Ερχετε κοντα μου σε αποσταση που μπορω να αισθανθω την ανασσα του και κανω ασυναισθητα λιγο το κεφαλι μου πισω φοβισμενη...
Με χτυπαει με μια ζωνη στην πλατη και εγω φωναζω απο το τσουξιμο...
Emily:ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!
?:ΣΚΑΣΕ!!!!!!
Ξαναχττυπαει ακομα πιο δυνατα και εγω ξαναφωναζω...
Emily:ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
?:Θα σκασεις ή να σε χτυπησω κιαλλο?
Κοιταω το πατωμα δεν τολμω να κοιταξω αυτον...που ειναι ο Liam?ειπε θα με προστατεψει...που ειναι η αγαπη μου?γιατι?γιατι Liam με αφησες μονη?
?:Καλο κοριτσι....
Πιανει μια το μαγουλο μου και μου το σουλαει αλλα εγω το περνω το κεφαλι μου λιγο ποιο περα ωστε να μην με ακουμπαει καθολου...
?:Κανεις και την δυσκολη ε?μ αρεσει αυτο...
Γυρναω μια προς αυτον και μου κλεινει το ματι ξαναγυρναω απο την αλλη ευθεια και κοιταω τον τοιχο...τουλαχιστον ο τοιχος δεν μου φερνει αναγουλες...
?:Λοιπον θα κανουμε μια μικρη κουβεντουλα τωρα...ισως υπαρξουν και λιγα βασανηστηρια ωσπου να την δεχτεις...καταλαβαινεις νομιζω...
Τον κοιταω μια και σκεφτομαι τι εχει στο μυαλο του...δεν μου θυμιζει κατι αληθεια...το μονο που θελω ειναι ολα αυτα να τελειωσουν και να με βγαλουν...δεν αντεχω...δεν ειμαι τοσο δυνατη οσο πιστευουν...ουτε μια μερα δεν θα αντεξω με τα βασανηστηρια....δεν θελω...δεν μπορω...
Emily:Και αμα δεν δεχτω να κανω τα πραγματακια αυτα?
Του λεω με ενα χαμογελο γεματο ειρωνεια μεσα στην μουρη του...Τοτε νιωθω ακομα ενα τσουξιμο στην πλατη πισω απο την μαυρη δερματινη ζωνη του και με το χτυπημα αυτο με κανει να τσιριξω...
Emily:AAAAAAAAAA!!!!!!
?:Αμα δεν την δεχτεις ο αγαπημενος σου αδερφουλης θα παει στην κολαση και εσυ μαζι του...και α!επιπλεον θα βασανιστεις...οποτε?τι σου μενει?πιστεψε πρωτα θα σε βαλω να βλεπεις πως βασανιζουμε τον αδερφο σου αμα δεν το κανεις και μετα τον σκοτωνουμε εν ψυχρο εδω μπροστα σου και μετα πανε και αλλα αγαπημενα σου ατομα..οπως ο Leon,o Scott,o Liam,η Bella,η βερονικα κλπ κλπ κλπ....
Πως τους ξερει ολους?Τον κοιταω με γουρλωμενα και ταυτοχρονα φοβισμενα ματια αναρωτιοντας πως τους ξερει...
Εmily:Πως τους ξερεις?
Ρωταω ψυχραιμη και περιμενω να παρω απαντηση αλλα το μονο που περνω ειναι ενα πνιχτο γελακι...θα τον πνιξω εγω στο τελος αλλα κατσε να βγουμε πρωτα απο εδω...
ESTÁS LEYENDO
~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Ficción GeneralΗ Emily μια 17χρονη παρα πολυ ομορφη το πιο δημοφιλης κοριτσι στο σχολειο,ειναι αρχηγος τον μαζορετων και εχει μια τελεια ζωη..ή ετσι νομιζει... O Liam ενας 17χρονος με πολυ κυνδινο στην ζωη του και ειναι ο ποιο δημοφιλης badboy,player του σχολειου...