Perspectivele

139 21 59
                                    

Sakura P.O.V
Nu i-am mai văzut de foarte mult timp pe restul găștii. Azi ne-am hotărât să ne întâlnim să mâncăm undeva.
Sasuke P.O.V
Sunt în mall cu Naruto căutând un cadou pentru sora mea mai mică Delia.
Na:- Fata aia cu părul roz, nu este cumva Sakura?
Mă uit în direcția la care se uită și Naruto și remarc că la o masă se află un grup de persoane, printre care și rozalia.
Sa:- Da, ea este.
De când am văzut o pe Sakura mi-am dat seama că este potrivită pentru afacerea mea.
Naruto P.O.V
Fata brunetă cu ochi lila care stă lângă Sakura mi se pare cunoscută.
Flash Back
- N....ar...u..t....o?
-Da?
- Îmi este frig.
-Stai, îți dau geaca mea.
- Mersi dar o să îți fie ție frig după. Nu vrei mai bine să vii la mine acasă să bem o ciocolată caldă și să comandăm o pizza. Dacă vrei poți dormi la mine.
-Ok.
- Haide. Spune fata, veselă, luându-mă de mână.
End Flash Back.
- Ea este.
Sa:- Cine.
Na:- Hă, nimeni, nimeni. Hai să luăm cadoul ăla.
Sa:- Ok.
Sakura P.O.V
Hi-: Și după ea o spus că cică să stau cuminte.
Hinata ne povestește cum a reușit să o facă pe profa de sport să plângă însă eu sunt cu ochii în altă parte. Sasuke și Naruto tocmai au trecut pe aici.
Delia P.O.V
Sunt în mall cu verișoarele mele, și ne-am hotărât să mergem să mâncăm ceva.
De-: Hei fetelor, ce ziceți să mergem să mâncăm ceva.
La:- Da e o idee bună.
De:- Eu vreau pizza.
Al:- Și eu.
La:- Ok. Hai la pizza.
Ajunse la o pizzerie de lângă KFC, o observ pe Sakura.
Ea stă cu spatele la mine și nu mă poate vedea, așa că îi trimit un mesaj.
" Uită-te în spate."
Ea se întoarce în spate și când mă vede îmi face veselă cu mâna.
Deodată cu ea se întoarce și un băiat frumos roșcat.
De:- Wow.
La:- Ce s-a întâmplat?
De:- Nimic.
Doamne cât de frumos era băiatul ăla.
Nu prea știu ce să mai scriu în capitolul ăsta. Îmi pare rău că e scurt. Mă voi revanșa cât de curând.

Orfana.-SasuSakuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum