what?ρε παιδια παμε καλα?τι γινετε?τα εχουμε χασει τελειως?
Τον κοιταω με ενα βλεμμα οπως της αγελαδας ας πουμε?ακριβως...
Emily:Λοιπον...η αληθεια ειναι πως θελω εν εχω θεμα πραγματικα Liam να ειμαι μαζι σου...απλα θα ειναι πολυ κουφο μετα απ οσα εγιναν και απ οσα ακουστικαν να ειμαστε μαζι ειναι σχεδον απιθανον...
Με κοιταει στα ματια και μου πιανει το μαγουλο με το δεξι του χερι....μολις το βαζει εκει ανατρυχιαζω...α τελεια τοσο επιδραση εχει πανω μου...
Liam:Γαμησε τους τους αλλους σε αυτο θα ειμαστε εγω και εσυ μονο...δεν εχουν σχεση οι αλλοι πριγκιπισσα...
Μολις λεει το πριγκιπισσα χαμογελαω επειδη εχω πολυ καιρο να το ακουσω και ναι...
Emily:Ναι...
Liam:Τι ναι?
Emily:Δεχομαι να γινω η κοπελα σου...
Μολις το λεω αυτο με πιανει και με φιλαει τοσο γλυκα και ωραια...ουτε επιθετικα ουτε τιποτα...μηπως τοσο καιρο τον ηθελα και δεν το ηξερα?δεν ξερω τι να πω...
Toτε μολις το λεω με ποιανει και με φιλαει γλυκα και ηρεμα...ειναι τοσο ωραια πραγματικα...τον μισω ναι αλλα ισως ειμαι πραγματικα ερωτευμενη μαζι του?ισως ισχυει αυτο που λενε για τον ερωτα και το μισος?
Βαζει τα χερια του στην μεση μου εγω πηγενω πιο μπροστα του καθομαι πανω στα ποδια του και τοποθετω τα ποδια μου αριστερα και δεξια απο την μεση του και εβαλα τα χερια μου γυρω απο τον λαιμο του...
Μετα απο λιγο σταματαμε να φιλιομαστε και απλα μονο κοιτιομαστε...Μου χαμογελαει και ταυτοχρονα με κοιταει στα ματια...
Liam:Δεν θελω να σε ακουμπισει ξανα κανενας τους...ουτε ο Liam ουτε ο αλλος ο μαλακας...
για ποιον λεει?ΑΑΑ ΓΙΑ ΤΟΝ MIKE!Του χαμογελαω μολις το λεει αυτο και απλα τον κοιταω στα ματια...
Emily:Πρεπει σιγα σιγα να παμε στο ξενοδοχειο...
Σηκωνομαι απο πανω του και πιανω το κινητο μου απο το πατωμα μετα σηκωνεται και αυτος και μου πιανει το χερι...και παμε στο ξενοδοχειο...ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΝΙΖΩ!
Μετα απο μιση ωρα
Και ναιπ επιτελους φτασαμε...
Liam:Θα ερθω εγω στο δωματιο σου τωρα...
Emily:Φυσικα πιγκουινε...
Γυρναω και τον κοιταω με στραβο χαμογελο και αυτος με κοιταει με απορημμενο βλεμμα...
BẠN ĐANG ĐỌC
~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Tiểu Thuyết ChungΗ Emily μια 17χρονη παρα πολυ ομορφη το πιο δημοφιλης κοριτσι στο σχολειο,ειναι αρχηγος τον μαζορετων και εχει μια τελεια ζωη..ή ετσι νομιζει... O Liam ενας 17χρονος με πολυ κυνδινο στην ζωη του και ειναι ο ποιο δημοφιλης badboy,player του σχολειου...