Noc w którą tak naprawdę Jimin i Yoongi się poznali nastała właśnie dziś.
Tej nocy doszło między nimi do większego zbliżenia, do odkrycia swoich pragnień, tego czego naprawdę chcieli od dawna, ale nie umieli wyrazić tego w inny sposób prócz nienawiści.
Ciało Jimina była rozpalone gdy Yoongi obserwował jak ten pochłania jego smukłe palce, a język co jakiś czas ociera się o opuszki palców mężczyzny.
-Kochanie robisz to tak dobrze -Pochwalił go Min. Nie mógł się doczekać, aż poczuje usta piosenkarza na swoim twardym penisie, ale to zostawi na kiedy indziej.
Oczy Jimina wyrażały szczęście. Nie musiał mówić, że Yoongi był jego pierwszym. Raper bardzo dobrze zdawał sobie z tego sprawę po zachowaniu młodszego.
Duże oczy blondyna obserwowały nagie ciało rapera.
Podobał mu się tatuaż mężczyzny na biodrze o którym żadne z fanów nie miało pojęcia.
Mała róża, łodyga pokryta czarnym tuszem, a jej płatki w odcieniu błękitu nieba.
-Wystarczy. Rozchyl uda bardziej skarbie - Min dostał zawrotów głowy gdy mógł zobaczyć cukrowe wejście blondyna, które tak bardzo pragnęło jego uwagi.
-Rozkoszny -Skomentował. Złożył dwa całusy na szczęce Jimina.
Palce umieścił na jego pierścieniu, masował go delikatnie wsłuchując się w piękne melodie jakie wypuszczał z siebie Jimin.
-Hyung, błagam włóż je - Wypuścił z siebie głośno powietrze. Zacisnął powieki i scianki tam na dole wokół paliczków Mina.
-Cholercia -Zaskomlał. Dla Mina był to jeden z piękniejszych dźwięków jakie mógł w swoim życiu usłyszeć.
-Csii rozluźnij się. No dalej kochanie, zrób to dla mnie -Utrzymywał kontakt wzrokowy z kochankiem.
Musnął jego pełne wargi, a gdy uścisk stał się luźniejszy zaczął poruszać palcami w mokrym i ciepłym wejściu Parka.
-Yoongi -Zajęczał wprost w jego wargi.
Z Mina ciekło tam na dole, a pulsujący penis domagał się uwagi, ale wiedział, że musi być cierpliwy by oboje mogli być zadowoleni z tej nocy w której tak naprawdę się poznali.
CZYTASZ
Sexual Drive - Pjm + Myg
FanfictionJimin i Yoongi mimo bycia razem w zespole, nie zbyt się lubią. Park pożycza Minowi swojego pendrive na którym jest folder z playlistą, która została idealnie ułóżona przez Jimina do uprawiania seksu. Min chcąc zrobić na złość koledze z zespołu zgr...