Κεφαλαιο 30

133 7 0
                                    

Γαμωτο....φευγω αμεσως απο εκει και παω στα αποδητηρια να την ψαξω...μακαρι να ειναι εκει γαμωτο...

Μπαινω μεσα γρηγορα και ανοιγω την πορτα απο τα γυναικεια αποδητηρια...

Liam:ΕΜΙΛΥ!!!

Φωναζω αλλα τιποτα...τα πραγματα της ειναι εδω αλλα αυτη πουθενα...

Liam:ΕΜΙΛΥΥΥ!!!!!!!!!!!!!!!

Ξαναφωναζω ακομα πιο δυνατα 

Liam:EMILY!!!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ?

Ξαναφωναζω και χτυπαω με δυναμη τα ντουλαπακια των αποδητηριων με αποτελεσμα να κανω βαθουλωμα σε αυτο...που ειναι γαμω?ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΩΛΟΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙΑ ΤΟΥΣ!!!ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η EMILY!!!!

Βγαινω αμεσως εξω και παω αμεσως στον Tyler τρεχοντας και σταματαω λαχανιασμενος μπροστα του...τρομαζει με την μορφη μου και με κοιταει με απορια...λογικο...

Tyler:Τι εγινε ρε?

Πως να του το πω?η αδερφη σου παλι λειπει?δεν ξερω που ειναι και εξαφανιστηκε απο προσωπου γης?Με την σκεψη οτι μπορει μονο και μονο να την ακουμπησαν καποιοι τρελενομαι...ειμαι ηλιθιος...δεν ημουν εκει να την προστατεψω...

Liam:Η Emily....

Tyler:Τι εγινε?που ειναι?επαθε κατι?

Με κοιταζει τρομοκρατημενος...λογικο...

Liam:Δεν ξερω Tyler...δεν ειναι εδω...την εψαξα παντου...ππηγα στα αποδητηρια φωναξα αλαλη τιποτα...τα πραγματα της ειναι εκει δεν εχουν φυγει...

Λεω καθως εβαλα και τις παλαμες μου στο προσωπο μου και το καλυπτω με αυτες...δεν γινεται αυτο που ζω γαμωτο σου...ουτε μαι εβδομαδα δεν τα εχουμε και τα εχω κανει σκατα...

Tyler:Λοιπον...Liam παμε μεσα στα αποδητηρια λιγο να παρουμε τον πατερα μου τηλεφωνοδ εν γινεται αλλιως...πρεπει να σταματησει αυτο το πραγμα...πρεπει να καλυψει ολα οσα εχει κανει χεστηκα αμα δνε μπορει δεν γινεται να τα τραβαει ολα η Emily...

Φευγουμε απο εκει που ημασαταν λιγο απομακρυσμενοι φυσικα απο τους αλλους που πανμηγυριχαν και πηγαμε μεσα...

Καθομαι στα παγκακια του αποδητηριου και ο Tyler ειναι σηκωμενος...βαζω τα χερια μου στα γονατα μου και τοποθετω τις παλαμες μου στο προσωπο μου...

Liam:Ειμαι τοσο αχρηστος...

Tyler:Ε τι?

Γυρναει προς εμενα ενω εγω εχψω το βλεμμα μου προς το πατωμα...

~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]Where stories live. Discover now