Gregory:Ειχα ακουσει την Anna να μιλαει στο τηλεφωνο με τον αδερφο της...θα εκβιαζαν πρωτα την emily ο πατερας της ελεγε στον αδερφος της και μετα θα εμφανιστουν και οι δυο θα την απαγαγουν μολις παει στο γραφειου του πατερα της και θα την χτυπουσαν...χαρακωναν...γενικα θα της εκαναν την ζωη κολαση...δεν προλαβα να σας το πω γαμωτο νομιζα οτι η emily σας ειπε κατι....
Μολις το ακουω αυτο μενω...δηλαδη ηξερε για οτι συμβαινει?
Liam:Grego...πρεπει να την σωσω το ξερεις ε? Μαζι και τον πατερας της...ειμαι ο προσωπικος της bodyguard ασχετα που μοτ φερθηκε ετσι ξερω οτι δεν το ηθελε και το εκαμε σκοπιμα...
Κοιταω με θλιψη τον grego...
Scott:Παιδια πρεπει πρωτα να δρασει ο αλλος...
Τοτε μου ηρθε μια ιδεα...ναι το κινητο της!!!!
Liam:Το κινητο της το ελενγχουν?
Scott:Νομιζω ναι...δεν γινετε να την αφησαν ετσι...
Γαμωτο...χτυπαω μια το κρεβατι μπουνια και ο gregory τρομαζει και τραβιεται προς τσ πισω...
Gregory:Εεεε ηρεμισε θα βρουμε τροπο...και νομιζω εχω ειδη εναν...
Τον κοιταω με ενα βλεμμα απορρημενο τι σκεφτηκε παλι...κανω facepalm και τον κοιταω μετα...
Liam:Κανονισε...μην μου ερθει κανενα εγκεφαλικο θα σε στειλω εγω μετα περα στο παραθυρο κλοτσωντας!!!!
Ο Scott γελασε και τον εκανα νοημα να σκασει...
Gregory:Λοιπον σκαστε και οι δυο!!!ο μονος τροπος να μαθεις ειναι να την πεσεις στην Anna...
Μολις το λεει αυτο γουρλωνω τα ματια μου...
Liam:Αποκλειεται...ειναι μπαζο και πουτανα απλα...
Gregory:Liam...το ξερουμε οτι ειναι και τα δυο ειδικα το δευτερο αλλα μονο σε εσενα θα σου κατσει απο την παρεα μας σε εχει αποθυμενο και ελα εχεις παει με τοσες και μαζι της επισης πιο παλια τωρα θα κολωσεις...???ειναι για το καλο της emily...
Ξεφυσαω και για να σωσω την κατασταση αναγκαστικα θα συμφωνησω...
Liam:Πρεπει να ειδοποιησω και τον tyler ειναι αδερφος της πρεπει να τα ξερει ολα...
Scott:Θα τον πω εγω σε λιγο τωρα ειναι με την veronica...
Κοιταω εξω και βλεπω την bella μονη της εξω...ακουμπισμενα τα χερια της στα γονατα της καθησμενη στην καρεκλα και να εχει το κεφαλι της προς τα κατω...παω να δω αν ειναι καλα...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Genel KurguΗ Emily μια 17χρονη παρα πολυ ομορφη το πιο δημοφιλης κοριτσι στο σχολειο,ειναι αρχηγος τον μαζορετων και εχει μια τελεια ζωη..ή ετσι νομιζει... O Liam ενας 17χρονος με πολυ κυνδινο στην ζωη του και ειναι ο ποιο δημοφιλης badboy,player του σχολειου...