D:- După ce vei pleca mă vei lua și pe mine?
Sa:- Normal frățioare. Nu te voi lăsa niciodată singur.
D:- Mersi surioară.
Mi-am luat rămas bun de la prietenii mei, după care am ieșit pe ușile orfelinatului.
După ce am plecat de la orfelinat m-am îndreptat înspre apartament. Nu era foarte departe de orfelinat, asta pentru că Deidara și cu mine avem foarte mulți prieteni acolo.
Hidan împlinise 18 ani cu o săptămâni înainte de mine și el a hotărât să-și cumpere un apartament chiar lângă al nostru. Așa vom putea fii vecini tot timpul.
Am reușit să cumpăr un frigider și o mașină de spălat.
I-am mai cumpărat și o plasmă și un telefon lui Deidara.
Mai trebuie doar să cumpăr mâncare, așa că m-am îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurți și un maieu subțire, mi-am luat converși albi, părul l-am lăsat pe spate și m-am îndreptat înspre super-market.
După ce am ieșit din magazin m-am îndreptat înspre stația de taxiuri, și chiar înainte de a intra în mașină l-am văzut pe brunetul din club, împreună cu un băiat blond cu ochii albaștrii, uitându-se la mine foarte insistent.
I-am spus taximetristului adresa unde să mă ducă și în 15 minute eram în fața blocului.
Am luat pungile cu mâncare din portbagaj și am intrat în scara blocului. Trebuia să urc până la etajul 10.
În timp ce urcam m-am întâlnit cu domnul Lucius Best, soțul directoarei orfelinatului.
L:- Salut Sakura!
Sa:- Bună ziua domnule Best!
L:- Ce mai faci?
Sa:- Am fost la cumpărături.
L:- Ai plecat de la orfelinat?
Sa:- Da. Am cumpărat un apartament în acest bloc. Locuiesc la etajul 10.
L:- Super, acum suntem vecini. Spune el entuziasmat.
Pe domnul Lucius îl cunosc de când m-am mutat la orfelinat. Obișnuia să ne aducă dulciuri mie și lui Deidara.
De asemenea sunt prietenă și cu copii lui. George, Nina și Talia, 3 tripleți de culoare.
În timp ce eu și cu domnul Lucius discutam, Nina apare în pragul ușii, și când mă vede îmi sare în brațe, eu aproape picând pe spate.
Ni:- Sakura, de când nu ne-am mai văzut. Spune ea fericită. Tocmai vroiam să vin la orfelinat să îți dau invitație la majorat.
Spune în timp ce îmi întinde o invitație.
Sa:- Sigur, o să fiu acolo.
Ni:- Super! De abia aștept. Mă duc să le spun și celorlalți. Pa Sakura, ne vedem mâine.
Sa:- Pa! Cred că ar trebui să plec și eu. Va trebui să îl i-au pe Deidara de la orfelinat. Spun eu adresândumă de data aceasta domnului Lucius.
L:- La revedere Sakura. Ne vedem mâine.
Sa:- La revedere!
După ce am aranjat mâncarea în dulapuri și frigider Am coborât jos și m-am îndreptat spre stația de taxiuri.
Ajunsă la orfelinat am semnat niște foi iar după l-am luat pe Deidara. Am chemat un taxi care să ne ducă până la apartament.
După ce i-am spus adresa șoferului am început să povestesc cu Deidara.
Sa:- Nina ne-o invitat la majoratul lor.
D:- Super, când este?
Sa:- Mâine.
D:- Surioară?
Sa:- Da?
D:- Eu nu am cu ce să mă îmbrac.
Sa:- Nici o grijă. O să mergem la mall.
După ce am ajuns în fața blocului am luat bagajele și Am urcat scările până la etajul 10.
Am deschis ușa și l-am lăsat pe Deidara să între primul.
D:- WOW. Exclamă el entuziasmat.
Sa:- Hai să îți prezint camera.
Mergem împreună înspre camera lui Deidara, care este la capătul holului, lângă baie.
Sa:- Îți place?
D:- E minunat. Spune el cu lacrimi în ochi. Mulțumesc mult Sakura.
Sa:- Cu plăcere frățioare. Hai să te ajut să împachetezi.
Camera lui Deidara era galbenă, avea un pat de 2 metri, un dulap cât tot peretele, un covor pufos alb, 2 comode lângă pat și un birou pe care era așezat un laptop și telefonul lui Deidara. Plasma era pusă pe perete.
Poate vă întrebați de unde Am avut bani pentru apartament și restul lucrurilor. Ei bine mobila a fost un cadou de la prieteni mei iar apartamentul l-am cumpărat de două ori mai ieftin, mulțumită lui Sasori.
După ce am așezat hainele în dulap, am plecat din nou la cumpărături.
Ajunși la mall ne-am dus să mâncăm la KFC.
După ce am terminat de mâncat am fost să cumpărăm haine și cadouri pentru tripleți.
Ziua următoare
Sa:- Hai Deidara!
D:- Vin.
Am luat un taxi până la locul în care avea loc petrecerea.
Eu eram îmbrăcată într-o rochie până deasupra genunchilor, turcoază, și aveam o pereche de tocuri de 20 de centimetri negre. Părul îl aveam desprins, făcut cu ondulatorul. Machiajul meu era relativ simplu, un fard de pleoape roz, aveam codițe de pisicuță, făcute cu ailainer-ul și ruj nude.
Deidara era îmbrăcat într-o pereche de blugi negri și un tricou alb cu numărul 59 scris cu negru pe el.
Ajunși la destinație am luat cadourile din portbagaj și ne-am îndreptat înspre intrarea în terasă.
Era o terasă cu piscină.
Ajunsă înăuntru am fost întâmpinați de către George.
G:- Salut prieteni! Ei sunt niște prieteni din America.
Spune el indicând cu capul locul în care se aflau prieteni lui.
Am observat că între acele persoane se află și brunetul din club și blondul de la magazin.
G:- Ei sunt Mikoto Uchiha, Fugaku Uchiha, Itachi Uchiha, Sasuke Uchiha, Naruto Uzumaki și Delia Uchiha.
După ce am făcut cunoștință George la luat pe Deidara și restul iar eu am rămas împreună cu doamna Mikoto și Delia.
Petrecere a fost grozavă. Eu și cu Delia ne-am împrietenit și an dansat mult.
Am reușit să schimb și câteva cuvinte cu Sasuke, dar nu suficient cât să ne cunoaștem bine, sau să îl întreb de ce se uita așa insistent la mine de fiecare dată.
Sasuke P.O.V
De când am văzuto pe Sakura la club nu mi-o mai pot scoate din minte.Acest capitol îi este adresat special lui Delia Uciha.
CITEȘTI
Orfana.-SasuSaku
FanfictionCe faci atunci când propria ta mamă îți întoarce spatele și te lasă de izbeliște împreună cu fratele mai mic? Dar când cei mai buni prieteni își bat joc de tine? Asta este povestea Sakurei. O fată care nu s-a putut bucura de perioada adolescenței. C...