-Yardım edin!
Küçük kız arkadaşları ile ormanda oyun oynarken oldukça büyük bir çukura düşmüştü. Bu çukurun neden bu kadar büyük olduğunu hala çözememişti. Düştükten sonra arkadaşları yardım getireceklerini söylemiş , bir daha geri dönmemişlerdi. Yaklaşık 3 saattir o çukurdaydı. Küçük kız çukurun kenarına gitti , oturdu ve bacaklarını kendine çekip toprağa yaslandı. Bir ailesi yoktu. Ailesi onu terk etmişti. İsmini bile bilmiyordu.
Derken toprak sallanmaya başladı. Küçük kız ayağa kalkmaya çalıştı ama tekrar yere düştü. Yer artık o kadar çok sallanıyordu ki , topraklar üzerine düşmeye başladı. Küçük kız ağlamaya başladı. O sırada yerin altından simsiyah bir yaratık çıktı. O kadar büyüktü ki , küçük kız tırnağı kadar bile değildi. Yaratık daha çok bir ejdere benziyordu. Ama derisi sanki simsiyah bir su gibiydi. Parlıyor ve akıyordu. Yaratık kıza doğru eğildi. Kız korkarak ellerini yüzüne kapattı.
-Lütfen bana zarar verme
-Sana zarar vermem.
Kız gözlerini şaşkınlıkla açarak yaratığa baktı. Bu sesi bir yerden hatırlıyordu. Fakat , bu yaratık nasıl konuşabilmişti?
Yaratık bir anda adama dönüştü. Gözleri hala simsiyahtı , elinde bir kolye tutuyordu fakat bu normal bir kolye değildi. Simsiyah,etrafında da yine simsiyah bir sis bulutu vardı. Adam küçük kıza yaklaştı ve eğildi;
-Bu kolye sana ait.
Kız soran gözler ile adama baktı.
-B-bana?
Adam ısrarla kolyeyi uzattı. Kız yavaşça kolyeyi aldı ve incelemeye başladı. Ardından bir açıklama yapması için adama baktı.
-Bunu zamanı geldiğinde kullanacaksın. Yardıma ihtiyacın olduğunda , bu sana yardım edecek. Yapman gereken tek şey , bunu boynuna takmak .
Kız önce adama , sonra kolyeye baktı.
-Hadi , ne bekliyorsun ? Burdan çıkmak için ona ihtiyacın var.
Küçük kız yavaşça kolyeyi boynuna taktı. Fakat boynuna takar tamaz kolye ardında siyah sisini bırakarak kayboldu. Kız şaşkınlıkla kolyeyi yokladı fakat bulamadı. Ardından korku dolu gözler ile adama baktı.
-Sana hayatında iyi şanslar Pyra.
Adam bir anda yere battı. Küçük kız koştu ve elleri ile toprağı kazmaya başladı.
-Bekle ! Bana yardım et !!
Bu sırada çukurun tepesinden bir adamın sesi duyuldu;
-Buraya gel! Burda küçik bir kız var!!
Adamın yanına koşarak bir kadın geldi ;
-Olamaz.. İyi misin canım?
Kız korku ile başını evet anlamında salladı.
Adam gitti ve elinde iki kürek ile geri döndü. Kadınla adam kazarak kıza ulaştılar ve onu çukurdan çıkardılar. Küçük kulübelerine götürdüler. Kadın ona banyo yaptırdı , ardından yemek yedirdiler. Küçük kız ile daha önce hiç kimse böyle ilgilenmemişti. Onlara güvenebileceğini anlamıştı. Adam ve kadın yanına geldiler.Kadın küçük kızın saçını okşadı;
-Söyle bakalım küçük kız , ismin nedir ?
Kız önce bir düşündü , ardından adamın söylediği aklına geldi.
-Pyra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League of Legends - Pyra
FantasyBu Pyra'nın hikayesi. Bir deprem olur , hayatınız değişir. Veya bir yangın. Pyra'nın da böyle değişti hayatı. Fakat normal şartlarla değil. Onunki bambaşka bir hikaye. Kim bilir , belki de günün birinde League of Legends'da Pyra adında bir şampiyon...