Medya; Lily'nin babası Ryan 🐍
Keyifli okumalar!
🌿
Lily kendini bir masalın içinde gibi hissediyordu. Asla hayal edemeyeceği olaylar yaşıyordu fakat bu o kadar da korkunç değildi. Hakkını savunduğu zamanlar dışında Lily'nin çekingen bir yapısı vardı. Mümkün olduğunca olaylardan uzak durmaya çalışır, huzurunu ve rahatını bozabilecek her şeyden kaçınırdı ama hakkını savunacağı zaman içinden hiç olmadık bir insan çıkardı.O an geldiğinde elinde olmadan biraz fazla vahşi davranıyordu. Bunun nedenini artık biliyordu. İçindeki kaplanın öfkesinin dışa vurumuydu bu.
Usta Lee'nin arkasından ilerlerken sessizce etrafını inceledi. Sağ tarafında eşsiz ağaçlar ile bilmediği bir sürü çiçekten oluşan kalabalık bir bahçe vardı. Sol tarafında ise belirli aralıklarla sıralanmış kapalı kapılar bulunuyordu. Üzerinde yürüdükleri geçitin üstü güneşi engellemek için kapalıydı fakat tahta kolonların desteklediği kısım bahçeden kopamıyormuş gibi açıktı.
Lily burnuna gelen çiçek kokularını içine çekti ve gülümsedi. "Neden bu kadar çok çiçek var?"
Usta Lee başını hafifçe Lily'ye çevirdi. "Çünkü buradaki her ağaç ve çiçek, vahşi ruhları besler. Ruhu arı, kelebek ya da diğer böceklerden veya otlarla beslenen hayvanlardan olan kişilerin gün içinde belirli aralıklarla bu bahçelere gelmesi gerekir. Yoksa ruhları zayıf düşer. Bizler ruhumuzu dışarı çıkardığımız andan itibaren onlardan sorumluyuz. Onların güçlü olmasını sağlamak zorundayız."
Lily'nin mavi gözleri büyüdü. "Ruhların beslenmesi gerektiğini bilmiyordum. Yani gerçek besinlerle beslenmesi gerektiğini."
Usta Lee keyifle güldü. "Bilmediğin o kadar çok şey var ki. Ama merak etme, bilmediğin sorularına cevap bulmak için buradasın."
Usta Lee bir süre sonra ahşap oymalı bir kapının önünde durdu. Cebinden büyük ve süslü bir anahtar çıkarıp anahtarı deliğe sokarak çevirdi.
Ahşap kapı Lily'nin beklediğinin aksine oldukça sessiz bir şekilde açılmıştı.
Lily yavaş adımlarla içeriye girdiğinde buranın yüksek tavanlı büyük bir salon olduğunu gördü. İlk başta normal bir salon gibi görünse de koltukların arkasında bulunan büyük beton platform ve çevresindeki sarmaşıklarla farklı bir amacı olan bir salona girdiğini anladı.
İki duvar boydan boya kitaplarla doluydu. Burası bir kütüphane olabilir miydi? Çünkü gördüğü okuma koltukları da bu düşüncesini destekler nitelikteydi.
Ama beton platformun amacını anlayamamıştı. "Bu platform ne için Usta Lee?"
Usta Lee olduğu yerde dönerek platforma baktı. "Orası ruhlarla tanışmak için kullanılan bir yer. Genellikle açık alanları tercih ederiz ama bazı hayvan ruhları kaçmaya meyilli oluyor maalesef. Onların korkularını yenebilmeleri ve sahipleriyle daha sağlıklı bir bağ kurabilmeleri için bu platformu oluşturduk. Çevresine de sarmaşıklardan oluşan doğal bir kafes yaptık ki ruhlar çevrelerini çok yadırgamasınlar."
Lily merakla "Peki, ben de mi burada tanışacağım ruhumla?" diye sorduğunda Usta Lee'nin yüzü düşünceli bir hâl aldı.
"Henüz emin değilim. Ruhunun yapacaklarını kestiremiyorum. Kaçmak isteyebilir ama kalmak da isteyebilir. Senin ruhun için gereğinden fazla dikkatli olmalıyız." diyerek odanın diğer köşesine ilerledi.
Lily duyduklarıyla tedirgin olmuştu. Onu diğer ruhlardan farklı yapan şeyin ne olduğunu bilmiyordu ve bu onu korkutuyordu.
Usta Lee eline kalın ciltli bir kitap alırken aklına bir şey gelmiş gibi "Hah!" dedi. "Unutmadan, öğleden sonra yeni gelenler için yoga dersine katılmayı unutma. Bu, ruhunu çıkarmanda sana çok yardımcı olacak bir alıştırma. Bir çeşit antrenman da denebilir. Onunla bağ kurmayı öğreneceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vahşi Ruh
FantasíaHer insanın içinde bir hayvan yaşar... Çok çok eski zamanlarda, insan ormandan henüz ayrılmamışken orman, hayvanların ruhlarını insanların ruhlarına bağladı. Bu bağ o kadar güçlüydü ki kontrol edilemeyerek büyük bir yıkıma yol açtı. Bu büyük yıkımd...