Emily:Καληνυχτα Leonoykooo!!!
Βγαινει εξω και εγω καθομαι ξαπλωνω...αυριο δευτερα πω...για την ακρηβεια πρεπει να παω σχολειο επειδη σε 2 μερες ειναι ο αγωνας....οποτε αναγκαστικα θα κοιμηθω...
Το επομενο πρωι
Σηκωνομαι και παω κατω στον Leon....τον βλεπω να ειναι στην κοζινα και να φτιαχνει πρωινο...δεν με εχει παρατηρησει ακομα...
Emily:Καλημερα Leon!!!
Mε κοιταει εκπληκτος μπορω να πω...χαχαχαχα....
Leon:Καλημερα κοπελαρα μου πως κοιμηθικες?
Emily:Υπεροχα!!πραγματικα ευχαριστω Leon...
Leon:Tιποτα μικρη οτι θες εδω ειμαι εγω...
Μου ερχετε να του ανοιχτω πραγματικα τωρα...απλα αοσαομαι πως θα τον βαρυνω και με τα δικα μου προβληματα και δεν θελω...
Emily:Leon....εισαι ο μονος που δεν μου εχει πει ψεαματα πραγματικα ευχαριστω....ολοι μου εχουν κρυψει κατι...εσυ δεν το εκανες ποτε...μεχρι...
Τοτε σταματαω περνω μια ανασσα και ξανααρχιζω...
Emily:Μεχρι και ο αδερφος μου μου ειπε ψεματα...κατι αισθανομαι οτι γινεται Leon...το αισθανομαι...δεν ξερω γιατι...εδω περα και οι κολλητες μου δεν με θελουν στην παρεα τους πελον επειδη βρηκαν αγορια...προσπαθησαν να με πεισουν να βρω και εγω αλλα εν θελω κανεναν...δεν ξερω...ειμαι μπερδεμενη και με κατι..
Καθως τον κοιταω παρατηρω τον νυσταγμενο εαυτο του το πως ειναι πρωι πρωι και μου φτιαχνει μπορω να πω την διαθεση μου...Τοτε ερχεται προ εμενα και με περνει αγκαλια και μου χαιδευει το κεφαλι...
Leon:Ρε σκατο...ελα εδω...θα κανεις μαζι μου απο εδω και περα παρεα καλα?ασε τους αλλους σε εμενα!!!τι ειμαι εγω?ο κολλητος σου κοριτσακι μου γλυκο!!!κανεναν δεν θα αφεισω να σου κανει κακο μικρη ποτε κανεναν!!!απο εδω και περα θα κανεις παρεα μαζι μου και θα αφεισουμε τους αλλους ενταξει?
Τοτε απομακρυνομαι απο την αγκαλια του και τον κοιταω στα ματια...ειναι ομορφος ο Leon δεν μπορω να πω...ειναι το ονειρο καθε γυναικας που θα μπορουσε να ηθελε...ξερει να κανει τον αλλον ευτυχισμενο...Του κανω καταφατικα το κεφαλι και τοτε γυρναω απο την αλλην να παω να φυγω...
Leon:Mε τι ρουχα θα ερθεις σχολειο?
Αυτο δεν το σκεφτηκα πραγματικα...το ειχα ξεχασει...
Emily:Εμ με τα χθεσινα θελω να πιστευω...
Leon:Οχι μικρη δεν θα σε αφεισω με τα χθεσινα...θα σου φερω δικα μου μην ανησυχεις εν πειραζει να σε δουν μια φορα και με αντρικα ρουχα...
BINABASA MO ANG
~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
General FictionΗ Emily μια 17χρονη παρα πολυ ομορφη το πιο δημοφιλης κοριτσι στο σχολειο,ειναι αρχηγος τον μαζορετων και εχει μια τελεια ζωη..ή ετσι νομιζει... O Liam ενας 17χρονος με πολυ κυνδινο στην ζωη του και ειναι ο ποιο δημοφιλης badboy,player του σχολειου...