Κεφαλαιο 42(χεχεχε εκπληξη παιδακιαα)

110 9 0
                                    

Ερχετε κοντα μου...με πιανει απαλα γυρω απο την μεση μου...και με φιλαει...μαλλον ειναι και το τελευταιο μας φιλι... Νομιζω ειναι το αντιο μας οσο και αν θελω να το αποτρεψω αυτο δεν μπορω δικαιο εχει...τουλαχιστον να απολαυσω την στιγμη..τα χειλια του...

Σκηνες ανω των 18(αμα θελετε προχωριστε το)




Με ριχνει πανω στο γραφειο και πεφτουν ολα τα πραγματα κατω...του βγαζω την μπλουζα και μου βγαζει και αυτος την δικια μου...μου πιπιλαει τον λαιμο μου και μου αφηνει υγρα φιλια...που σιγουρα θα γινουν πιπιλιες αλλα δεν με νοιαζει ειναι το τελευταιο πραγμα που με νοιαζει...κατεβαινει σιγα σιγα πιο κατω γλυφοντας εκει γυρο γυρο το στυθος μου και με μια κινηση με τα χερια του μου βγαζει το σουτιεν...το ενα χερι τουχαιδευει την περιοχη μου αναμεσα απο το παντελονι το ενω ταυτοχρονα αυτος αφηνει πιπιλιες στο στυθος μου και μου γλυφει την ρογες μου...

Emily:L-liaam

Liam:Σ αρεσει μωρο μου η τελευταια σου αναμνηση?

Emily:Π-πολυ...

Μου βγαζει το παντελονι μου και κατεβαζει και αυτος το δικο του...βγαζω το σλιπακι μου αυτος κατεβαζει το μποξερακι του...βγαζει απο το μπουφαν του ενα προφυλακτικο και μετα με κατεβαζει κατω απο το γραφειο και με βαζει στο πατωμα...με φιλαει και μου αφηνει ακομα περισσοτερες πιπιλιες στον λαιμο και ανεβαινει προς τα πανω...με δαγκωνει κατω απο το αυτι και εγω ανατριχιαζω...βαζω τα χερια μου στην πλατη του τον τραβαω προς τα πανω του και τον γρζατζουναω...τα χερια μου πανε στα μαλια του τα ανακατευω και τα τραβαω...αυτος βαζει το προφυλακτικο και εισχωρει μεσα μου...παει πρωτα αργα...

Emily:L-l-LIAMMMMMM

Liam:Ε-MILYYYYYYYYYYY

Παει τωρα γρηγορα και εγω απο τον πομο τομν τραβαω προς εμενα και του αφηνω κιαλλες γρατζουνιες στην πλατη...

Emily:A-Aχχχχ L-L-LIAMMMMMM

Σταματαει για λιγο αλλα τον λεω να συνεχισει....συνεχιζει με γρηγορους ρυθμους να μπαινει μεσα μου και μετα οταν παει να τελειωσει βγαινει απο μεσα μου αργα....μετα φιλιομαστε στο στομα με γλωσσοφιλο και σηκωθηκαμε μετα και ντυθηκαμε...





~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]Where stories live. Discover now