Pociągnął za jego dolną wargę wplatając długie i smukłe palce w blond kosmyki Parka.
Rozchylił jego usta swoim językiem prosząc o dostęp. Śliski mięsień zaczął ocierać się o ten należący do piosenkarza.
-Chce Cię mieć bliżej -Powiedział stanowczo Min.
Nie musiał powtarzać dwa razy gdy się od siebie oderwali.
Yoongi przesunął fotel w tył, a blondyn zgrabnie usiadł na jego kolanach okrakiem.
Spojrzał mu w oczy sam nie wierząc w to co się właśnie dzieje.
- Cause i Just wanna look good for you -Zaszeptał Park wraz z głosem piosenkarki.
Uśmiechnął się łobuziersko w stronę Mina, którego dłoń znalazła się na pośladku blondyna. Zacisnął palce na jędrnej półkuli.
- Zawsze dobrze wyglądasz, a zwłaszcza gdy jesteś taki bezbronny w mojej obecności -Min w końcu przyznał się również przed samym sobą, że zawsze zwraca uwagę na styl Parka, na to jak się zachowuje. Prawdę mówiąc jego myśli kręcą się wokół młodszego.
Ciepłe wargi rapera znalazły się na szyi kochanka, pociągał za nią, lizał i zostawiał mokre ślady.
Ciche stęki wylatywały z ust Jimina. Był oczarowany tą chwilą.
-Yoongi -Zamruczał niczym mały kotek. Począł ocierać się swoim jędrnym tyłkiem, który zdążył już polubić Min o jego twardniejące krocze.
Ich telefony dzwoniły jak szalone.
Zapewne reszta martwiła się w obawie, że dojdzie między nimi do kłótni. Gdyby oni tylko wiedzieli, że Min i Park przeżywają właśnie najpiękniejszą chwilę w swoim życiu.
-Jesteś cholernie gorący -Szepnął mu do ucha Min, przygryzł jego płatek co wywowało stęknięcie u Parka.
-Nie przestawaj, proszę -Jego głos drżał gdy błagał Mina o więcej. Bał się, że Min tylko się nim bawi i zaraz zakończy to do czego doszło między nimi.
CZYTASZ
Sexual Drive - Pjm + Myg
FanfictionJimin i Yoongi mimo bycia razem w zespole, nie zbyt się lubią. Park pożycza Minowi swojego pendrive na którym jest folder z playlistą, która została idealnie ułóżona przez Jimina do uprawiania seksu. Min chcąc zrobić na złość koledze z zespołu zgr...