שלום לכולם:)
ספר שני לספר "ההבטחה" - לא חייב לקרוא, אם לא רוצים (שם, מסופר על תאיר, אחותה של לילה;)
אני מניחה שאתם בעצמכם כבר תבינו את זה במהלך הקריאה, אבל הסיפור הזה הופיע לי משום מקום ונכתב לשם השעשוע - הכל פה ציני לחלוטין. אז, סליחה מראש, אם זה יעליב מישהו ואני מקווה שתהיה לכם קריאה מהנה!
***
לילה
הבעיה בללמד צוצקים ביסודי, היא שאתה יכול לפלוט משהו שהוא לא במקום והקקות האלו ירוצו ויספרו להורים שלהם. אלו, בתורם, יצלצלו אל המנהל. ואילו המנהל - שהוא, אגב, מניאק בן מניאק - יבוא אלייך בטענות.
בדיוק כמו שקרה איתי ברגע זה ממש...
המניאק הזמין את כל ההורים של כיתה ג' שלוש, בכדי לדסקס נושא שלא אמור היה לעורר שערורייה שכזאת. טעות קטנה של תלמיד אחד והייתי צריכה להסביר לכל הכיתה משהו - שהוא, אגב, מובן מאליו - אבל לא מצד ההורים. משהו שהמנהל חזר והזכיר לי במהלך השעה האחרונה.
אני אומרת: בולשיט.
אם הילד טעה בקשר למשהו כה פעוט, אני אמורה כמורה לבוא ולהסביר לו את הדבר הזה. וחוץ מזה, ילדים כבר מגיל צעיר צריכים להבין שיש ילדים אחרים שגדלים במשפחות עם שתי אמהות, או שני אבות ולא רק אמא ואבא, כמו מרבית הילדים בבית הספר הזה.
הישרתי את מבטי על הכיתה הגדולה שלי. כמעט כל ההורים היו נוכחים, בין אם הם היו בזוגות ובין אם באו ביחיד - הם היו כאן. כולם מלבד ההורים של הפרחח שהתחיל את כל המהומה. נשפתי והסטתי את מבטי לצד. אם לומר את האמת, הדבר לא הפתיע אותי בכלל. ההורים שלו מעולם לא באו ישירות אליי, אלא שהם העדיפו לשמור על הקשר עם המנהל.
חזרתי והסתכלתי סביבי, בוחנת את הכיתה הצבעונית שעטפה אותנו - כיתה, אגב, שאני והילדים קישטנו ביחד. וכעת, אפילו הצבעוניות ושמחת החיים שלה, לא הצליחה להסתיר את הקדירות שהשתקפה בעיניהם של כל אחד מההורים שנכחו כאן. כל אחד מהם ישב על כיסאו הקטן של ילדם - חלקם אף עמדו ובהו בי בקוצר רוח. כאילו שהיו לי את כל הפאקינג תשובות לכל הבעיות של העולם הזה.
אינעל אחותם ודודתם, וכל מה שיכול היה להיות להם. כלבים בני-אלף. למה זה מגיע לי? למה?! מה כבר עשיתי...? למה אני צריכה לבלות את היום האחרון שלי לפני הקיץ עם חבורה של אמביסילים ילדותיים חסרי שכל?
"ובכן...?" הנה זה בא. הישרתי מבט אל אחד ההורים שישב בשורה השלישית ופנה אליי. "את מוכנה להסביר למה הבת שלי מדברת על לסביות?" הוא פלט בזעף והמשיך, "למה את מלמדת את הילדים שלנו שטויות-"
YOU ARE READING
לילה ללא הבטחות | ספר 2
Humorספר שני בסדרת "ההבטחות" עשר שנים היו אמורות לרפא את הכל, אבל לא בשביל לילה. אמרו לה שהכל יעבור. שעם הזמן, הכאב יעלם והזכרונות יעלו בלהבות ויתאדו לתוך החשכה של הלילה. אבל זה עוד לא קרה. הכאב מעולם לא עזב והיא ידעה שהוא לעולם גם לא יעזוב אותה. ולמרות...