Rubínka si další den na lovu vedla mnohem lépe.
Snažila se nemyslet na lišku nebo Leda.
Škeble na ní byla hrdá, protože toho donesla docela dost kořisti, na to že bylo bezlistí.
Uplynul týden, začala se zapojovat do klanového života.
Sestry Sněženka a Mrázka jí plně zapojili do svých hovorů, konečně jim trochu rozuměla a stali se z nich nejlepší kamarádky. Šedík jí stále neměl rád, ale už jí ignoroval, stejně jako ona jeho, což byl příjemný kompromis. Chladný měsíc z ní stále také nebyl nadšený, ale musel uznat, že potřebují více koček.
Nepotřebovali by, kdyby moje matka všechny nezabila, pomyslela si Rubínka trpce.
Led se jí stále neozval, stejně jako Asana a ona si začínala myslet, že to byl jen zlý sen.
Jenže jednoho dne se uprostřed výcvikového boje zhroutila na zem s hroznou bolestí hlavy.Rubínka otevřela oči, a uviděla že se nachází u nějaké říčky.
Byl tu Led a šel k Asaně.
,,Hej!" Zavrčela na něj podrážděně. Měla dojem, že se toho bláznovství zbavila!
Led se překvapeně zastavil a přimhouřil oči. ,,Co tu děláš? Já tě nevolal"
Rubínka si odfrkla. ,,No, tak tu jsem, co mám dělat?"
Led zavrtěl hlavou. ,,Můžeš se na to vykašlat, já to zvládnu sám"
A to se Rubínce nelíbilo. Nechtěla být součástí toho nesmyslu, ale nenáviděla, když jí někdo odněkud vyšťouchl.
,,Tak to teda ne" řekla rozhodně a vyrazila k Asaně.
Led si podrážděně povzdechl a Rubínka se ho zeptala: ,,Nevíš teda co s ní je?"
Led kývl. ,,Náhodou vím" Zamyšleně se na ní podíval a vyrazil kousek dál, aby je Asana neuslyšela.
,,Koukej, ona pochází z místa, kterému se říká liščí farma. Zabijí tam lišky pro kožich" vysvětloval a Rubínka se zamračila. ,,Kdo? Kdo je zabijí?"
Nikdy neviděla dvounožce, a většina koček z klanů také ne.
,,Takové divné bytosti, říká jím bezsrstí" řekl rychle a pokračoval: ,,Už před delší dobou utekla a přidala se ke smečce lišek.
Nedávno si na ostatní lišky vzpomněla, a byla naštvaná že neexistují nějací liščí duchové. My máme Hvězdný klan, vlci Úžasnou Vlčice a tak dále.
A zrovna co si to řekla, omdlela a když se probudila, uměla ovládat vodu.
Nebo spíš... Neuměla, jestli chápeš. Nezvládá svoje schopnosti, proto jí vyhodili ze smečky" hodil po ní významný pohled, jestli chápe.
Rubínka nebyla hloupá, ale tak chytrá jako Led ne, a nedocházelo jí to.
Bílý kocour si povzdechl a vypadal zklamaně. Rubínka protočila očima. No tak nezná nějakou pitomou věc, a co?
,,Podle mě nějaká vyšší síla vyvolila Asanu jako prvního vlčího ducha" řekl pomalu, jakoby se bál že ho neuslyší. ,,Ale ovládá jen vodu, což je docela malá schopnost.
Hvězdní nebo Úžasná Vlčice mají větší moc, takže podle mě jsou ještě další lišky, co byli obdařené magií, a společně mají být duchové lišek"
Rubínka se na něj dívala jak na cvoka. ,,To je totální blbost" řekla mu pobaveně, a nechápala jeho vážný výraz.
,,Jsi příšerná" odfrkl si Led a otočil se zpátky k Asaně.
To se Rubínky dotklo, a zastavila ho. ,,Dobrá, tak mi to dořekni" poprosila ho s povzdechem.
Led se zašklebil a pokračoval: ,,Podle mě, jí musíme pomoct najít ostatní lišky, a myslím že budou tři-doufám.
Protože Asana má moc vody, předpokládám že další bude oheň, vzduch a země-zkrátka živly"
Rubínka mu stále nevěřila, ale dělala že ano. ,,Dobrá tedy, ale jak je chceš najít?"
Led se zase vydal k Asaně. ,,To právě zjistím" řekl jí a když je černá liška uviděla úlevně se zasmála.
,,Ahoj Lede" řekla a pozdravila i Rubínku, ačkoliv vypadalo, že si jen matně vzpomíná na její jméno.
Led jí zopakoval teorii, kterou před chvílí říkal Rubínce a Asana ho zděšeně poslouchala.
,,To je nesmysl" vydechla ale sotva to řekla, kolem ní vybuchli dva gejzíry.
Rubínka poplašeně ustoupila, zatímco Led klidně stál na jednom místě.
,,Je to logické" trval si na svém a Asana po chvíli přikývla.
,,Jenže ani nevíme kde jsi ty" namítla Rubínka a Led zaklel.
Asana se na něj podívala a řekla: ,,Vedle naší smečky byli nějací vlci..."
Led prudce zvedl hlavu. ,,Možná to je Lesní smečka" napadlo ho a spokojeně zavrněl. ,,Můžeš se tam nějak dostat? Jestli potkáš nějaké vlky, řekni že musíš mluvit s vlčicí Chytrou, ona ti pomůže"
Asana rozpačitě přikývla. ,,Doufám že to jsou opravdu oni"
,,Pokud uvidíš nějaké tři skály uprostřed lesa, tak budeš vědět že to jsou oni" poradil jí Led, když se najedl spojení zrušilo.Rubínka se probudila a zjistila, že je v léčitelském doupěti.
Divoká Zlatka na ní kývla, a Rubínka se zeptala, co se stalo.
,,Omdlela si při výcviku" vysvětlila a Rubínka sklopila uši rozpaky. To je tak trapné! Tohle Ledovi nedaruje!
Povzdechla si a zvedla se. ,,Jsem v pořádku" namítla, jenže Zlatka zavelela: ,,Už se stejně blíží noc, přespíš dnes tady"
Rubínka si podrážděně lehla a znuděně okusovala myš, kterou jí Zlatka přinesla.Led se spojil s Chytrou, a řekl jí, že kdyby se u nich objevila černá liška se jménem Asana, má jí odvést k Sovímu klanu.
Ještě velitelce neřekl že je zase součástí nějakého úkolu, ale už se k tomu chystal.
Hvězdná záře respektovala, když se potřeboval s někým spojit, ale bylo jasné, že by byla radši aby lovil.
Les Sovích byl plný kořisti, nehrozilo že by pomřeli hlady, ale jistoty nikdy není dost.Asana se neochotně vydala na území její bývalé smečky a byla čím dál nervóznější.
Tohle celé byla velká chyba! Nikdy se nechtěla stát nějakým liščím duchem! Chtěla jen pomoct liškám na té hrozné farmě... S touhle mocí by mohla, jenže jí neovládala. Ničila vše co se jí postavilo do cesty, aniž by chtěla.
Když kráčela lesem, obklopená známými pachy, chtě nechtě se uvolnila, ačkoliv věděla, že by tomu mělo být naopak. Pokud jí tady načapají, akorát bude mít problém, ačkoliv si byla jistá, že by z toho zranění vyšli oni.
Les byl tichý, sníh jí křupal pod nohami a neustále jí padal z jehličí na hlavu. Byla v něm hrozně nápadná! Vzpomněla si na Tlapu Siliu, Oko Nelvíru a matku Neiu, které měli stříbřitou srst, v případě Oka bílou.
Ty by se tu ztratili, a mohli by se k ní přiblížit, aniž by si jich všimla.
Zachvěla se.
Běžela, ačkoliv ve sněhu to nebylo zrovna jednoduché.
A pak se ocitla u hranic.Další kapitola je tu, taková kratší ale doufám že se líbila XDD
Co myslíteeee? Má Led pravdu?
Zatím ahuuj^^
ČTEŠ
Dcera krve[POZASTAVENO]
Fantasía~Duši mají jen vrahové~ Rubínka. Dcera Nočního ohně a Půlnoci. Netuší co její matka byla, a ani co jsou klany. A přesto má zajímavější osud, než kdo by čekal. Led. Syn Chladného měsíce a Lístky. Nedávno se stal válečníkem a prožil několik dnů...