Kεφαλαιο 43

110 6 0
                                    

Κανει την προσοχη εγω γελαω με φιλαει στο μετωπο και φευγει..

Ας ελπισουμε να πανε ολα καλα...θα φτιαξουν ολα...

Μετα απο 3 ωρες

Ακομα κανενα νεο απο κανεναν...ουτε απο τον Scott,ουτε απο τον Leon και εχω αρχισει να ανησυχω αφανταστα...τον Tyler ηρθαν τον πηραν...πωωωω πρεπει να παρω και την Veronica τηλεφωνο να την ενημερωσω...

Περνω τηλεφωνο την Veronica...με εχει παρει 5 κλησεις και δεν προλαβαινα να την απαντησω...

Το σηκωνει με την πρωτη...

Veronica:Aντε ρε ηλιθια που εισαι?

Emily:Τωρα ειχα μια καλη απαντηση αλλα θα γινω ευγενικη...μπορεις να ερθεις στο νοσοκομειο?

Veronica:Τ-τι ε-εγινε?

Τωρα πως της το λενε...

Veronica:Μ ακους ρε?

Emily:Ναι...πρεπει να ερθεις απλα ειναι ο Tyler...ουφ το ειπα...

Τοτε ακουω εναν γδουπο κατω μεσα απο το κινητο και τρομαξα μπορω να πω...

Emily:Vi?εισαι καλα?

Δεν απανταει...μην μου κανεις τετοια...δεν μπορω αλλο νοσοκομεια ρε φιλε...εχω σιχαθει την ζωη μου σε αυτα τα κτηρια..καμια απαντηση ακομα...

Emily:Vi?oλα καλαααα???????????????

Ακομα καμια απαντηση...περνω την αποφαση να φυγω.Σηκωνομαι γρηγορα ενημερωνω τον γιατρο να με παρει τηλεφωνο μολις ξυπνησει ο Tyler και την κανω ξεκαθαρα απο αυτο το κτηριο...

Παω αμεσως στο αμαξι το ανοιγω μπαινω μεσα και ξεκιναω...μολις φτανω εξω απο το σπιτι του Tyler και της Veronica χτυπαω πορτα....κανεις...ξαναχτυπαω πορτα...τιποτα...βγαζω τα καταλληλα πραγματα για να την ανοιξω...την ανοιγω και βλεπω την Vi στο πατωμα με το χερι της ματωμενο απο τα γυαλια του ποτηριου...παω κοντα της την σηκωνω ελαφρα απο το κεφαλι και τα ποδια και την βαζω στον καναπε....μετα απο καμια ωρα ξυπνησε διπλα της ειμαι τωρα...

Veronica:Τ-τι εγινε?γ-γ-γ-γιατι εισαι εδω?

Προσπαθει να πει εμσα στην τρομαρα της...

Emily:Hρθα να δω αμα εισαι καλα ανησυχησα...

Veronica:O Τyler καλα ειναι?

Το πρωτο πραγμα που σκεφτηκε...αχου τους μωρε...και εγω θελω...αλλα τον  Liam...

Emily:Kαλα ειναι αγαπη μου...ξαπλωνει τωρα ξυπνησε με ενημερωσε η γιατρος...ειναι καλα αυριο θα παρει εξητηρειο θες να παμε να τον δουμε?

~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ