Mult prea mult, partea a 2-a

145 24 9
                                    

Sa:- Ce s-a întâmplat?
H:- Ai fost împușcată.
Hi:- Ne-ai speriat foarte tare. Credeam că nu o să te mai trezești.
Sa:- Nu ai să vezi tu drac mort. Spune ea zâmbind. Cine m-a împușcat și de ce?
S:- Nu știm.
D:- A spus că nu ne va spune nimic nouă și că vrea să vorbească cu șeful nostru.
Sa:- Unde este?
K:- Este închis în temnița vilei tatălui tău.
Sa:- Tata. Spune ea în timp ce niște lacrimi, i se adună în colțurile ochilor.
Nu am, mai văzut-o pe Sakura, plângând încă de acum 3 ani și ceva.
Deschid gura să spun ceva, dar nu apuc deoarece ușa este trântită de perete, iar în prag se află fata brunetă de la petrecerea triplețiilor.
Ea fuge, plângând, la Sakura, în brațe, iar din spatele ei vine familia Best împreună cu familia Uchiha.
După ce au plecat toți l-am rugat pe Sasori să mă aștepte, și eu am plecat la domnul doctor și l-am rugat să o externeze pe Sakura mai repede.
În mașină...
Sa:- Vați descurcat fără mine? Spune ea adresându-se lui Sasori.
S:- Da. Din câte mi-a spus Hidan, avem și recruți noi.
Sakura P.O.V
Când eu sunt plecată, sau dacă pățesc ceva Sasori și Hinata, sunt șefii mafiei.
Mă uit la Deidara cu colțul ochiului. Pare trist.
Sa:- De ce ești trist frățioare?
D:- Am crezut că am să te pierd.
Sa:- Nu mai fii așa trist. Sunt aici. Și nimeni și nimic nu mă va putea lua de lângă tine.
Îl văd că ridică capul, având lacrimi pe obraji, și strigă dintr-o dată
D:- Sasori, ai grijă.
Când mă uit pe geam, lângă mine, observ un infractor zburând deasupra noastră și după un super erou într-un costum albastru și încă unul cu super viteză.
Sasori virează brusc mașina.
Sa:- El este.....
Flash Back
- Ai grijă.
Strigă un om îmbrăcat într-un costum albastru, care mă i-a pe mine și pe fratele meu pe sus și pleacă, alături de el fiind un băiat, în jur de 18 ani, care fuge încredibil de repede.
După asta mi se închid ochii.
Mă trezesc într-o cameră complet străina.
Sa:- Unde sunt?
- Ești la orfelinatul rază de soare.
End Flash Back
După ce am ajuns acasă am făcut ceva de mâncare iar după ce-am mâncat, ne-am pus la somn.

Orfana.-SasuSakuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum