Pyra gözlerini açtı ve gri tavana baktı. Doğrulmaya çalıştı. Her tarafı sızlıyordu. Etrafa bakındı. Karanlık bir odadaydı , odada sadece tek bir yatak ve masa vardı. Yataktan ayaklarını yere sarkıttı ve buz gibi zemine değdiğinde titredi. Masanın yanına gidip çekmecelerini karıştırdı. İşe yarar bir şey yoktu , sadece kağıt ve kalem .
Ellerinde hala koruyucu eldivenler takılıydı.
Kapıya doğru gitti fakat kilitliydi. Pencereye baktığında parmaklıklar olduğunu gördü. Bir tür hapishanede olmalıydı. Kapıyı biraz daha zorladı ama işe yaramıyordu. Sıkıntı ile ofladı ve yatağa oturup eldivenleri incelemeye başladı. Buradan çıkıp diğerlerine ulaşması gerekiyordu. Acaba onlara ne olmuştu ?
Eldivenlerinin siyahlaşmaya başladığını fark etti. Sanırım gücünü daha iyi kontrol edebilmeye başlamıştı. Çok geçmeden eldiven simsiyah oldu ve erimeye başladı. Yok olduğunda Pyra kapıya doğru koştu ve büyük bir siyah enerji oluşturup kapıya fırlattı.
Kapının patlaması ile alarm çalmaya başladı. Kapıdan çıkıp uzun koridorda koşuyordu ve bir yandan da kapıların küçük camlarından içeri bakıp Ezreal ve Alyssa'yı arıyordu. Önüne birkaç silahlı kişinin çıkması ile durdu. Bayıltıcı ok fırlatıyorlardı ve Pyra birisinden zor kurtulmuş , diğerinden de kalkanı sayesinde etkilenmemişti. Elini öne uzattı ve askerlerin olduğu kısım simsiyah duman ile kaplandı. Öksürmeye başladıklarında çabucak aralarından geçip diğer koridora çıktı. Burası o kadar karışıktı ki..
Diğerlerini aramaya devam ederken önüne askerler çıkmaya devam ediyordu. Hepsinden ucuz kurtuluyordu. Sonunda bir kapının önünde durdu. Enerji fazlalaşmıştı. Baktığında Alyssa 'nın içeride yatakta baygın bir halde , kollarında serumlarla yattığını gördü. Kapıyı yine aynı şekilde açtı ve içeriye girdi. Alarm çalmaya devam ediyordu.
Alyssa'nın kolundaki serumları çabucak çıkardı ve kızı tam kucağına alacakken içeriye oldukça fazla silahlı adamlar girdi. Bu sefer ellerinde normal silahlar da vardı.
Pyra bir anlık panikledi ve amacını unuttu. Etrafa bakınmaya başladı. Kaçış yolu yoktu , köşeye sıkışmıştı. Gücünü kullanmak istedi fakat ortada güç müç yoktu.
Kolunu öne uzattı fakat ne bir sarmal , ne de ufak bir parıltı çıktı. Bir anda koluna saplanan sakinleştirici ile sendeledi ardından yere yığıldı.
*
Gözlerini açtığında bu sefer farklı bir yerdeydi. Etrafı incelemek için yana bakmaya çalıştı ama boynuna saplanan acı ile vaz geçti. Boynuna iğne ile bir şeyler bağlıydı. Ellerine baktığında bu sefer daha zırhlı bir eldiven olduğunu gördü. O kadar ağırdı ki , ellerini kaldırmak oldukça güçtü. Zorluka boynundaki iğneyi çıkardı ve doğruldu. Lanet olsun , kaçamamıştı.
Şu an nerede olduğunu tam olarak bilmiyordu ama hapishanede olduğu kesindi. Böyle oturken odanın kapısı açıldı ve içeriye Garen girdi. Yaklaştı ve yatağın yanındaki sandalyeye oturdu.
-N'aber?
Pyra cevap vermedi ve yüzüne bakmakla yetindi.
-Ah doğru , cevaplamam gereken bir sürü soru var değil mi?Öncelikle , neden burdasın.
Bak Pyra, güçlerini kontrol edemiyorsun. Bu da halkı tehlikeye atıyor. En azından , şimdilik burada kalman herkes için en iyisi.
2. Sorunu düşünürsek.. Alyssa da 467 numaralı odada. İstediğin zaman muhafızlar eşliğinde ziyaret edebilirsin. Ezreal ise gözaltında tutuluyor. Kendisi çok konuşkan. Başım ağırdı yahu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League of Legends - Pyra
FantasiBu Pyra'nın hikayesi. Bir deprem olur , hayatınız değişir. Veya bir yangın. Pyra'nın da böyle değişti hayatı. Fakat normal şartlarla değil. Onunki bambaşka bir hikaye. Kim bilir , belki de günün birinde League of Legends'da Pyra adında bir şampiyon...