Του λεω και με κοιταει με ενα αγριεμενο βλεμμα και φευγει...ετσι μπραβο γεια...
Emily:Οπως εισαι φυγε και πηγενε στην παρεουλα σου Liam ξεκουμπισου απο εδω δεν ξερω και εγω τι θα γινει...αμα δεν ξεκουμπιστεις εσυ ουτως η αλλος εγω εφευγα στα καθησματα εκατσα για να ξεκουραστω οχι για να σου μιλησω...εγω για να σου μιλησω κανονικα θα ειναι μονο οταν δεν πεθανω ουτε και τοτε!!!
Σηκωνομαι φευγω και παω να βαλω τα ρουχα μου στα αποδητηρια....μολιε βαζω και τα παπουτσια και μαζευω τα μαλλια μου στον καθρεφτη ακουω εναν ηχο να ερχετε απ εξω...τετοια ωρα στα αποδητηρια κανεις δεν ειναι και τα αγορια εχουν προπονηση τι φαση? Δεν το δεινω σημασια και συνεχιζω να κανω την κοτσιδα των μαλλιων μου...αλλα ξαναακουω κατι...
Emily:L-Liam ε-εσυ ε-εισαι?
Γυρναω τρομοκρστημενη προς εκεινο το μερος που ακουστηκε ο θορηβος...και κοοταω προσεκτικα προς εκει αλλα τιποτα...τα παραταω και απω να παρω τα πραγματα μου απο το ντουλαπακι μου...
Liam:Φευγεις κιολας?
Emily:Εννοειτε...δεν εχω κατι αλλο να κανω εδω...και α ναι σωστα δεν θελω να σου μαω εσενα!!!οποτε μην μου μιλας!!!
Παω να φυγω προς την πορτα εξω αλλα για κακη μου τυχη αυτος στεκοταν ειδη κοντα στην πορτα και με τραβηξε παλι μεσα και προς το μερος του...τωρα ειμαστε πολυ κοντα ο ενας και ο αλλος ακουμπανε τα σωματα τους μεταξυ τους και μπορω να διακρινω οτι εχει ιδρωσει απο την προπονηση επειδη τα μαλλια του ειναι βρεγμενα και κυλλανε σταγονες απο το κεφαλι του στο πρωσωπο του...
Emily:Ασε με!!!
Τον εσπρωξα μια και βγηκα τρεχοντας εξω χωρις πολλα πολλα...παω στο αμαξι μου και απο εκει απ εξω πετυχαινω τα κοριτσια δεν εφυγαν? Τι κανουν εξω απι το αμαξι μου???παω προς τα εκει και τις βλεπω και τις δυο με ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια...
Veronica:Τι εγινε και εκανες τοση ωριστα κολλητουλα?
Emily:Επειδη ετοιμαζομουν?
Bella:Τοση ωριτσα?
Θα τους το κοψω εγω αυτο το χαμογελο...
Emily:Ναι γιατι?Απλα εβαζα τα ρουχα μου...
Veronica:Μωρη γιατι δεν μας ειπες οτι εκανες κατι με τον Scott τα μαθαμε...
Ωχ...αυτο ηταν?νομιζαν οτι ημουν με τον scott τοση ωρα μεσα στα αποδητηρια?
Emily:Δεν εχει σημασια ενας μαλακας ειναι μην ξαναακουσω τιποτα γι αυτον καταλαβες?
BẠN ĐANG ĐỌC
~A life filled with lying~[ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ]
Tiểu Thuyết ChungΗ Emily μια 17χρονη παρα πολυ ομορφη το πιο δημοφιλης κοριτσι στο σχολειο,ειναι αρχηγος τον μαζορετων και εχει μια τελεια ζωη..ή ετσι νομιζει... O Liam ενας 17χρονος με πολυ κυνδινο στην ζωη του και ειναι ο ποιο δημοφιλης badboy,player του σχολειου...