Κεφαλαιο 5

211 12 0
                                    

Με φιλαει στο κεφαλι και εγω γυρναω και φευγω...ανοιγω την πορτα και βγαινω εξω...παω στην πορτα και πηγαινω προς το αμαξι μολις φτανω εκει μπαινω μεσα και ξεκιναω να οδηγαω...

Μολις φτανω σχολειο παρκαρω εκει κοντα στο σχολειο και ανοιγω την πορτα και βγαινω...

?:Επ μια ηλιθια

Γυρναω και βλεπω τον Liam να με κοιταει και να χαζογελαει με την παρεα του αλλα δεν του δεινω σημασια και παω μεσα στο προαυλιο του σχολειου οπου εκει ειδα την bella και την veronica...μολις τις βλεπω παω και τις αγκαλιαζω και τις δυο και μετα απομακρυνομαστε...

Veronica:Καλημερα αγαπη μου!!!!

Bella:Καλημερα ρε καρπουζιιι!!!

Emily:Καλημερα και σε εσας ρε ζωα!!!

Της λεω με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια και μου ελειψε η veronica πλακα πλακα...

Veronica:Τι κανεις κουκλι μ?

Τωρα της λεμε καλα?ας της πουμε καλα και οτι βγει...

Emily:Καλα...υποθετω...

Λεω μολις πιανει το ματι μου τον Scott να μπαινει μεσα μαζι με τον Liam και τον Grego...η bella μολις βλεπει τον gregory τρεχει κατα πανω του και τον φιλαει οπως και εκεινος και την αγκαλιαζει σφιχτα και ετσι δεν εχει ξανακρατησει πουε κανενα κοριτσι...

Veronica:Ερωτευτικε το κοριτσι μας ε?εσυ ποτε θα ερωτευτεις Emi?ολες ειμαστε πιασμενες...

Emily:και επειδη ειστε εσεις πιασμενες πρεπει και εγω?τζις.

Δηλαδη επειδη αυτες εχουν σχεση πρεπει να εχω και εγω?και να θελω δεν μπορω γαμωτο...δεν με θελει ο scott ποτε δεν θα γυρνουσε να με κοιταξει εμενα...δεν εχω κατι ιδιαιτερο...αυτες που ειναι στο στυλ του συνηθως ειναι με μαυρα μαλλια...γλυκα ματια...καλοσχηματισμενο προσωπο αλλα και σωμα...

Veronica:Δεν ειπα αυτο βρε παιδι μ αλλα ειναι ωρα να βρεις και εσυ καποιον...εισαι η πιο famus στο σχολειο μας και δεν εισαι με καποιον...

Την κοιταω με δολοφωνικο βλεμμα καθως βλεπω και τους αλλους που μιλανε...

Emily:Με πρωτιμω μονη....

Veronica:Δηλαδη αμα σου ερχοταν τωρα εδω ο Scott και σου ελεγε να τα φτιαξετε θα του ελεγες οχι?ξερω καλο μου οτι τον θες...μην περιμενεις 1000 χρονια για το ποτε θα σε θελησει αγαπη μου αμα δεν του αρεσεις δεν του αρεσεις υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια κυριε scott να του πεις...

~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ