-Kızım gel hadi !
Elimdeki kağıtları masanın üstüne bırakıp salona geçtim.
-İyi ki doğdun!!!
Annem ve babam oldukça küçük bir pasta hazırlamışlardı. Ellerinden bu kadar geliyordu. Babam çiftçiydi , annem de çalışmıyordu. Daha doğrusu üvey annem ve babam. Beni evlat edinmişler. Küçüklüğüm ile ilgili pek bir şey hatırlamam. Hatırladığım tek şey birisinin bana ismimi söylemiş olması . Saçma gelecek size ama , ismimi bilmiyordum. Ailem beni terk etmişti. Sonra işte , beni bulmuşlar. Ve o zamandan bu yana burada yaşıyorum.
-Vay canına. Çok teşekkür ederim. İnanın ki ben unutmuştum doğum günümü.
Hayır. Unutmamıştım. Her doğum günümde saçma sapan rüyalar görüyorum. Karanlık bir yüz adımı tekrarlamakta.
Her doğum günümde boynumda siyah bir şey hafif belirginleşmekte. Bunun nedenini hala öğrenemedik.
-Demek artık 18 yaşındasın. Vay be ! O küçük halini daha dün gibi hatırlıyorum!
gidip anneme ve babama sarıldım.
-Hadi kutlamaya. Arkadaşların da orada.
Her doğum günümde beni buldukları yere , yani çukurun başına gidip kutlama yaparız. Aslında orası artık küçük bir göle döndü ve derinleşti.
Ailemi evde bırakarak gölün kenarına gittim. Arkadaşlarım yani Garen , Lux , Vayne , Fiora , Quinn ve Xin Zhao. Evet , burası Demacia ' nın ormanlarının arasında kalmış küçük bir yer. Evimiz kasabadan biraz uzakta. Arkadaşlarımın çoğu kasabadan.
-Pyra ! Kızım insan bu kadar bekletilir mi?! İki saattir bekliyoruz be !
Vayne kaşlarını çatmış bana bakıyordu. Onun bu haline hepimiz güldük. Hep birlikte biraz sohbet edip göle girmeye karar verdik.
-Sona kalan Garen gibi olsun za !
deyip göle atladı Fiora. Garen de somurtup arkasından gitti.
Quinn'i de suya itip ben de atladım. Biraz yüzdükten sonra Garen ile dibe doğru yüzmeye başladık. Dibe ulaştığımda geriye baktım fakat Garen ' i göremedim. Yan tarafta kollarından çeken siyah şeylerden kurtulmaya çalışır halde buldum onu. Nefes almam gerekiyordu fakat bir anda kolumdan siyah şey tuttu ve beni dibe çekmeye başladı. Garen kollarındakini kesip bana doğru yüzmeye çalıştı fakat siyah şeyler önünü kapattı.
Hiçbir şey göremiyordum , her yer simsiyahtı. Çırpınıyordum ama boşuna. Kolumu hala çekiyorlardı. Nefes almam gerekiyordu. Çol geçmeden her yer karardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League of Legends - Pyra
FantasyBu Pyra'nın hikayesi. Bir deprem olur , hayatınız değişir. Veya bir yangın. Pyra'nın da böyle değişti hayatı. Fakat normal şartlarla değil. Onunki bambaşka bir hikaye. Kim bilir , belki de günün birinde League of Legends'da Pyra adında bir şampiyon...