseye asik olmadim,Sevdigim bir erkegi opemedim bile..

Her neyse sana Ruzgardan bahsedeyim;

Kaslari olan ,ela gözlu, esmer birisi,Evet dış görünüş olarak her şeyi süper ,ama bir sorun var! O tam bir kus beyinli!!

ve anladığımı kadarıyla ,benide onuda zor günler bekliyordu. Baya cekismeli geçecekek,Yada baya romant...

Her neyse yok oyle bisey bakma bana oyle...

RUZGARDAN;

Odamdaki kanepeye uzanmis,bir yandanda kahvemi yudumluyordum ki

Bugün olanlar gozümün onüne gelip gelip gidiyordu .Beynim bana oyun oynuyordu sanki.

Zeynep,evet evet oldukca inatci bir kiz .Her ne kadar kendime itiraf etmek isemesemde  çok guzel.

Noluyor Ruzgar ? Diyebildim kendime. Sanki kendi kendimi tokatlayip kendime gelmemi sağlamistim.

Ama Bana dediklerini o koylu guzeline odeticektim,Orasi kesindi!

ZEYNEPDEN;

Alarmin o igrenç sesiyle acmistim gozlerimi...Ertele tuşuna sonsuza kadar basmak istiyordum,ama öyle yaparsam ,birdahiki sabaha kadar uyuyacağıma emindim.

Gozlerimin kısılmasıyla günes bana ben ona bakiyordum.....

Okulun kapisindan girdiğimde tüm gozler benim üstümdeydi.

Bu bakışlara anlam veremiyordum.Neden herkes bana bakiyor? Diye düsünürken Dilan nefes nefese yanıma geldi.Kolumdan tutup beni durdurunca biran tüm düsüncelerimden arınmıştım.Ve tabi gene hiçbir şey anlamıyordum.

+Z-zzeynep girme o okula gel gel hadi gidelim.

Neden bu kadar ürkek bir tavırla bana bunları söyledi bilmiyorum ,ama yüzündeki endişe beni korkutmuştu.

-Aha Noluyo sakin ol ,Okulla ne alakasi var.?Diyerek kendine getirmeye çalışsamda ,şaşkin bir suratla o bana ,ben ona bakıyordum. kalbi gereğinden fazla hızlı atıyordu. O kadar hızlı atyordu ki  bir an gügüs kafesindre fırlayacakmış sandım .

+Z-zeynep sana soylemistim Rüzgara bulaşma demistim!

-Ne alakasi var şimdi?Saçmalama bırak kolumu okula giriceğim ben.

Kolumu Dilan'nın o hırçın ve bir  o kadar titrek ellerinden kurtarabilmiştim .

okula girdim ve  dışarıdaki gibi Okulun kapısında da, koridorda da herkes bana bakıyordu ve bu benim canımı sıkmaya başladı.!

"Ne bakiyorsunuz be? " dememle tüm gözler onüne döndü.

Tabi görduğüm ve duyduğum şeyler sayesinde bir kez daha sok olmus ve utanmıstım!

Tüm sınıfların, hatta okulun tüm dolaplarında Adım ve telefonum yaziyordu!Birde ağaza alınmayacak küfürler...

Nolduğuna anlam verememiş,etrafa boş ve ağlamaklı bir şekilde bakıyorken, bir sesle irkildim.Arkamı dönüp sesin sahibine baktığımdaysa,

Uslu OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin